- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeee, to se porad mluvilo, ze od Muzea na Kosutku (Krasovska) bude jezdit trolejbus. A oni tam ted nasadi tohle. Vzhledem k tomu, ze 2/3 trasy linky 33 je v kopcovitem terenu, tak to ty baterie dlouho nevydrzi. K tem splodinam: v Banske Bystryci na Slovensku si spocitali, ze pokud by doslo ke zruseni tamni trolejbusove site s nahradou autobusu stoupl by pocet vypustenych emisi do vzduchu o 1,2 mil. Co2 za rok!
Nulove emise? To napsal blbec! To se na me nezlobte! Autor je technicky analfabet!!!! Baterie a elektrina z uhli bude mit peknou uhlikovou stopu! Tohle vypravejte ekoHujerům a neoblbujte lidi!
Ten minus je za co, ze jste najivni jak hodinu starej pes?
A k tomu všemu ještě příšerná čeština, větná skladba a slovosled!
Super, článek plný zbytečné vaty, ale nejdůležitější informace, jako dojezd, cena, rychlost nabití atd., to se člověk nedočte.
Do ZEUSu možná patří jen Plzeň ale elektrické autobusy se testují ve více městech ČR, takže mi to jako takový zázrak nepřijde. Nebo v čem je tento projekt jiný než ostatní?
Co tam je za baterie? Jaka je jejich predpokladana zivotnost? Kolik stoji km ve srovnani s autobusem/trolejbusem? Nebo aspon link na dalsi informace?
A koho to zajímá? Cena, návratnost, ekonomika provozu přeci "ekologa" nemohou rozhodit. :-)