Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Družka sebevraha z Nýrska žaluje stát. Úřady nám zničily život, říká

Případ sebevraždy muže z Nýrska, který byl nařčený ze zneužívání své dcery, nekončí. Dívčina matka dětí podala na stát žalobu kvůli postupu úřadů. Vytýká zejména klatovské sociálce a policii necitlivý přístup a nerespektování soudního rozhodnutí. Případ na její popud prošetřuje i ministerstvo práce a sociálních věcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51l12a25d49i96m10í37r 86N83o29v44o89t63n64ý 1519890102700

Ta dylina by se měla v první řadě zamyslet nad sebou a nad tím, s kým si upletla děti.

+1/0
9.7.2015 8:32

O10n94d67ř21e88j 97Š28i76m15u71n16e65k 5596500103524

Věřím, že jednou přijde den, kdy některé dítě, které si prodělá takovéto martyrium, které úřednice připraví o otce a rodinu, přijde jako dospělé a se sociálními pracovnicemi si to vyřídí ručně.

+3/−9
5.7.2015 21:10

J41a42n 59Č19u46p 9417836242807

Pokud je ta celá žaloba taková, jaké jsou ty výňatky, tak to je ale pěkný blábol, který napsal někdo, kdo o sociálně.právní ochraně nemá ani páru

+2/−2
5.7.2015 11:13

J42a92n 55Č37u87p 9637196882287

Pane Miloši Kolmane a Richarde Nováku,  asi jste nikdy žádnou žalobu nepsali, protože jinak by jste uvažovali jinak

+1/−1
5.7.2015 17:46

O17t86t70o 39H23a26l30í30ř 9933647808286

Otázka je, co stojí v žalobě a co si z toho přežvýkali novináři. Ale osobně bych na místě té paní přemýšlel spíš nad žalobou na Bezděkovou. Její "vyšetřování" stupidními a návodnými dotazy bylo asi absolutním vrcholem diletantismu, jaký jsem kdy viděl.

0/0
8.7.2015 8:59

M69i92c88h20a32l 18B40a90l33á67k 5203520395555

"Dívčina matka dětí podala na stát žalobu kvůli postupu úřadů." - v tom vderu by se na to ty novináři měli vybodnout

+4/−1
5.7.2015 8:59

M14i72l49o27s 17V95a76l41y 8436232817122

no jestli ziska toho ftaka Sokola, tak tem ze strany a vlady penize urcite "vymlati" no zalezi, jestli si to vezme, jako DOBROVOLNIK…. ;-D  satarmo  :D

0/−1
5.7.2015 8:44

P28a42v88e26l 46F28o42l62t71á10n 4650262644

Koukám že mínusový rekordman Klušák opět zdatně zapleveluje diskusi.

Pro neznalé doporučuji najít si jeho "blogové" příspěvky – opravdu pošušňáníčko na pokračování.

+5/−4
4.7.2015 22:16
Foto

J54i78ř97í 93K48l75u27š10á66k 6228565803765

Pane Foltáne, žaloba na stát od družky sebevraha z Nýrska začíná takto:

"PolicieČR zadržela Vlastimila Kličku jen na základě oznámení paní, která seprezentovala jako “logopedka“, ač jí vůbec nebyla. Tato paní „logopedka“rozebírala před tímto oznámením soukromý život žalované č. 3 a Vlastimila Kličky a zabíhala do těch nejintimnějšícha nejosobnějších záležitostí, což jí absolutně nepříslušelo."

A já tvrdím to samé. O ničem jiném jsem nepsal. Je nepodstatné, jestli mám a nebo nemám pravdu. Ale já tu napsal názor, který jsem obhajoval. A který je totožný s onou žalobou. 

Pokud je to podle vás zaplevelování diskuse .... tak co a o čem mám psát pod takovým článkem?

Jak pak ocenit ten váš příspěvek, který není vůbec k tématu a kterým se pouze navážíte, posmíváte se a urážíte přispěvatele do diskusích?  Kde prakticky navádíte k odsuzování, k nenávisti proti někomu? To je v pořádku, tak to má být?

+6/−10
5.7.2015 5:36

D57e84n50i38s 59W75i37t30z89k97u 3113171309917

klušáku,klušáku,paní se nikdy neprezentovala jako logopedka a oznámení taky nepodala.a teď celá tvoje nesmyslná teorie padá jak domeček z karet

+3/−1
6.7.2015 18:00

O19t75t82o 14H16a32l61í62ř 9273777468946

Prezentovala se tak dlouhodobě jak na internetu, tak cedulí na dveřích. I proto na ni komora logopedů podala stížnost. Až poté svou prezentaci změnila. Zkuste se napřed zajímat o fakta.

