Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Klatovsku zemřel mladý motorkář, v kraji je to od soboty už třetí

Mezi Javornou a Železnou Rudou na Klatovsku se zabil mladý motorkář. Dvaadvacetiletý muž vylétl ze silnice. Na vině byla podle policistů příliš vysoká rychlost. Na místo letěl vrtulník, ale motorkář zemřel ještě před jeho příletem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94e85t97r 74D34o83k38t79o59r 8528210756981

Bezmozci, jeden jak druhej, škoda jich není a jejich orgány poslouží potřebnějším a normálnějším lidem.

+1/−1
18.6.2015 18:05

J92a45n 51K38r31p11e13c 5826243944552

domahate se organu potrebnejsim, no sam byste jeden zjevne potreboval, jenze prave ten se a) transplantovat neda, b) tvrdite ze je stejne nemaji. tak proc se vlastne angazujete?

+1/−1
18.6.2015 21:01

A56n85t82o93n92í65n 68V66ý44b58o75r33n30ý 7868641253747

Petr Doktor má ale pravdu a na rozdíl od bláznů, co machrují na silnicích mozek má. Jsem stejného názoru jako on. Víte, mě už jeden takévý bezmozek málem připravil o život a do konce života ponesu jizvu přes polovinu nosu. Takových lidí mi opravdu líto není a nikdy nebude.

0/−1
18.6.2015 22:42

J29a31n 55K14r16p60e45c 5636853824182

no tak s jizvou a bojem o zivot to asi nebude tak horke, kdyz se tak divam na vase FB fotky. dejme tomu ze se nejaky Antonin projevuje jako kardinalni blb, mam povazovat vsechny Antoniny za blby? PS: zda se mi zbytecne klikat minusy pokud sdelite ve vlaknu diskuse nesouhlasny nazor.

+1/0
19.6.2015 5:40

A93n63t39o48n39í21n 90V40ý89b71o21r92n18ý 7618981753717

Dojdou argumenty a hned mi nadáváte? To považuji za největší ubohost v diskusích :)

Netvrdil, jsem, že jsem bojoval o život, ale že jsem o něj málem přišel, to je rozdíl. Jinak si za blba považujte koho chcete. V tom vám bránit nebudu.

Zde máte dalšího bezmozka: http://praha.idnes.cz/ranni-nehoda-dvou-aut-v-radotine-da2-/praha-zpravy.aspx?c=A150619_094335_praha-zpravy_bur

Tady to bohužel nedopadlo tak šťastně jako u tohoto motorkáře.

0/0
19.6.2015 11:47

J57a86n 23K56r81p81e36c 5196873944212

vy jste asi takový ten jiný, co? moc vám to očividně nemyslí...

0/0
19.6.2015 15:09

A31n96t20o84n70í15n 36V94ý29b63o41r89n96ý 7918131803207

Ano jsem jiný než vy. Nepotřebuji urážet někoho v diskusi, když mám jiný názor a objektivně se snažím argumentivat. To je právě známkou inteligence, víte? Kdežto nadáváním tomu, s kým nesouhlasíte, shazujete spíše sám sebe. Nemyslelo to očividně tomu za volantem. Já bych opilý za volant nesedl NIKDY!!!

0/0
19.6.2015 15:18

M68i55c38h43a12l 58V50o38j11t36a 2677537506535

A víte vy vůbec, že vás nikdo neurážel?

Doporučení: Číst, přemýšlet, znovu přemýšlet, odpovědět. Zkuste tento postup.

0/0
19.6.2015 16:03

A27n89t93o30n15í11n 16V65ý23b42o44r43n81ý 7608931193757

"dejme tomu ze se nejaky Antonin projevuje jako kardinalni blb, mam povazovat vsechny Antoniny za blby?" To je asi reakce na co Michale? Aplikujt prosím vámi doporučený postup...

0/0
19.6.2015 20:47

M70i22c79h80a54l 91V61o79j67t18a 2577137606855

Vámi citovaný výrok poukazoval na zcestnost házení lidí do jednoho pytle jen podle jednoho parametru.

Nikdo nenapsal "Antoníne, jste debil."

Psáno je: "dejme tomu ze se NEJAKY Antonin projevuje jako kardinalni blb"

Rozšířené doporučení: Číst, přemýšlet, znovu přemýšlet, oprostit se od vztahovačnosti, přemýšlet, nezatracovat jen proto, že s vámi diskutující nesouhlasí, přemýšlet, odpovědět.

