Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bála jsem se o život, říká pedagožka ke kauze oběšeného otce v Nýrsku

Speciální pedagožka Dominika Bezděková přišla s podezřením na zneužívání holčičky z Nýrska. Na její doporučení dívku vyšetřila soudní znalkyně, která pak vše oznámila policii. Podezřelým byl otec holčičky, který se pod tíhou událostí oběsil. Kvůli četným vyhrůžkám pedagožka dostala policejní ochranu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a10r60t88i61n 66P81r45á67š38e80k 8865831650763

Mě to připadá jak "píseň strašlivá o Golemovi."  že se verze mění podle toho,m co chce tisk a okolí slyšet a podle toho co je potřeba aby ze věwho vyšla ona a systém čisté jako lilium.

+3/−1
6.5.2015 9:45

M94a67r91t85i11n 38P34r93á94š96e73k 8155441520223

Mno, tak jak to čtu tak jediné co vidím je falacie  "apel k anonymní autoritě" že existjí jakési tajné a nezveřejněné "důkazy" které jí dávají za pravdu...

+2/0
6.5.2015 9:36

J96a50r69o75s44l46a90v92a 37K82a48n50i22o78k63o58v32á 7122269412657

Nevěřím té ženské..

+7/−4
29.4.2015 12:26

R62a62d83a72n 80K57u48b90a20n95t 1153100319460

Jestli tomu dítěti pomohla, je jedno jak to bylo. tečka

+3/−6
29.4.2015 11:22

Š59t10e26f36a81n 87F37r36i77č35a 7182628383436

Otázky, které pokládala Bezděková ostře kritizují odborníci. "Obrázek může signalizovat, že se něco děje, ale nemůže být hlavním důkazem. Při vyšetření by se také odborník měl vyvarovat sugestivních otázek (psycholog a sexuolog Petr Weiss naráží na otázky, které Lucince pokládala právě speciální pedagožka Dominika Bezděková - pozn. red.). Tyto otázky jsou nepřípustné, neprofesionální," zdůraznil psycholog a sexuolog Petr Weiss.

Zdroj zde: http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/tatove-mohou-mit-pindika-i-tvrdeho-mela-rict-lucinka-pedagozce.html

+6/0
29.4.2015 6:36

P21e30t71r71a 63Z58á58r58u78b38o45v69á 9557482335481

Paní Bezděková právě toto v rozhovoru vysvětluje. Četl jste ho aspoň, když se pod ním vyjadřujete?

+3/−3
29.4.2015 20:21

V33á84c95l74a31v 94Z34e89l32i13n34k29a 2722510183842

A co tam jako je tak převratného? Už jen to ta věta začínající "kdo byl však u toho" je pro paní Bezděkovou v případě soudu naprostá katastrofa. Odpověď je totiž nikdo, resp. nikdo kromě té malé holky, která už při dalších vyšetřeních nic podobného nezopakovala. Ergo tohle padne pod stůl s tím, že si to paní Bezděková vymýšlí, aby se zachránila. Jedině snad kdyby měla kamerový záznam z ordinace.

Malér je to ovšem i po odborné stránce. Znovu tím ukazuje, že si hrála na něco, čím není. Skutečný odborník na dětskou psychologii by se nepochybně nenechal vykolejit, aby sklouzl k takto hloupě formulovaným otázkám. Takto se zkrátka postupovat nesmí, konec tečka. Nevím zda si tímto chtěla pomoci, ale z odborného hlediska se odstřelila a z právního možná také. Osobně říkám, že má dáma štěstí, že nejezdím do Klatov. Asi bych se při setkání s ní neovládl a po dlouhé době porušil pravidlo, že ženy se nebijí.

+11/−1
29.4.2015 22:56

A83n41n61a 47K36u70l84i75c41h20o75v77á 2136964

Ježíši, to je pořád dokola. Bezdekova není forenzní psycholog. Prostě si s tou dívkou povídala. Nemusela dodržovat žádná "pravidla" pro vyšetření.

Kdybyste si s ní vykládal vy a měl pocit, že něco s ní není v pořádku, co byste udělal jiného, než se snažil zmapovat terén a pak ji poslal k dětské psycholozce?

