Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Průtah Plzní dostal od kraje kladný posudek. Projekt se posunul k zahájení

Jeden z nejkontroverznějších dopravních projektů v Plzni, plán postavit přes město novou státní silnici, má za sebou další krok na cestě k zahájení stavby. K plánu na severojižní průtah Plzní totiž krajský úřad vydal kladné stanovisko pokud jde o vliv na životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88a53v33e28l 50R25ů26ž53i44č53k79a 5569258103768

V každém případě pokud sezačne stavět, tak je třeba udělat čtyři pruhy! Ano, bude to stát více peněz,ale ty peníze je třeba najít. Je třeba udělat v první řadě obchvat a povyhodnocení nové situace případně průtah. Ale není možné pořád jen čekat, už sečeká třicet let. Proč se nestaví obchvat po celé délce zároveň? Asi by to bylomoc rychlé a to se v ČR moc nenosí, že? Rv;-€

+2/0
22.5.2015 18:11

D22a80n59i18e11l 37D47r92n64e33c 6451529586722

Potřebný je jak průtah, tak obchvat. Akorát by to chtělo nahradit světelné křižvatky mimoúrovňovými. Nebylo by špatné zvážit možnost s hlobeným tunelem pod autobusovým nádražím a Škodovkou.

+4/0
21.5.2015 22:03

P72e11t44r 91H17r38a20b67á62k 6970247702290

Nápad dobrý, ale Škodovka to nepovolí.

0/0
22.5.2015 7:25

L42u58d77ě22k 60N19ě72m66e94c 5405121182184

A to by jako vedlo Kilometrovkou a do země by se to zavrtalo před řekou, nebo až u Námořníka?

0/0
22.5.2015 10:16

J64a18n 79V69a77l52e25n18t52a 1459506468563

Dokončit obchvat, to musí mít prioritu.

Bohužel před lety se jako silnice první třídy označil nesmyslný průtah...

Kdyby to bylo opačně, mohl již obchvat (a třeba po celé délce čtyřproudý) stát a o žádném průtahu - silnice, která povede paralelně několik set meterů od současné trasy - by se nemuselo ani mluvit... ;-(

+4/0
21.5.2015 21:01

L47u78d97v20í40k 74M52a58t34o42u54š60e77k 1561277698634

Jsem pro tento průtah, už měl dávno stát, jsem pro cokoli, co vyřeší problém Lochotín - centrum. Nekonečné debaty a řešení žádné !

+4/−3
21.5.2015 20:42

P91e79t83r 37H68r41a25b46á88k 6710357772940

Hnát celou dopravu do plzeńské kotliny znamená jediné. Brzy to zde bude jako v Ostravě. Díky tomu, že na průtahu bude samá křižovatka, semafor nebo kruhák, tak ve výsledku to bude průtah na dvě věci. Město by mělo podporovat zelený okruh, nikoliv průtah. Samozřejmě pro lidi jedoucí ze severu na jih naprosto parádní krok. Ale myslí zde někdo na lidi, co žijí a pravidelně se pohybují v centru? Pravděpodobně nikoliv. Zřejmě je zde silné lobby developerů a pak některých papalášů, kteří znají jediný dopravní prostředek a tím je auto a děsně jim vadí, když musí v Plzni trčet v zácpách. Když se naposledy myslelo na průtah - konkrétně západ-východ, dopadlo to naprosto parádně - vznik nejdebilnější křižovatky v Plzni U Trati/Borská/Klatovská. Zřejmě gauneři s mocí rozhodovací chtějí tento paskvil překonal a z Plzně udělat novou Ostravu, nebo spíše "otravu". To že se zde používá karcinogenní kamenivo a nekvalitní voda a že v samém důsledku je zde v v rámci republiky největší podíl několika druhů rakovin papalášům nestačí. Je třeba ještě klima o další stupeň zhoršit. Ono ostatně - styl realizace čehokoliv "po nás at přijde potopa" je nyní v módě a proč v tom nepokračovat? Jsem pro dokončení západního okruhu a vhodné by bylo konečně udělat severo-východní obchvat. Trend evropských měst, zdravých měst, je v obchvatech a zelených okruzích. Pokud se zde začnou podporovat průtahy, je to krok špatným směrem a pamatujme si lidi, kteří se pod toto podepsali, popř. to podporují. Jednou jim nebudeme moci přijít na jméno....

+9/−2
21.5.2015 20:26
Foto

M12i40l43o61s97l42a90v 52Z80í77t75k62a 8130404337510

přesně tak, v tuto chvíli, kdy není v podstatě možné vyřešit střední část průtahu - viz článek - nepřinesou krajní části průtahu vůbec nic pozitivního. Jen se snáze dostanou auta blíž k centru a toto ucpou ještě víc. Každá nová silnice bude generovat další zátěž. Bez obchvatu dojde jen ke zhoršení stávajícího stavu!! Co takhle dále zlepšovat veřejnou dopravu v širším okolí Plzně a tím přesvědčit lidi aby tím autem do centra nemuseli?

+2/−1
22.5.2015 6:19

V17l87a32d38i67m18í81r 15N40o11v88o36t84n62ý 1799490282890

Kdy už konečně tyhle obskurní spolky budou vyloučeny z rozhodování o věcech obecného zájmu? Průtah už měl dávno stát, pomohl by desetitisícům lidí, kteří se denně musí dostávat ze severu Plzně na Borská pole a do dalších jižních částí města. ;-€

+5/−3
21.5.2015 19:07

H79a56n28u85š 13H46o91r87á39k 9751534136263

Tem prave spis pomuze ten obchvat. Cesta po nem bude sice o kousek delsi, zato bez jedinyho semaforu a podstatne komfortnejsi rychlosti. Vinice, Lochotin a cast Kosutky bude jednoznacne preferovat tuhle trasu. Ono uz ted znam par lidi, co to radsi berou pres Malesice, Krimice a vybudovanou casti obchvatu - kdyby byl uplne hotovej, je to bajecna cesta.

+11/0
21.5.2015 19:53

V33l37a23d60i13m27í94r 89N70o38v53o34t23n78ý 1219130612860

Ale jo, OK, hlavně ať už se konečně přestane kecat a diskutovat s ekoteroristy a něco funkčního se postaví! Zatím by mohli začít tím, že by odstranili ty betonové zátarasy z asfaltky Lochotín - Radčice, které si tam pár nějakých zahrádkářů vymohlo. Vše, co by odlehčilo centru a Karlovarské - Klatovské by mělo mít absolutní prioritu.

+5/0
21.5.2015 20:24

H94a15n84u53š 29H15o25r10á92k 9621244146643

Nevim - nestalo by za to nejdriv dokoncit obchvat(kterej mel bejt uz hotovej) a pak posoudit, jestli je ten prutah opravdu nutnej? Nejaka severojizni cesta je opravdu nutna, ale ten obchvat je bliz k dokonceni a i tak nejak logictejsi.

+11/0
21.5.2015 19:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.