0/0
19.6.2015 20:51

A51n11t73o47n69í91n 90V96ý25b96o36r21n93ý 7618511633417

Můžete slovíčkařit, to ostatně dělá většina politiků. Všichni víme, co tím bylo myšleno, a že to byla narážka na mou osobu. Ne, nejsem vztahovačný, ale nejsem ani hloupý... Jen to je odvádění od tématu... Stále slyším víc narážek na mou osobu než skutečností. Začalo to tím, že pan Krpec začal bez jakýchkoliv faktů tvrdit o panu Doktorovi, že nemá mozek. Přičemž moje reakce byla, že pan Doktor, na rozdíl od řidiče mozek má a umí jej používat... Pak už jsem se dočkal jen nadávek :-)

0/0
19.6.2015 21:07

M62i39c23h86a71l 95V60o64j19t35a 2217567976545

Prohlášení "všichni víme" je demagogie nejhrubšího zrna. Že zrovna vy, auto toho výroku, používáte přirovnání k politikům.

Nemusíte se obhajovat, nikde jsem netvrdil, že jste hloupý.

Nikde vám není nadáváno.

Až vybruslíte z toho postoje ublíženého, bude se vám uvažovat lépe, zkuste to.

0/0
19.6.2015 21:30

A79n70t40o70n95í22n 67V13ý21b59o73r85n68ý 7858911493977

Zeptám se tedy, proč autor použil zrovna mé jméno? Náhoda, nebo tím chtěl něco říci? :-) Kre tedy začíná a kde končí ona demagogie? Kde jsou věcné argumenty??? To mi u vás pánové chybí...Já se necítím ublížen, mě neurazíte nadávkama. Nejde mi o nadávky, ale o to, že odbíháte od tématu... Takže abych ukončil tuhle hloupou část diskuse zeptám se znovu a přímo: Proč by mi mělo být líto člověka, jež svým vlastním jednáním ohrožuje druhé?

0/0
19.6.2015 22:15

M48i15c77h43a25l 88V88o90j45t64a 2217577446915

Jsem toho názoru, že autor použil zrovna ausgerechnet vaše jméno proto, aby vás přiměl k zamyšlení, jak krátkozraké je házet všechny do jednoho pytle.

V diskuzi pod článkem o zemřelém motorkáři ste souhlasil s panem Doktorem a sám nazval motorkáře "blázny, co machrují na silnicích" a to na základě tohohle článku a osobní zkušenosti, při které vám šlo o nos. Všechny, do jednoho, bez výjimky, do jednoho pytle, hodně urážlivým způsobem.

Následně, když vám tohle teoreticky udělal někdo jiný (nečiň druhému, co nechceš, aby činil on tobě) a zeptal se vás, jestli má na základě zkušeností s jedním Antonínem považovat za stejné všechny Antoníny, pojal jste toto přirovnání za osobní urážku a VŮBEC NEPŘEMÝŠLEL nad obsahem sdělení.

Nikdo vás tu neuráží, možná proto se necítíte být uražen.

Argumentů jsem tu minimálně já vznesl dost. Opakovaně.

Navíc, toto vlákno není o lítosti nad zmařeným životem.

Toto vlákno je o škatulkování.

Čtěte, přemýšlejte.

P.S.: Před rokem se mi stalo, že jsem málem skočil ze silnice do pole, protože se mi na výjezdu ze zatáčky promenádovalo 5 cyklistů vedle sebe. Ukočíroval jsem to, zastavil a strávil 5 minut za krajnicí, ve stínu stromů, s cigaretou a v rozjímání, že jsem mohl být mrtvý. Zastavil alespoň jeden z těch blbů? Ne. Co když se tohle stalo i tomuhle klukovi? Třeba?

PŘEMÝŠLEJTE!

0/0
19.6.2015 22:29

A52n45t35o95n49í97n 48V82ý60b29o13r65n37ý 7278841143207

1) Kdybyste četl celou diskusi, dočetl byste se mimo jiné to, že jsem toho názoru, že pokud jel řidič motorky rozumnou rychlostí, je mi ho líto. (Jde o reakci na pana Lukáše Kubáska).

2) S panem doktorem jsem souhlasil v případě tzv. "bezmozků", co jezdí jako by byli pány silnice. Nikde jsem neuvedl, že všichni motorkáři jsou bez mozku - to jste si tam domyslel vy.

3) Nešlo mi o nos, málem jsem přišel o život. Kdyby ta trubka nezasáhla nos, ale čelo, či oko, již bych zde s vámi nevedl tuhle konverzaci. Takže se prosím nesnažte tvářit, jako byste tam byl, protože mě opravdu tenkrát k smíchu nebylo.