0/0
8.7.2015 9:01
Foto

J47a64n 12Č61e30r41m44á69k 4709578215437

jak daleko je od podobných "logopedů" a jejich obhájcům zde k norským praktikám?;-(!!

+4/−10
4.7.2015 20:49
Foto

J50i89ř87í 44K64l80u95š86á27k 6838175333825

Případ ukazuje, jak je snadné zneužít dítě. Přitom to bylo jednoznačně mravní ohrožení vývoje dítěte od té logopedky.

+7/−12
4.7.2015 16:38

J17a50n57a 24K93o67l72a90ř64í38k72o28v37á 1777690711604

Vám se muselo přihodit něco hodně ošklivého. Vaše příspěvky jsou nezdravé, pokud nechci zrovna říct nenormální. Jistěže jenom z mého subjektivního pohledu.

+10/−3
4.7.2015 17:14
Foto

J61i63ř49í 63K26l43u26š96á45k 6818595763625

Paní Kolaříková, vám se nezdá nic divného na tom, když si logopedka bez svědků jen tak tahá z dítěte intimnosti o rodičích? Když se logopedka jen tak a bez svědků ptá dítěte, jestli ji tatínek sahá mezi nohy? To se vám zdá v pořádku?

Když může logopedka, pak by jistě mohl každý.

Když měla podezření, měla to okamžitě oznámit. A ne provádět nějaké vlastní šetření. To totiž nemůže každý a už vůbec ne bez svědků. Kdyby to byl logoped, tak už je v kriminále za ohrožení mravního vývoje dítěte a možná že i za pokus o znásilnění.

To není o tom, zda se mi někdy přihodilo něco hodně ošklivého. To je o tom, že dítě je chráněno zákonem. I před takovým sexuálním obtěžováním, jaké zažilo od té logopedky.

+8/−11
4.7.2015 17:25

J56a77n77a 22K90o86l54a75ř89í48k52o85v61á 1257260361134

Divné se mi nezdá nic, co může pomoct traumatizovanému děcku. 

Speciální pedagog mi při rozhovoru s dítětem vadí nejméně, stejně tak psycholog. 

Váši podivnou představu sexuálního obtěžování věru nesdílím.

+11/−3
4.7.2015 17:29
Foto

J35i24ř66í 62K55l68u43š53á33k 6248965963315

Především záleží na tom, o čem ten dialog s dítětem je. Pokud vy jste vodila dítě k logopedovi, aby on od vašeho dítěte zjišťoval, co má kdo mezi nohama a jak velkého, tož to je vaše věc. V tom případě bych také na tom neviděl nic divného.

Ale já bych něco takového od logopeda zcela určitě neočekával. Já bych myslel, že u logopeda je dítě v bezpečí. 

Výsledkem práce logopedky v tomto případě je, že dítě je až nyní silně traumatizováno, a to trauma z toho bude mít po celý život.

+6/−11
4.7.2015 17:47

O89t41t86o 74H25a49l59í64ř 9783847158546

Vy byste ve středověku nádherně kamenovala a upalovala čarodějnice se svatým zanícením pro správnou věc...

0/−1
8.7.2015 9:03

E70l24v96í77r64a 28N10o69v42á 6551444202

ze to nechali uniknout ven? To opravdu říká ta žena, která to každej den rozmazávala po sociálních sítích, že byl její druh obviněn? Je mi z ní špatně.

+16/−5
4.7.2015 14:21

J10o11h18a43n 68Z66i71n56g78e68l 2581215976851

Mně je špatně z Vás. Sama byste v takovym případě taky udělala maximum pro to, aby byla věc řešena spravedlivě. A rozmazávala to až po tom, co to začala policie uzavírat zcela účelově.

+8/−9
4.7.2015 14:23

B98ř75e76t47i56s39l60a17v 83Š53í46m74a 9684941962

O jaké úcelové rozmazávání slo?

+8/−2
4.7.2015 14:29

P36e87t44r 95P76o73k24o40r25n95ý 4212225572753

Rozhodně bych to neřešil na sociálních sítích jako matka dětí.

+7/−1
4.7.2015 14:33
Foto

J11i65ř85í 78K77l29u33š92á94k 6988155583925

Vy ne, neb vám se nic neděje, vy nic takového neřešíte, pane Pokorný. Ale věřte, zveřejňování něčeho na sociálních sítích je akt zoufalství, jediným možným způsobem poukazování na křivdy, varování pro ostatní .... Věřte, jiní podobné věci řeší mnohem hrůznějšími způsoby. Ale ani to byste neschvaloval. Prostě - držet hubu a smířit se. Ale to každý nedokáže.