+2/−5
1.5.2015 20:13
Foto

K90a61r15e81l 11R27a40d35a 9199904566297

Podezřelé je už to, jak stále ,,vylepšuje" verzi, kterou uváděla zpočátku.

+6/0
3.5.2015 14:04
Foto

J77a74n 26Č95e41r12m73á83k 4789178235717

proto nemá právo si na něj hrát a někoho předhazovat šelmám!...  Jak daleko je od takových lidí k norským praktikám?!;-(

0/0
4.7.2015 20:44

I54n81k98a 83H68o89l51í88k14o72v97á 5190800944877

...přišla nová klientka i s manželem, v rámci potíží svých dětí začne hovořit o své minulost...úplně jako náhodou se tam objevila :-/. Říká se  - na každém šprochu pravdy je trochu. Asi tak úplně bez viny paní pedagožka nebude.

+9/−7
28.4.2015 20:59

V32á15c66l45a50v 93Z68e21l90i61n12k62a 2152570253912

To taky není. Chtěla být slavná, hrála si kvůli tomu na něco, čím není a kapánek se jí to vymklo. Já být těma holkama, tak až trochu povyrostu, ale ještě to nebude na trestní zodpovědnost, tak udělám té dámě ze života peklo. Na potkání na ní budu na ulici řvát, že mi svým aktivním diletantismem zabila tátu. Užila by si to paní magistra, zatraceně by si to užila.

+8/−13
28.4.2015 22:14

A77n45n91a 58K38u35l61i20c81h74o34v74á 2556694

Slavná? Ona do médií případ nevynesla. Věřím ji, ze se snažila devcatku pomoci. Nemohla tušit, že matka všechno zmedializuje a navíc nepravdivě.

Táta se holcickám zabil sám.  Spáchal sebevraždu týden po zahájení šetření, i když nebyl ani oficiálně obviněn. Pokud by Bezděkova měla být vinná jeho smrti, musel by být "vinen" každý oznamovatel trestného činu. Oznámit svoje podezreni může ve skutečnosti kdokoliv (a pedagogové dokonce MUSEJÍ), je na Policii, aby rozhodla, zda je to podezření reálné.

+7/−7
29.4.2015 0:33

Š58t60e90f18a15n 72F86r54i20č18a 7482338823906

Chtěla jste nejspíše říci: "byl dohnán k sebevraždě".

+5/−2
29.4.2015 21:24

V89á53c59l40a75v 46Z46e98l98i29n62k57a 2582960853882

Dámo. Nechce se vám takhle někdy blejt, když se podíváte do zrcadla? On se jim podle vás zabil sám. No ano, tu smyčku si dal na krk sám, ale něco ho k tomu dohnalo. A tím něčím byla jedna aktivní paní pedagožka, která bažila po slávě zachránkyně przněné holčičky a hrála si na něco, co není a na co nemá kvalifikaci. Ono totiž když někomu nevratně zničíte prakticky všechno, pro co žije, tak to občas někdo nemusí ustát a dopadne to takto. A právě to se zde stalo, protože to stigma takovéhoto obvinění už ze sebe nesmyjete i kdyby sám pánbůl hlásnou troubou volal, že jste čistý jak jeho slovo.

Musí se nechat, že těm dívkám opravdu pomohla. Místo milovaného a milujícího taťky mají hrobeček, na který mohou nosit kytičky a pobrečet si u něj. Rodina zničená a jejich dětství také. Tomu tedy říkám pomoc. Moc rád bych chtěl vidět někoho, kdo má tak silný žaludek, že jí po takovéto neskutečné a do nebe volající prasárně vyjadřuje podporu.

A pokud jde o matku, tak ta to zmedializovala ze zoufalství, protože pod tlakem úřední mašinérie nevěděla kudy kam. Bohužel ne každý ví, jak za takové situace postupovat. Já bych se třeba mohl obrátit na kamarádku právničku se specializací na rodinné právo, která by aktivní paní magistru nepochybně rychle umravnila a vykázala do patřičných kolejí, jenže každý takovou možnost nemá. A hlavně, medializace byla vcelku po pravdě. Jediný, kdo zde prokazatelně lže a zaplétá se do svých výpovědí je paní Bezděková.

