Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Okružní silniční trasy mají v chystaném dopravním plánu Plzně zelenou

Důležité jsou okružní komunikace a omezení individuální automobilové dopravy v centru. Spíše stranou by měly v nejbližších letech zůstat sporné projekty jako severojižní průtah nebo silnice přes Roudnou. Na těchto závěrech se shoduje většina odborníků, kteří připravují Plán udržitelné mobility Plzně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27a68v19e32l 46R47a34u32c14h 5195849477153

Je třeba lidi naučit lidi jezdit MHD, abych nemusel já stát v dopravní zácpě ;-D

+2/0
23.4.2015 11:58

L51i74b17u42š80e 34N53o91v33á 8677879284572

Ing. Kohout je mimozemš´tan

+3/0
23.4.2015 8:57

V20l26a65d23i74m53í56r 27N75o15v67o69t20n96ý 1739620722170

Hm, lobby Dopravních podniků a pomatenci z neziskovek budou rozhodovat o osudu města a jeho občanů na desetiletí dopředu. Co třeba vystrčit nos a podívat se do podobně velkých (tedy spíš malých) měst na západ od Česka??

+3/0
23.4.2015 7:37

P69e27t21r 55H78r71a35b48á38k 6880797512250

Tak z těch tři variant byl určitě vybrán ten nejlepší, ale je otázkou, zda je opravdu ten nejlepší pro Plzeň. Plzni chybí "zelený okruh", Plzni chybí kompletní obchvat, Plzni chybí silná podpora MHD a cyklistiky a dalo by se pokračovat, co zde chybí. nejsem si jistý, zda vybraná varianta bude nakonec i správná. Samozřejmě varianta stavění hromady komunikací je blbost a varianta ponechání stejného stavu také. Když vidím, jak se v článku píše, že na to dělá hromada odborníků a nakonec přijdou na to, na co myslím přijde každý občan Plzně, tak trošku mne napadá, kolik tahle komedie asi stála. To zde brzy budou zasedat odborníci i kvůli lavičce na náměstí? Stačí se podívat po městě. Zácpy se dějí pořád na stejných místech, problémy s chodci jsou pořád na stejném místě, problémy s cyklisty jsou pořád na stejném místě. V tomto ohledu stačí větší spolupráci s lidmi a lepší monitoring. Následně je vhodné zjistit, co je důvodem problému a ten pak konstruktivně a komplexně řešit. Hlavně prosím neřešit jen následky. To se nevyřeší nic. A potom je také nutné vybrat správné firmy, abychom zde neměli stavby jako Blanka v Praze.

+2/0
23.4.2015 7:23

A62d15a69m 42M66a61r92o21n 1217831418434

Já jsem si ten článek přečetl třikrát a vůbec nechápu, co nám pan Kohout chtěl sdělí. Já myslím, ze dopravě vůbec nerozumí a schovává se za nějakou skupinu, která kolektivně něco rozhodne. Co je to Dopravní Plán?? To zase nějaká kolektivně nezodpovědná skupina rozšlape práci dopravních inženýrů a architektů územních plánů? To třeba ČSAD a Student Agency budou radit, jaké sinice stavět? To bude asi tramvaj do Dobŕan. Nebo je to dopravní plán linek dopravních podniků? 

Proboha nechte pracovat dopravní inženýry! Přece nemohou všichni dělat všechno. Zanechte nesmyslných populistických nekonečných schůzí. Takhle se nepohneme z místa. Postavte obchvat Roudné, přece nemůže osumdesátin lidí terorizovat celý Lochotín, postavte průtah Škodovkou nebo Korandovkou, to bylo v plánech čtyřicet let a všichni s tím počítali, postavte propojení Koterov Rokycanská Lidická a do dělejte čtyŕpruh na Nové Hospodě.

+7/0
22.4.2015 23:05

P15a88v30e35l 55Ř80a65p83e39k 7972476169935

Automobilismus je sám o sobě už z principu amorální, neboť je šířen násilím a budován z uloupených peněz (daní), každý jeho účastník přenáší náklady své přepravy na všechny okolo. Každé potlačení automobilismu je tudíž žádoucí.