+7/−8
4.7.2015 15:19

J26a63n96a 92K97o76l59a51ř79í23k24o31v22á 1837440611514

Víte aspoň vy sám, jestli vám "rozmazávání na síti" vadí či nevadí? Nebo vám vadí pouze v případě, že "nerozmazávala" matka dítěte?

+3/−1
4.7.2015 17:15

J44a26n 13Č40u82p 9877606942897

Ano, vám podobní lidí vše  řeší na sociálních sítích, protože si hojíte své mindráky, nejste schopni dohlédnout na špičku svého nosu a uvidět, že to, co děláte, vašim dětem neprospívá. Uvědomujete si vůbec,to, že ve svých 18-ti letech se dítě může jít podívat do spisu vedeného na OSPOD a pak zjistí, jaká byla pravda. Pak se mnozí diví, že dítě na takého rodiče začne z vysoka kálet.

+4/−1
5.7.2015 11:21

P74e73t43r 92P44o89k27o80r97n76ý 4272125232443

Dal jsem vám plus omylem. :-/

0/−1
4.7.2015 14:34

S97i33m31o51n70a 57S64e44d87l40á52č63k88o54v61á 3434755457967

No, predpokladam, ze zdrave uvazujici matka na svem facebookovem profilu nezverejni gynekologicke vysetreni sve dcery.

+9/−2
4.7.2015 15:01

V17á11c84l18a86v 78K34o13p40ř85i67v43a 1484310805151

No name advokátka do toho jde. Co na tom, že to je předem projeté? Je to zmedializované a to stačí. Jakékoliv rozhodnutí soudu v neprospěch drbny je apriori špatné, takže není co ztratit.

+2/−2
4.7.2015 13:21

M17i60c45h89a47l 34V40a84r12m49u80ž11a 7721290633101

A nějaký no name Václav Kopřiva si píše komentáře. Vy tu advokátku znáte, že píšete takto zasvědceně ? To že se někdo nejmenuje Sokol apod. neznamená, že to není výborný advokát.

+2/0
4.7.2015 21:19

I81v15a15n43a 22K24a43d72l45e54c33o58v29á 7967145422179

Ať už dopadnou soudy jakkoliv, časem děti promluví, protože pochopí, oč tu šlo.

0/−1
4.7.2015 12:34

B49ř53e81t39i55s59l81a70v 98Š16í46m97a 9324401212

Omyl, pokud otec starsí holcicku skutecne zneuzíval, muze to vytesnit z pameti a bude si pamatovat to, co jim bude matka vykládat.

+6/−1
4.7.2015 13:00

A31n66n61a 43M25a47c91h91a26č72o53v91á 2106808654158

Je to zvláštní. Michalákovou, která děti bila, tady skoro každý obhajoval. Tady v té rodině se nedělo nic a nejraději byste onu maminku ukřižovali. Dofán že bude soud spravedlivý a odškodné vysoudí.

+6/−16
4.7.2015 12:23

S45t47a93n32i74s81l70a36v 54P32ř71i22b18y96l 1749228241226

1. jak víte, že se v rodině (ze strany otce) nic nedělo?

2. v diskuzi jsem si nějaký výpadů proti matce nevšiml

3. když soud nevyhraje, tak nebyl spravedlivý?

+12/−3
4.7.2015 12:28

A36n62n44a 70M26a68c56h61a64č66o11v67á 2806888434118

Všechna vyšetření na zneužívání byla negativní.

Výpady tady proti ní jsou, jako třeba, může za to ona, neměla to zveřjňovat.

+5/−9
4.7.2015 12:30

S11t59a38n17i46s49l95a35v 87P92ř75i79b83y29l 1969408771876

Zveřejňovat to asi neměla, když se na základě té medializace její druh zabil.

Ale za to ji snad nikdo nekřižuje. Spíš si to musí vůči němu teď v hlavě srovnat sama.

+11/−1
4.7.2015 12:33

J54o13h69a73n 30Z34i74n23g26e13l 2341865506811

Michálková taky děti nijak nebila. Sem tam je plácla, což má v řadě případů výborný výchovný efekt.

+6/0
4.7.2015 12:35

P77e17t95r 25P83o16k75o85r65n19ý 4812335922763

Souhlasím. Někdy je jedna dobře mířená rána mnohem lepší než dvouhodinové vysvětlování. Např. na vztekání dětí je to ta nejlepší medicína. ;-)

+4/0
4.7.2015 12:52

J76o45h69a69n 89Z92i43n40g40e36l 2381145426321

Mám kamaráda, jehož manželka uplatňuje na dítě tzv . nevýchovu a dítě se nesmí plácnout v žádném případě. Dokonce chtěla podat trestní oznámení na babičku, která jednou dítě plácla. Výsledkem je nevychovanej, vzteklej fracek, se kterým není žádné pořízení a problémy s ním mají i učitelé a děti ve škole.