+10/−4
29.4.2015 23:10

A13n59n15a 28K74u57l52i96c18h90o18v86á 2556474

Chce se mi blejt,  leda když čtu vaše kolovratkove komentáře.

+1/−6
1.5.2015 19:57

R98a97d59e24k 73D81u75d15á21š 2977207617745

Bez ohledu na to, kde je pravda, mam pocit, ze si svuj pocit krivdy timto kompenzuje bez ohledu na dite, ktere chtela puvodne branit. Pokud nebyla odpovedna predtim, tak ted, zverejnovanim duvernych informaci , pro me uz vinna je.

+14/−7
28.4.2015 19:49

T11o15m54a66s 68F79e61j65f51a24r 6917818132979

Co je jeji vina?

+2/−4
30.4.2015 13:03
Foto

F22r41a77n86t31i35š27e52k 57K46š60í86r 2339246115

Přál bych paní pedagožce a celému tomu spolku na ochranu dětí v Klatovech, tedy s těmi co s tím měli co dočinění, aby až ta holčička vyroste a pochopí co se stalo, aby si řekla o spravedlnost a když se spravedlnosti nedovolá, aby si jí zařídila sama.   Proto je dobré, aby se jmenovitě vědělo kdo co v této kauze dělal.

+9/−6
28.4.2015 19:16

F54r60a60n15t77i89š40k65a 75Č26a14n52í49k85o65v81á 5376519559572

Dost by pomohl odborný lékařský posudek, zda dívka byla zneužita nebo nebyla.. tohle je takové plácání, je jasné, že se dotyčná má potřebu obhájit.. chce to fakta.

+9/−3
28.4.2015 17:58

J61a62r61o59s74l50a86v13a 10K16a17n73i83o75k21o58v25á 7652979542717

Nebyla zneužita, tak jak to píšete.. to se ví..

+1/−1
29.4.2015 12:33

A54n21n15a 92K82u70l94i94c82h97o36v58á 2726234

Nebyla vaginalně penetrovana. To se ví.

+2/−1
1.5.2015 19:59

J50i60ř54í 97K14r15a64m54p27l 4116484536936

je to smutné. chtěli ji lynčovat hlavně lidé zmanipulovaní médii. Když si vzpomenu na ubohost některých diskutérů.

Bohužel češi mají vlastnost kecat do věcí o kterých nic neví nebo jim nerozumí

+14/−10
28.4.2015 15:49

V57á71c86l66a67v 78Z60e47l90i23n89k58a 2552620743792

Jo to sedí. Ta přespříliš aktivní rádoby psycholožka prováděla věci, které dělat nemá, protože na to nemá kvalifikaci a v některých aspektech dokonce ani dělat nesmí, viz ten podivný pohovor bez přítomnosti zákonného zástupce, ale přesto se jí všichni vesele zastávají.

+16/−12
28.4.2015 16:57

Š69t56e13f96a63n 59F11r77i40č98a 7442708353976

Přesně. To by se mělo tesat do kamene. To je meritum celé věci. Tímto způsobem by mohla odrovnat kteroukoli rodinu, kterou by si zamanula.

+14/−12
28.4.2015 17:50

J17a37n 24R29o75h21á80č 4982602117979

panove, budete hnani na pranyr :-)

+1/−3
28.4.2015 18:51

A70n79n41a 89K97u53l63i40c50h44o61v15á 2826594

Je uplne jedno, jakým způsobem pedagožka podezření získala. I kdyby ho měla na základě nelegálně odposlechnuteho hovoru nebo mailu, pořád má oznamovací povinnost.

+4/−5
29.4.2015 0:37

Š75t17e84f93a28n 72F82r47i60č29a 7772848643446

Není jedno, jakým způsobem podezření získala. Podle odborníků je získala nepřípustným způsobem. Dítěti podsouvala sugestivní, nepřípustné a neprofesionální otázky.

+5/−2
29.4.2015 6:28

A49n11n67a 70K13u54l79i97c83h59o45v19á 2316334

Podle "mediálních" odborníků, kteří nepochopili ani to, že dívku nevysetrovala jako forenzní psycholog a blábolí o nepřípustných "důkazech". Ona je jenom oznamovatelka, a ani to ne.

