- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak já osobně jsem v Plzni každý den, ale že by těch turistů byl nějak výrazně víc? Pokud ano, tak to bude v řádu procent, max. 10 procent. Ale dá se očekávat, že městem najmutá agentura zveřejněný informace takové, které se jí budou hodit do krámu, jen aby prokázala, že cizinců bylo mnohem více a hlavně, že vše proběhlo naprosto skvěle. Ovči lid totiž nesmí znát pravdu. To že se to na náměstí 1 den ze 14, to neřeší nikdo. Ve městě v podstatě nepoznáte, že zde nějaké kulturní město je. Ovšem EHMK2015 využívá v rámci své prezentace absolutně všechny akce, které se zde konají, včetně těch sportovních a když vyhážete švechno, co zde bylo i dříve, tak zjistíte, že celá tahle bublina za několik set milionů v podstatě nevytvořila nic. Jen bohužel celá tahle mašinérie živí cca 60 lidí, kteří upřímně nevím co dělají, ale nedělají to zadarmo. Je dost možné, že většina nákladu na EHMK2015 je snězena týmem EHMK2015, což by mne osobně nepřekvapilo. Už se těším, až tahle zbytečnost, která Plzni příliš nepomohla, skončí.
Rozhodně nesouhlasím. Ten nárůst turistů je zcela evidentní. Každý pracovní den to sleduji přímo na náměstí Republiky. Každý druhý den vidím několik autobusů plných turistů na parkovišti vedle Rychtarky. Akcí je také dost, jen si vybrat. A co se týče značení, jsou billboardy, označené chodníky, hotely, obchody, různé cedule, atd. Nemyslím si, že je to zbytečnost, EHMK propaguje Plzeň v zahraničí i jinak než sportem nebo pivem, a to je dobře.
Jestli ty nárůsty nebudou spíš způsobené tím, že se Evropa otřepala z hospodářské recese a turisté zase začali víc cestovat? Výklady statistických údajů nejsou vždy tak jednoduché...