0/−6
22.4.2015 17:35

V62l60a52d42i85m93í34r 64N93o82v38o75t91n84ý 1429470612880

Už to nehul! RvRvRv

0/0
23.4.2015 7:39

R61o37s25t79i34s29l54a74v 38C36i19b38u67l80k15a 2489829330264

Je skoda, ze se tenkrat dalnicni obchvat Plzne postavil tak daleko od mesta, ze jej není prakticky mozne pouzivat jako rychle spojeni mezi mestskymi castmi, napriklad z Doubravky do Cernic nebo na Bory.

0/0
22.4.2015 14:43

M29a35r51t93i81n 25V36o92k19o75u56n 9459391647699

Daleko? A kudy byste ho chtěl vézt blíž? To už by se musely bourat čtvrti a už by to nebyl ani obchvat. Navíc z navrhovaných variant je postavena ta nejbližší. Přiblížení obchvatu k Dobravce by byla po dálnici celkem zajíždka.

+2/0
22.4.2015 18:59

J20i95ř65í 94S79o47c93h12o70r 1172452673411

Dokud se neudělá průtah Roudnou nebo nové kapacitní propojení Studentská-Jateční-Rokycanská jsou podobné plány fikcí. Těch 50 tis obyvatel severního předměstí se nějak do práce dostat musí.

+6/0
22.4.2015 14:29

P43a93v75e57l 49Ř37a84p42e26k 7962606199235

MHD jezdí dost často, takže není problém.

0/−2
22.4.2015 17:33

J33i87ř79í 57M88o25r36a96v72e69c 1793512880326

MHD jezdí dost často, ale problém tím není rozhodně vyřešen. Ono je potřeba si uvědomit, že do Plzně od severního předměstí nejezdí jen jeho obyvatelé ale také lidi ze směru od Mostu a Karlových Varů a doprava z tohoto směru není žádný šlágr. Určitě by bylo dobré aby se co nejrychleji dostavěl západní obchvat, na ten by ale měla byt napojena MHD, aby lidi co jezdí na Borská Pole se tam dostali rychleji než přes město. A k tomu automobilismu, já proti němu nemám nic a většinu lidí s kterými jsem se setkal chápu proč volí tento způsob dopravy. Ono když bývalá kolegyně se o víkendu dostávala do práce na B.P. z Lochotína hodinu MHDčkem a autem tam byla za 15minut tak není o čem hovořit a další argument pro, stát 8 hodin v práci a pak hodinu v MHD jak sardinka moc plusových bodů pro MHD nepřidá. Samozřejmě záleží na hodině, ale tu si zaměstnanci nezvolí.

+2/0
22.4.2015 20:23

M52a77r11t65i96n 82V20o94k58o65u42n 9229501847229

Tak zrovna o víkendu není se zácpami problem, tak je v pohodě jet autem. A jak to vycházelo kolegyni v týdnu? Tam už takový rozdíl nebude. Jezdím Lochotín-Bory 14 minut tramvajemi.R^

0/0
22.4.2015 21:22

V31l80a38d97i17m77í23r 59N80o84v91o89t39n77ý 1969910462530

No tak jestli máte domov i práci na tramvajové zastávce, tak potom možná ano.

0/0
23.4.2015 7:41

M78a29r98t14i55n 74V96o90k51o59u80n 9509211117759

Stejně tak lidé přijíždějící z Plzně severu mohou zaparkovat poblíž tramvajové trati, či jiné potřebné lince MHD. I když věřím, že záchytná parkoviště chybí.

0/0
23.4.2015 9:30

P25e87t76r 89D22l21o35u59h40ý 3575851772838

MHD jezdí často jen někde. Vy asi bydlíte blízko tramvaje, tak to máte v pohodě. Já to mám 20 minut na zastávku autobusu, který jede zhruba 1x za hodinu. Cesta do práce s dvěma přestupy cca. 55 až 60 minut. Autem za 15 minut. Takže ty vámi výše zmiňované kecy o amorálním automobilismu šířeném násilím si laskavě nechte od cesty.

+2/0
22.4.2015 20:41

L16u49d82ě68k 51N69ě90m13e70c 5195791622814

Vy nejste Plzeňák, že? Jinak byste takové blbosti nepsal.

+1/0
22.4.2015 21:43

V28l10a33d47i69m59í41r 58N80o90v29o18t40n13ý 1949590572430

Každý netouží po tom cpát se se smradlavými bezdomovci v tramvaji a marnit v MHD čas.

0/0
23.4.2015 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.