+2/−2
1.5.2015 20:02

O27t84t59o 85H52a24l14í97ř 9363397608786

Tak blbě, návodně a neprofesionálně, jak pokládala otázky, by vynutila obdobné odpovědi i z vašeho dítěte. A to věřím, že zneužíváno není. Tady to není o tom, že něco oznámila, ale že neprofesionálně zvrtala šetření, které vůbec neměla a nesměla dělat. Hned, když získala podezření, měla to předat odborníkovi a ne vyšetřovat sama - tedy v jejím podání hrubě ovlivnit výpověď dítěte. Ty otázky můžete najít třeba na novinkách a zamyslet se nad nimi.

+7/−1
29.4.2015 9:15

A74n36n40a 40K32u37l50i19c59h52o59v12á 2686724

Jistě, aby ji jiní psychoši obviňovali, že věc oznámila bez jakéhokoliv důvodu, jenom kvůli svým pocitům.

0/−3
1.5.2015 20:04

J38a51r89o10s43l41a30v67a 43K61a91n48i33o85k68o23v69á 7362479752137

Vážená, absolutně nesouhlasím. Když už, tak z takových pohovorů by měl být přinejmenším alespoň hlasový záznam. Proč ? Protože návodné otázky..  Aby byla jistota, že to dítě SKUTEČNĚ samo od sebe. Tahle pedagožka nemá čisté svědomí. Vím o těchto situacích dost, abych jí nevěřila..

+3/−2
29.4.2015 12:36

E70v47a 41H98a43s50n57í94k75o94v59á 1524211926454

Lidi, vzpamatujte se a nenechte sebou médií tak mávat. Připadá mi jako divná náhoda, že příbuzní oběšeného otce se chodí svěřovat jak na promenádě speciální pedagožce, že je zneužíval ten samý člověk.

Paní ze sebe dělá oběť a je si jistá, že ani jednou nepochybila. Jednou je málem vražedkyně, teď zase chudinka. Pravda bývá vždycky někde mezi.

+7/−9
28.4.2015 15:42

K64a74t47e22ř54i88n66a 27H70u95t88o74v16á 9881145280127

Nejde o nikoho jiného než o to malé dítě.

+5/−1
28.4.2015 15:48

J34a32n 80K56o23c15i83á87n 9190741977962

Tak zrovna na tom nevidím nic zváštního - kolik myslíte, že je v 4 tisicovém Nýrsku pedagogických poraden? (bude tam tak maximálně jedna). Tenhle jev není v malých komunitách nijak ojedinělý, že třeba chodí 3 generace širší rodiny k jednomu lékaři. Navíc nevíte třeba tam šla schválně - došlo jí že se to v rodině řeší a tak šla říci svůj příběh aby podpořila tu malou.

+4/−2
28.4.2015 15:53

J27a10r21m40i79l55a 52P64í51c85h37o63v58á 5362807404253

Jde o poradny nikoli v Nýrsku, ale v Klatovech. Klinické logopedie jsou tam dvě + na podzim před touto kauzou si paní Bezděková otevřela svou poradnu. Klatovy nejsou zase tak malé město.

+1/0
28.4.2015 20:25

O34t24t28o 80H53a67l32í83ř 9693657768306

Šla tam schválně, protože se s Bezděkovou znaly. Navíc je z rodiny jeho bývalé ženy, takže tam může být spousta důvodů, osobní pomstou počínaje. Jinak by to byla opravdu velmi zvláštní náhoda.

+1/−1
29.4.2015 9:17

J21a43r57o86s70l28a40v46a 87K77a34n55i90o31k93o17v55á 7422939332397

Máte pravdu. Pokud vím, tak matka té holčičky v současnosti "provádí" jakési úřední kroky. Snad o cosi žádá, nebo .. nevím přesně. Proto má tahle "pedagožka" strach a snaží se svůj podíl zlehčovat.

