Diskuze

Na Klatovsku se srazily rychlíky, vážnější zranění má sedm lidí

V Horažďovicích na Klatovsku se srazily dva vlaky. Když z nádraží odjížděl rychlík ve směru na Plzeň, vykolejily jeho poslední dva vagony a souprava se střela s rychlíkem, který přijížděl z opačného směru. Vážnější zranění utrpělo sedm lidí, další desítky jsou zraněny lehce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musí bejt super pocit jet ve vagonu ve vidličce a koukat na mašinu naproti...

0 0
možnosti
Foto

to jsou komentare to by clovek zvracel... hlavni je ze neprsiel nikdo o zivot...

0 0
možnosti

Kdyby měl každý vlak své koleje, k nehodám by nedocházelo..A ted "inženýre" začni

0 10
možnosti
Foto

V tomto případě ty své koleje každý vlak má. To vidíte i sám, ale pokud by vlak jezdil jen z bodu A do bodu B, tak uděláte na trase 50km, třeba 6 přestupů, to byste chtěl? Proto jsou výhybky, abyste mohl ujet delší trasu v jedné soupravě ...

3 0
možnosti

Vagón který vykolejil a nejspíš i celý vlak až k mašině je usazen na otočných podvozcích a nikoli samostatných nápravách. Čili poslednímu vagónu vykolejily čtyři nápravy a ne dvě. Dva to byly podvozky. Jasně že jde z pohledu železniční havárie a zraněných lidí o detail, ale když už uvádí technické informace a uvádí je náměstek generálního inspektora Drážní inspekce Jan Kučera, tak by se alespoň mohl vyjádřit přesně. Protože pokud ho nezkomolil autor článku, tak bude pán asi odborník na svém místě, když to nerozlišuje. Že by nějaký politický trafikant?

3 2
možnosti

Otázka je, jestli to tak skutečně bylo řečeno a nebo to pak někdo upravil.

0 0
možnosti

Za tu nehodu ve Studénce určitě ČD nemohou.Ale tá nehoda v Praze,a ta dnešní v Horažďovicích trochu zavání závažnými nedostatky v řízení provozu vlaků.Ať už technického charakteru nebo lidským selháním.

0 0
možnosti

V době,kdy byli výhybkáři,by se toto stát nemohlo,ten přehodil výhybku až za posledním vagonem! To je ta dnešní automatizace a zejména úspora pracovníků na úkor bezpečnosti!

2 8
možnosti

Tolik vlakových neštěstí jak u nás za posledních 10 let nebylo ani na Divokém Západě v 19. století! A to jim tam indiáni trhali koleje!:-/;-D!!

0 9
možnosti

To je vzhledem k počtu vypravených vlaků celkem logické.

5 1
možnosti

Tady se zase sešlo inteligentů. Se podívejte, kolik úmrtí a jaké škody mají denně na svědomí ty vaše smradlavé překážející morálně zastaralé popelnice a pak se teprve navážejte do vlaků. !!

6 6
možnosti

Jízdní kola sama o sobě nesmrdí, zapáchá většinou jejich pilot.

Ale jinak máte pravdu.

Cestování vlakem jsem si nemohl vynachválit, člověk si přečte noviny, projde se, na záchodě si dá cigárko,nebo na peróně, když se někde stojí delší dobu... Na kratší cesty ideální.

Akorát poslední dobou je těch nehod nějak moc.

2 0
možnosti

Nevím jak daleko se ta nehoda stala od té špatně nastavené výhybky, ale to nikomu nepřišlo divné v těch dvou vozech, že je něco špatně? Že nikdo nezatáhl rychlobrzdu?

0 5
možnosti
Foto

Tak když někdo přehodí výhybku uprostřed jedoucího vlaku, tak máte asi kolik času na reakci?? Jinak, je to napsané v článku, ale až na konci, tam málokdo dočte ...

6 0
možnosti

jak mohou vykolejit jen 2 vagony? jak jinak se chovaly nez ta zbyla vetsina ve vlaku .....

0 12
možnosti
Foto

Protože uprostřed toho jedoucího vlaku, někdo přehodil výhybku. Je to v článku ...

9 0
možnosti