+11/0
4.7.2015 13:21

P33e92t10r 11P51o92k11o76r33n81ý 4562705222683

Vím o čem mluvím. Mám dvě vnučky a každá se u mne zkusila vztekat pouze jednou. Stačilo je plácnout po zadku pouze jednou.

+2/0
4.7.2015 13:56

J46o59h91a96n 40Z97i45n80g43e63l 2961575476471

Souhlas. Tady už začíná vítězit pofidérní ochrana dětí nad zdravým rozumem. Třeba v Norsku už zvítězila.

+5/0
4.7.2015 14:09

P75e68t85r 78P73o52k61o72r19n80ý 4812105742103

Stále platí "Ohýbaj ma, mamko, zakiaľ som ja Janko, keď ja budem Jano, nezohneš ma, mamo". ;-)

+4/0
4.7.2015 14:13

S21i86m23o28n79a 74S92e80d44l41á73č43k86o52v58á 3454145927547

Vysetreni na zneuzivani vykazovala znaky na zneuzivani. Ani je nevyvratilo, ani nepotvrdilo.

Tedy ano, gynekologicke vysetreni nepotvrdilo penetraci. Pochopitelne, vzdyt to dite melo pet/sest let.

+7/−1
4.7.2015 12:42

M63i10c63h94a77l 96V69a16r73m50u21ž24a 7391320443681

Nevyvrátilo ?! Proboha, osoba obviněná ze zneužívání musí své obvinění vyvracet ?! Já doufám, že stále jsme právní stát, kde platí, že vina se musí prokázat, nepresumuje se, že je někdo vinen jen na základě nějakého podezření, osoba obviněná se vyvinit nemusí.

+2/0
4.7.2015 21:18

P55e50t77r 77P72o53k94o34r54n15ý 4392645182233

Paní Machačová, pokud by skutečným důvodem sebevraždy byla pouze medializace případu, tak je to skutečně pouze vina matky dětí. O skutečných příčinách sebevraždy můžeme jen spekulovat. O dopise na rozloučenou se nemluví. Tak buď neexistuje nebo v něm jsou informace, které matka nechce zveřejňovat.

+11/−1
4.7.2015 12:50

J72a75r88m55i21l98a 57P91í45c31h20o67v29á 5392327264433

Já se nedivím, že to matka medializovala. při tak "citlivém postupu". Vám nevadí, že pedagožka Bezděková si s kdekým pustila hubu na špacír? Kdo v Klatovech neměl Facebook, ten o tom věděl z doslechu od drben.

+1/−10
4.7.2015 14:05

P20e51t83r 13P94o35k25o81r20n15ý 4392505712663

Nezlobte se, ale potom jste na stejné mentální úrovni jako matka dětí. Především tím ublížila vlastním dcerám. V takových případech skutečně platí "mluviti stříbro, mlčeti zlato". S takto citlivím obviněním bych skutečně na veřejnost nešel. :-/

+7/−1
4.7.2015 14:11

P14e97t59r 76P44o35k83o21r44n20ý 4632155562663

S kým si pedagožka Bezděková "pustila hubu na špacír"?

+5/−1
4.7.2015 14:12

J14a33r64m11i37l71a 28P22í34c20h77o49v72á 5722107934283

Poprvé před dítětem, protože vybalit na tak malé dítě něco o tvrdém pindíkovi otce je na nakopání do zadku.

Podruhé před ženou, co byla údajně pánem sexuálně zneužívaná. Od koho by se ta dozvěděla, že byl ten pán obviněn? Notabene když ta žena byla klientka paní Bezděkové? To se bavily o tom, že "pan Vlasta mi sem vodí dítě a to je jím sexuálně zneužívané"?

+1/−7
4.7.2015 16:24

J50a72n63a 16K69o68l61a87ř90í58k98o17v72á 1487880781574

Zjevně matku znáte nebo je vám jenom sympatická. U mě ani jedno. Mluvit o tak citlivé věci na netu může jenom velmi hloupá ženská.

+4/−2
4.7.2015 17:21

J76a85r49m37i22l10a 48P90í72c49h98o93v61á 5202207504913

Nebo zoufalá ženská. Já v té výpovědi, co napsala na net, vidím zoufalou ženskou, která volá o pomoc. Tak jí teda státní orgány "pomohly", jen co je pravda. Hlavně, že jsou dneska spokojené a že je všechno, jak má být. Akorát že je tu jedna nešťastná ženská, dva polosirotci a jeden mrtvý.

+2/−6
4.7.2015 20:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.