+1/0
29.4.2015 12:40

K30a85t89e37ř41i49n79a 98H95u31t68o80v46á 9211495490857

Nejhorší na tom všem vidím to chování matky holčičky. Nejen že se ta malá raději svěřila cizímu, ale po tom všem se pořád matka stavěla na stranu otce. Takže to malé dítě bylo ve výsledku na všechno úplně samo.

+16/−4
28.4.2015 15:25

M34a80r89t19i31n26a 67S85e85d29l37i11c96k79á 5372455801412

To matky zneužívaných holčiček dělávají. Typická situace. Často matka na dceru i žárlí, že jí s ní partner vlastně zahnul. :-/ Buď si to nechtějí přiznat a udělají humbuk, nebo to ještě navíc dají holce sežrat.

+4/−4
28.4.2015 15:47

K44a61t65e12ř46i92n34a 48H37u47t31o19v40á 9831855380737

Ono ať to bylo jakkoli, její mateřský pud je dost pofidérní.

+2/−5
28.4.2015 15:50

M17a47r19t91i84n 92L57u13k13e98š 3676611681135

To je v tom případě první, co by mělo rozumně uvažujícího člověka napadnout. Proč se stěhovaly k tetě ty děti, když tam mohl jít ten chlap? V médiích to pochopitelně označili jako odebrání dětí.

Tenhle případ ukazuje, jakou mají média nechutnou schopnost ovlivnit doslova miliony lidí. Protože těch pitomců, co si přečtou článek a volají po krvi, těch je děsně moc. Je to smutné.

+11/0
28.4.2015 16:08

J77a98r28m24i10l57a 85P59í79c77h46o40v38á 5222777814273

Ono to bylo celé na palici. Paní Martu postavilo OSPOD před blbou volbu: buď půjde z domu otec dětí, nebo  půjdou pryč děti. NIKDO se ale rodiny nezeptal, jestli má na oddělené bydlení peníze. Takže paní Marta se nejdřív postavila za přítele, že mu věří, že je nevinný. Na to jí OSPOD pohrozil odebráním dětí, tak nakonec volila schůdnou a pro ně finančně přijatelnou cestu - dala děti k sestře. Sofiina volba - měla se brát za svého přítele nebo za děti, když milovala všechny stejně?

+5/−8
28.4.2015 20:29

A19n22d86r79e41a 76N41o75v10á 8954981686925

ženská, která upřednostní chlapa na úkor svých dětí - no, to je tedy dílo.

+7/−4
28.4.2015 21:01

V16á33c37l89a45v 59Z59e15l49i97n45k94a 2692370733752

Protože, kdyby se za něj nepostavila, ta má cejch do konce života. Nikdo by jej toho už nezbavil. Hrozné co, postavit se za někoho, koho miluju a na kom páchá státní mašinérie křivdu?

+6/−5
28.4.2015 22:16

A79n70d33r70e32a 35N84o68v17á 8784401346175

to přeci není o tom, za koho se postavím - to je o tom, koho nechala odejít z domova.

+6/−4
28.4.2015 22:51

A75n30n94a 24K30u28l40i90c39h75o81v22á 2896444

To myslíte vážně, paní Píchová?  Když se vyšetřuje sexuální zneužívání rodičem, tak je "blbá volba" poslat podezřelého dočasně pryč? To je naopak naprosto rozumný postup, jinak se od dítěte nic nedozvíte.

+5/−3
29.4.2015 0:42

J46a16r19o18s15l19a50v24a 36K91a88n61i80o26k60o69v49á 7442399862187

Je vidět, že o takových případech moc nevíte.. Co dokážou tzv. "sociální údřednice", tzv. Pachatelky Dobra.. Něco jako v Norsku..

+1/−2
29.4.2015 12:45

O17t15t29o 86H25a83l40í43ř 9633247628276

Kdyby se odstěhoval chlap, tak byste tu zase vykládal, že se odstěhoval proto, že s ním rodina nechce být a bral byste to jako důkaz jeho viny:-P. Takže dobré řešení pro zdejší diskutéry rodina neměla.

+2/−1
29.4.2015 9:19

O26t44t54o 79H86a51l72í36ř 9593697358736

Fiala argument nemá, ale s mínusy objíždí celou diskuzi.

0/0
29.4.2015 9:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.