- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já myslím,ze vina by mohla byt na ni, občas vidím některé inteligenty,jak jdou těsně za autobusem do silnice,jen aby ušetřily 150m k přechodu, v Kladně na autobusaku je to to samé, stoji těsně za busem a koukaj,zda něco nejede.to,ze by mohl couvnout ten bus, je nějak netrapi. A nejlepší je,když přijede bus na Sitnou a oni jdou před bus a těsně před nim,tedy v místě,kde ostatní řídící vidínic vlezou do silnice. Je otázka času,kdy se stane něco i tady. Řídící přeji pevné nervy.
Couvat naslepo je prostě hazardérství. Couvání musíte mít řádně zajištěno.
Není tam přechod pro chodce, to že si tam lidi zkracují cestu na autobus je jejich chyba. Jezdím tam autobusem na Prahu a často vídávám hazardéry skákající mezi autobusy jen aby stihli spoj.
Nějak si protiřečíte. Přechod pro chodce by chodci byli povinni použít právě v případě, pokud by tam nějaký byl. Pokud tam žádný není, tak mohou přecházet kdekoliv. A především - řidič, který nepočítá s tím, že na autobusovém nádraží by se mohli vyskytovat lidé, třeba i neznalí nebo neopatrní, si o podobný průšvih vyloženě koleduje.
Jazdim denne do prace cez obec kde pracuje velke mnozstvo cudzincov(bulhary, ukrajinci) a zial tito aj napriek tomu ze maju po obidvoch stranach chodniky, tak na ne zvysoka kaslu a kracaju po ceste.Reflexne prvky samozrejme ziadne a idu vedla seba(cize zaberu cely pruh).rano o piatej po tme je to vazne parada....proste su tak zvyknuty :/ v tomto pripade bude ta pani zrejme podobny dusevny velikan.Ono prehliadnut cuvacie svetla autobusu sa len tak nepodari a zrejme na vyznacenu trasu pre pesich sa vykaslala, chudak autobusak :/
Ale od řidiče autobusu by člověk mohl čekat, že aspoň jednou v životě viděl pravidla silničního provozu a tuší, jaké jsou jeho povinnosti při couvání.
při rychlosti couvání autobusu a nepřehlédnutosti velké krabice je těžké zranění opravdu umění.
Zvláště když mimo jiné :
Vyžadují-li to okolnosti, zejména nedostatečný rozhled, musí řidič zajistit bezpečné otáčení nebo couvání pomocí způsobilé a náležitě poučené osoby.