Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Elektrobus svezl první Plzeňany, baterie dobíjí ve Škodovce

První kilometry s cestujícími najel tento týden v plzeňských ulicích elektrobus s rychlodobíjecími bateriemi. Zatím vozí pasažéry mezi Bory a Liticemi a energii dobíjí ve Škodovce. Od května by měly dva tyto vozy pendlovat mezi centrem Plzně a konečnou na Košutce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i86ř97í 24J17o78z95a 3718563590971

Jeee, to se porad mluvilo, ze od Muzea na Kosutku (Krasovska) bude jezdit trolejbus. A oni tam ted nasadi tohle. Vzhledem k tomu, ze 2/3 trasy linky 33 je v kopcovitem terenu, tak to ty baterie dlouho nevydrzi. K tem splodinam: v Banske Bystryci na Slovensku si spocitali, ze pokud by doslo ke zruseni tamni trolejbusove site s nahradou autobusu stoupl by pocet vypustenych emisi do vzduchu o 1,2 mil. Co2 za rok!

0/0
22.3.2015 19:50
Foto

P56e98t77r 38J77a14n83o19v89s97k43ý 1598440852448

Nulove emise? To napsal blbec! To se na me nezlobte! Autor je technicky analfabet!!!! Baterie a elektrina z uhli bude mit peknou uhlikovou stopu! Tohle vypravejte ekoHujerům a neoblbujte lidi!RvRv

+5/−2
21.3.2015 19:03
Foto

P39e34t95r 24J87a10n82o33v26s22k13ý 1978550522968

Ten minus je za co, ze jste najivni jak hodinu starej pes?

0/−1
21.3.2015 19:22

J77a46n 22N40o68v96á64k 8597356306

Má ten bateriobus nějaké splodiny? Nemá. :-) Je ale otázka, jestli je lepší jak trambusy, baterie bývají drahé a rychle odchází.

+1/0
21.3.2015 21:48

A62n72t12o41n98í97n 41Z83e61l83e68n58ý 2144543581866

Má výfuk v elektrárně.

+2/−1
21.3.2015 22:35

R10o90m65a72n 25V21l35č48e18k 2386802235424

Jde spíš o to, že elektrárny mají všelijaké filtry atd, navíc ne všechna elektřina je z uhlí takže nakonec je ten autobus rozhodně ekologičtější než nafta. Spíš by mě zajímaly ty baterie, jejich likvidace a výroba asi nebude zrovna ekologická

0/0
22.3.2015 8:54

M97a34r97t82i14n 47N98e64r67m17u57t 9487677518169

Olovo se dá znovu použít, kyselina zneutralizovat. Proti olovu v půdě, co ho vystřílejí myslivci, je to sranda

+1/0
22.3.2015 22:35

J55a14n31a 10M15r30á88z35k77o21v87á 8646470133580

A k tomu všemu ještě příšerná čeština, větná skladba a slovosled!

+2/0
21.3.2015 11:44

S94v60a41t28o93p75l20u20k 45S12i52l41n95ý 4692646679938

Super, článek plný zbytečné vaty, ale nejdůležitější informace, jako dojezd, cena, rychlost nabití atd., to se člověk nedočte. Rv

+6/0
21.3.2015 9:54

R32o98m69a95n 49V25l74č38e48k 2396472505844

Do ZEUSu možná patří jen Plzeň ale elektrické autobusy se testují ve více městech ČR, takže mi to jako takový zázrak nepřijde. Nebo v čem je tento projekt jiný než ostatní?

+1/0
21.3.2015 9:00

P52e33t53r 56S70k54u94h36r55a46v89y 3463362767161

Co tam je za baterie? Jaka je jejich predpokladana zivotnost? Kolik stoji km ve srovnani s autobusem/trolejbusem? Nebo aspon link na dalsi informace?

+4/0
21.3.2015 8:55

P59e91t85r 61D45l59o25u17h65ý 3175191172188

A koho to zajímá? Cena, návratnost, ekonomika provozu přeci "ekologa" nemohou rozhodit. :-)

+3/0
21.3.2015 12:52

T74o47m14á65š 24N19o56v16á50k 9591428862613

Však jo, emise to nemá žádný, protože to jezdí na elektriku. A elektrika se bere ze zásuvky R^

0/0
21.3.2015 12:53

P43e40t22r 18D59l89o10u67h71ý 3415301392428

No, někdy to tak vypadá. Jádro je špatně, limity na uhlí jsou špatně, přehrady jsou špatně, větrníky jakž takž, ale za plotem je nikdo nechce, slunečníky se v našich podmínkách horko těžko zaplatí (energie vložená do výroby). Zůstává jediná modla - úspory. Proto zavedeme elektrobusy :-) Sečteno podtrženo - proti elektrárnám vždy někdo protestuje, takže zůstávají ty zásuvky :-)

+1/0
21.3.2015 16:11

J20a15n 28N87o41v61á97k 8877856956

Kde jinde by se brala? Ale doporučuji používat nukleostop, abyste odfiltroval elektřinu vyrobenou z jádra a odebíral pouze tu čistou z uhlí. ;-D

+1/0
21.3.2015 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.