4) já nevím o tom, že bych někoho kdy v životě ohrožoval svým jednáním na životě, proto mi to přirovnání opravdu nijak nepřísluší.

5) Jediné, koho jsem škatulkoval jsou "bezmozci", a těch že škoda není. Za tím názorem si stojím a stále čekám na argument, proč by mi mělo být líto někoho, kdo ohrožuje svým jednáním druhé.

6) Co se vašeho PS týká, tak odkazuji na svůj bod č. 1) Nikde jsem neuvedl, že tento motorkář skutečně je jedním z "bezmozků", viz můj koment pro pana Lukáše Kubáska. Nicméně v článku je doslova uvedeno: "Podle informací jel řidič velmi rychle a vylétl ze zatáčky." - pokud je tohle pravda, pak se jedná o typického "bezmozka" a líto mi ho není. A když už se bavíme o našich nehodách, myslíte, že ten řidič dodávky, jež mě málem připravil o řivot zastavil? Ne, nezastavil.

0/0
19.6.2015 22:58

M66i69c29h42a22l 81V65o89j79t93a 2167837646335

1) Už kličkujete. V jednom příspěvku píšete, že pokud jel přiměřenou rychlostí, tak je vám to líto, ale o kus dál píšete, že tihle bezmozci si akorát něco dokazují. Pak ještě něco o střílení atd.

2) Pan Doktor píše, že jsou všichni bezmozci, s tímto názorem jste souhlasil.

3) Je mi líto, že vám šlo o život. Ale to nesouvisí s touto nehodou.

4) Tohle jsem nepochopil.

5) Lžete. Čtěte alespoň po sobě, když už nečtete příspěvky jiných.

6) Zase lžete. Vůbec jste nepodmiňoval zařazení mezi bezmozky nějakou rychlostí. Čtěte po sobě.

0/0
20.6.2015 1:00

J20a68n 23K47r89p28e87c 5536653464292

to je marne, on to nikdy nepochopi...

0/0
19.6.2015 21:14

M12i22c16h97a13l 84V79o77j93t90a 2247327206855

Ale kouzelné je, jak úplně pomíjí, že to byla reakce na jeho házení lidí do jednoho pytle.

Asi je jednodušší vidět za vším osobní útok.

0/0
19.6.2015 21:31

J55a55n 11K43r24p83e59c 5496593884272

proste neni kazdy den posviceni...

0/0
19.6.2015 21:39

M46i98c96h59a53l 30V50o27j30t16a 2837627156985

Souhlas, ale třeba se mi povede přimět jej, aby se opravdu zamyslel.

Zatím bloudí v kruhu.

Petitio principii.

0/0
19.6.2015 21:44

J25a22n 91K49r11p10e81c 5676913874832

no, nechci vas podcenovat, ale asi bych si na to nevsadil ;)

0/0
19.6.2015 21:55

A73n68t16o96n68í23n 93V68ý97b15o34r36n57ý 7528731933257

Krásně si tu notujete pánové, ale chybí věcné argumenty...

0/0
19.6.2015 22:09

M35i33c49h55a85l 31V31o44j58t48a 2767317346585

Proč argumentovat při evidentní shodě?

0/0
19.6.2015 22:36

A24n33t90o47n32í80n 14V35ý46b84o56r79n72ý 7668681273557

Aha, takže když člověk A řekne "a" a lidé B, C a D ho shodně nazvou blbem (příklad), tak vlastně netřeba argumentovat, protože se na tom shodli :-) OK, pak mi vše "dává" smysl ;-)

0/0
19.6.2015 23:01

M84i73c58h27a46l 12V62o51j34t56a 2577907906695

Dva lidi se shodnou.

Třetí chce po nich vysvětlení a argumentaci, proč se shodují.

Jestli nechápete, že ti dva první nemají žádnou motivaci něco tomu třetímu vysvětlovat, je mi líto. Prostě se s tím smiřte.

0/0
20.6.2015 1:02

J20a83n 81K42r87p34e70c 5696673784502

je treba umet rozlisovat. konstatovani faktu neni urazka. chapu ze to tak citite, ale nic vic nenadelate. to ze jste za celou dobu nepochopil o cem je rec svedci spise o vas. jak mam normalne diskutovat s nekym kdo jaksi postrada schopnost porozumet psanemu slovu?

0/0
19.6.2015 20:18

A76n68t81o28n62í13n 87V73ý74b28o13r86n55ý 7608811663907

"konstatování faktu" - co je dle vás tedy fakt? Že jsem jiný, či že mi to nemyslí?

