- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musí bejt super pocit jet ve vagonu ve vidličce a koukat na mašinu naproti...
to jsou komentare to by clovek zvracel... hlavni je ze neprsiel nikdo o zivot...
Kdyby měl každý vlak své koleje, k nehodám by nedocházelo..A ted "inženýre" začni
V tomto případě ty své koleje každý vlak má. To vidíte i sám, ale pokud by vlak jezdil jen z bodu A do bodu B, tak uděláte na trase 50km, třeba 6 přestupů, to byste chtěl? Proto jsou výhybky, abyste mohl ujet delší trasu v jedné soupravě ...
Vagón který vykolejil a nejspíš i celý vlak až k mašině je usazen na otočných podvozcích a nikoli samostatných nápravách. Čili poslednímu vagónu vykolejily čtyři nápravy a ne dvě. Dva to byly podvozky. Jasně že jde z pohledu železniční havárie a zraněných lidí o detail, ale když už uvádí technické informace a uvádí je náměstek generálního inspektora Drážní inspekce Jan Kučera, tak by se alespoň mohl vyjádřit přesně. Protože pokud ho nezkomolil autor článku, tak bude pán asi odborník na svém místě, když to nerozlišuje. Že by nějaký politický trafikant?
Otázka je, jestli to tak skutečně bylo řečeno a nebo to pak někdo upravil.
Za tu nehodu ve Studénce určitě ČD nemohou.Ale tá nehoda v Praze,a ta dnešní v Horažďovicích trochu zavání závažnými nedostatky v řízení provozu vlaků.Ať už technického charakteru nebo lidským selháním.
V době,kdy byli výhybkáři,by se toto stát nemohlo,ten přehodil výhybku až za posledním vagonem! To je ta dnešní automatizace a zejména úspora pracovníků na úkor bezpečnosti!
Tolik vlakových neštěstí jak u nás za posledních 10 let nebylo ani na Divokém Západě v 19. století! A to jim tam indiáni trhali koleje!
To je vzhledem k počtu vypravených vlaků celkem logické.
Tady se zase sešlo inteligentů. Se podívejte, kolik úmrtí a jaké škody mají denně na svědomí ty vaše smradlavé překážející morálně zastaralé popelnice a pak se teprve navážejte do vlaků.
Jízdní kola sama o sobě nesmrdí, zapáchá většinou jejich pilot.
Ale jinak máte pravdu.
Cestování vlakem jsem si nemohl vynachválit, člověk si přečte noviny, projde se, na záchodě si dá cigárko,nebo na peróně, když se někde stojí delší dobu... Na kratší cesty ideální.
Akorát poslední dobou je těch nehod nějak moc.
Nevím jak daleko se ta nehoda stala od té špatně nastavené výhybky, ale to nikomu nepřišlo divné v těch dvou vozech, že je něco špatně? Že nikdo nezatáhl rychlobrzdu?
Tak když někdo přehodí výhybku uprostřed jedoucího vlaku, tak máte asi kolik času na reakci?? Jinak, je to napsané v článku, ale až na konci, tam málokdo dočte ...
jak mohou vykolejit jen 2 vagony? jak jinak se chovaly nez ta zbyla vetsina ve vlaku .....
Protože uprostřed toho jedoucího vlaku, někdo přehodil výhybku. Je to v článku ...