Neuvedl jste jediný argument, krom urážek, že: Antonína lze považovat za blba a že jsem tak trochu jiný a že mi to nemyslí... :-)

To jsou opravdu velmi inteligentní "argumenty". Já vím o čem je řeč a nebojím se opakovat, že radši uvidím lidi, co jsou na silnici kvůli frajeřině nebezpeční, mrtvé, než aby se mi připletli do cesty. Mně či komukoliv jinému... Kdo má opačný názor, tomu přeju aby přežil setkání s takovým frajírkem... Jistě mi pak dá za pravdu...

0/0
19.6.2015 20:56

J74a89n 22K65r36p10e73c 5466833414962

rekl bych ze jste si odpovedel sam...

0/0
19.6.2015 21:04

A57n86t15o33n81í57n 64V82ý98b47o45r81n82ý 7728871813637

Opět hodnotný argument. Děkuji ;-)

0/0
19.6.2015 21:08

M32i10c75h96a59l 80V57o11j52t49a 2127327966855

Snad ta jizva nebude mít vliv na vaši aerodynamiku, nebo hydrodynamiku a tím nebude sníženo vaše společenské uplatnění.

0/0
19.6.2015 10:31

A65n55t10o68n50í45n 55V32ý71b61o43r30n18ý 7918261333837

Snažíte se být vtipný? O mém společenském uplatnění nevíte zhola nic ;-)

0/0
19.6.2015 11:50

M71i77c73h70a85l 81V25o98j85t61a 2837787356665

No a?

To už nemůžu ani doufat?

0/0
19.6.2015 12:46

A96n43t90o44n23í41n 36V42ý58b90o70r65n55ý 7888661633347

Můžete naprosto cokoliv... Jen tím prosím neohrožujte druhé lidi ;-)

0/0
19.6.2015 14:07

M26i80c70h38a61l 20V14o49j56t24a 2167657666295

Vy se cítíte být ohrožen příspěvkem v diskuzi?

No potěš koště ...

0/0
19.6.2015 15:58

A64n74t27o52n84í94n 59V89ý90b35o79r16n17ý 7248961253607

Ne. Mě urazí jen inteligentní člověk ;-) Rozhodně se necítím ohrožen Vámi, pokud nejezdíte nebezpečně na silnicích, což vyjadřoval můj dovětek "neohrožujte druhé lidi".

0/0
19.6.2015 20:59

M74i68c80h23a50l 73V56o92j93t43a 2307177756695

A je to tu zase. Nečtete.

Já se ptám, jestli se cítíte být ohrožen, vy odpovíte, že vás jen tak někdo neurazí.

Aniž bych jakkoliv schvaloval počínání motorkáře, který za svou chybu zaplatil životem, vyzýváte mne, abych neohrožoval druhé lidi.

Více čtení, více přemýšlení, méně jasnovidectví, pane Výborný.

0/0
19.6.2015 21:27

A22n92t25o53n23í69n 92V16ý73b42o90r10n64ý 7308461223877

Omyl Michale. Jen jste mne neopochopil. řekl jsem že "můžete cokoliv..." - tím jsem myslel, že žijeme ve svobodné zemi a proto můžete například v diskusi vyjádřit jakýkoliv názor, i kdybych se s ním neztotožňoval. Dále: "...jen tím neohrožujte druhé lidi", čímž je myšleno ve zkratce: "Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého"... čili - myslel jsem to tak, abyste si dělal naprosto co chcete, ale nejezdl třeba po silnici tak, abyste ohrožoval ostatní účastníky provozu... Chápame?

0/0
19.6.2015 22:22

M87i81c55h34a52l 25V55o18j81t32a 2187647876825

Další demagogie.

Podobně jako otázka "Kdy ste přestal mlátit svou ženu?" v sobě skrývá dvě tvrzení: mlátil jste svou ženu a už jste přestal, jenom není známo kdy.

Na základě krátké výměny názorů mne nabádáte, abych jezdil pro ostatní neohrožujícím způsobem.

Z jakého titulu? Já jezdím ohrožujícím způsobem?

To je argumentační faul jak řemen.

0/0
19.6.2015 22:34

A29n77t41o63n62í93n 54V13ý18b86o41r76n80ý 7578301363437

Otázka: Řekl jsem snad, že jezdíte ohrožujícím způsobem?

Odpověď: Ne neřekl.

Ale v jednom máte pravdu - ano, nabádám vás, stejně jako všechny lidi na celém světě, aby jste jezdili bezpečně a nedělali na silnici kraviny. Na tom snad není nic špatného... Tím ale netvrdím, že jezdíte jako magor. Když vás požádám, abyste nikoho nezabil, také tím netvrdím, že jste vrah...

Žádná demagogie v tom není.

0/0
19.6.2015 23:07

M14i16c61h74a81l 33V54o66j83t43a 2307157146155

Nabádal jste mě k opatrnosti, aniž byste mohl mít byť jen tušení, jestli ohrožujícím způsobem jezdím. Jinak řečeno, dospěl jste k závěru, že vaše připomenutí potřebuji.

Tvrdím, že váš závěr je mylný a vaše nabádání je nevyžádané a nechtěné.

Ptal jsem se, z jakého titulu jste tak učinil. To zůstalo bez odpovědi, až na vysvětlení, že takto nabádáte všechny.

Vynechte mne, prosím.

A nebijte svou partnerku, nebo partnera.

0/0
20.6.2015 1:08

M32i53r64o58s45l11a36v 91B19u78d11a 9492772537932

R.I.P.

Na motorce to je hned, stačí vyplavený písek po dešti, mastnota na silnici nebo dnes velice "moderní" klouzající asfalt. Pak samozřejmě také špatný odhad rychlosti, následné zazmatkování a brzdění v zatáčce. Nemusí jít o překročení povolené rychlosti!

Škoda, že kluk neměl možnost se poučit z chyby a rovnou zaplatil cenu nejvyšší.

+1/−1
18.6.2015 9:36

P94a28v74e77l 26N55e89d15ě59l74a 5216570304421

Tak především je to vždy o rychlosti. To, co popisujete Vy, je stav vozovky, které musí účastník silničního provozu přizpůsobit svou jízdu.

+2/−1
18.6.2015 10:43

M87i49r97o85s42l76a27v 44B56u92d44a 9332342157222

"Pak samozřejmě také špatný odhad rychlosti,"

?8-o

0/0
18.6.2015 11:13

P95a38v39e58l 48N18e65d13ě58l24a 5986720784521

No ano, dal jste to až nakonec. Takto to vyznívá, že je to až na posledním místě. A přitom je to obráceně.

0/0
18.6.2015 12:55

M11i25c68h47a52l 21V92o67j72t59a 2187477116825

Termínem "přizpůsobit jízdu stavu vozovky" se v diskuzích ohání kde kdo, bez toho, aby věděl, co to vlastně znamená.

Občas se na silnici vyskytnou opravdu nepředvídatelné "pasti". Třeba oblíbená kratochvíle silničářů opravit díru a pak ji zasypat jemným štěrkem v 10 cm vysoké vrstvě. Nebo spravit praskliny zalitím asfaltem, který vyčnívá 2 cm nad povrch a tahá za řídítka.

A to vůbec nemluvím o cyklistech v trojstupu, odstavení auta za zatáčkou atp.

Jsou věci, které prostě předvídat nejdou a když nejdou předvídat, nejde jim ani přizpůsobit rychlost.

0/0
18.6.2015 13:36

P50a52v21e43l 92N76e30d25ě71l48a 5646380394341

To máte pravdu, ale ve většině případů smrtelných nehod motorkářů, to nezpůsobí to, co popisujete Vy, ale nepřiměřeně vysoká rychlost.

+1/−1
18.6.2015 20:57

M97i23c63h33a25l 29V86o55j91t22a 2417467496465

Rychlost přiměřená čemu?

0/0
19.6.2015 7:56

A29n91t57o64n66í22n 91V24ý30b32o51r62n80ý 7628601403187

Svým schopnostem treba?

0/0
19.6.2015 14:07

M27i22c79h14a48l 43V88o59j55t90a 2387207736935

O 3 příspěvky výše píšu o tom, že předvídat se nedá všechno.

A vy tu píšete o schopnostech, které jsem sice nevyjmenoval, ale zároveň ani nevyloučil.

Buď nechápete psaný text, nebo nechcete přemýšlet, nebo jste tak arogantní, že pomíjíte jiné názory, než ty vaše, nebo trollíte.

Končím.

0/0
19.6.2015 16:01

A56n56t38o67n17í80n 51V45ý24b13o74r70n11ý 7528621673557

1) Psaný text chápu: Pan Nedvěda napsal že většinu nehod způsobí nepřiměřená rychlost. Zeptal jste se přiměřená čemu a já vám zcela jednoznačně odpověděl, na tom není, co nechápat.

2) Přemýšlet chci, proto argumentuji logicky a věcně.

3) Arogantní nejsem, pokud tvrdíte, že ano, dokažte to.

4) Jiné názory nepomíjím, čtu je, hodnotím a reaguji na ně.

5) A že trollím? :-) Hmm... opravdu si myslíte, že trollím? :-D

0/0
19.6.2015 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.