Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič u Rokycan dostal smyk a narazil do „vejtřasky“, nehodu nepřežil

Šestadvacetiletý řidič Fiesty zemřel v sobotu před šestou hodinou ranní u Klabavy na Rokycansku. Jeho auto podle prvotních zjištění policie dostalo smyk, dostalo se do protisměru a narazilo do protijedoucí nákladní Pragy V3S.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E95d74u70a34r92d 30H74e80j17l18e23k 8636246580806

Lukáši Nosku-když tomu nerozumíš,tak raději mlč.!!

0/0
15.3.2015 10:39
Foto

L44a58d58i79s32l80a77v 26S73t27r87n27a71d 7474541594928

Řidič osobáku mrtvej (upřímnou soustrast), jeho auto na odpis, na V3S odřenej lak .....

0/0
14.3.2015 22:43

P17a96v85e62l 25J59o68n72á88š 5701325249445

Ona i ta PV3S měla pěkné bolení, holt ta pecka byla značná.

0/0
15.3.2015 7:47

L16u43k16á20š 69N19o40s28e98k 9300797117

V3S = Vozidlo třetího světa 

Co ten krám ještě dělá na silnici? Tvl, naši dobrovolní hasiči v "prdelově" se toho zbavili před pěti lety, protože než ten krám nastartovali tak kravín lehl popelem ;-D

0/−10
14.3.2015 20:02

M52i45c75h57a36l 36V56o25j16t66a 2387957656845

Tenhle "krám" je při řádné péči maximálně spolehlivým strojem.

A jakou má vlastně souvislost případný špatný technický stav jednoho vozidla se smykem vozidla druhého?

+8/0
14.3.2015 21:18

P88e84t90r 60B57a63r80t66ů82n80ě16k 9121374249409

Teda nechat se dnes zabít V3S, to už je vážně kuriozita

0/0
14.3.2015 16:11

J93i85n27d84ř19i78c82h 20Š45k62o23p17e17k 4775771470495

myslím, že kontrukce Pragy se osvědčila a bude ji možné dále provozovat

+9/0
14.3.2015 12:40

J35i79ř33í 48B67e50n66d97e43r 7683644692559

Praga je nejlepší, v každé koloně jede první.:-)

+8/0
14.3.2015 14:51

M98i22c25h31a30l 48V53o85j86t11a 2777487386465

A taky je nejlepší vrchař!

+4/0
14.3.2015 21:20

P50a55v13e88l 45V41a79n31ě14č74e72k 4524283291501

Zvlastni, tam je prece uplne rovna silnice, teprve za odbockou na Klabavu pri podjizdeni dalnice je leva prava zatacka.

0/0
14.3.2015 10:46

J49i24ř22í 64M46r49á96z 6848864387339

ta odbočka je už v zatáčce, jinak ta zatáčka je opravdu nebezpečná, ač se nezdá

+1/0
14.3.2015 10:53

P60e61t33r 11Š83i20r31o10k20ý 4941533337

Přesně tak, ve směru od Ejpovic je rovinka ukončená táhlou pravou zatáčkou, na ni pod podjezdem navazuje levá a pak další pravá. Výchozí rovinka svádí k rychlé jízdě a ta zatáčka je fakt jedovatá, zvlášť zamokra nebo při námraze, navíc podjezd omezuje rozhled, takže nevidíte, co jede od Rokycan v protisměru.

+3/0
14.3.2015 13:31

M32i88c33h94a46l 52V77o11j29t12a 2467727886235

Navíc je kousek za odbočkou na Klabavu taková blbá příčná vlna, kdo má v pořádku tlumiče si ji ani nevšimne, ale starší auto, kterému podvozek nefunguje na 100% a je muší váhy, jako Fiesta ...

0/0
14.3.2015 21:24

M12a87r48t64i68n 73V64r83b78a 1561298292643

Kdepak, V3S toho vydrží opravdu hodně . . .   Jinak soustrast pozůstalým.

+13/0
14.3.2015 10:01

E51l52i18š33k95a 26S90v33o40b51o13d54o16v85á 6191312241880

Naše nejlepší auto...

+7/0
14.3.2015 11:03

J44i87ř81í 31E81r44b51e30n 1883484536427

To bych netvrdil. Hlučné, pomalé a s mizernou nosností. Ale relativně vytrvalé a odolné.

Když jsem viděl v terénu jezdit Tatru 810 se stejnou podvozkovou koncepcí, chovala se skoro stejně jako pragovka, ale podstatně rychleji a tišeji. O pohodlí osádky nemluvě.

0/−6
14.3.2015 16:38

M14i74r81o11s35l91a94v 15K30a81š64p81a60r 3842937571811

No jo, jestli to nebude tím že je"vejtřaska"o půl století starší.                         Mezi 1000 MB a novou Škodovkou je taky docela rozdíl.:-)

+4/0
14.3.2015 18:58

P63a43v69e89l 21J40e47ř43á68b17e65k 7131172764467

TATRA a PRAGA nemají stejnou podvozkovou koncepci. To za prvé.

Za druhé V3S je 3,5 tuna, a jako taková sloužila na svou dobu dobře.

+4/0
14.3.2015 20:56

M90i36c75h30a52l 79V92o23j25t93a 2167787166315

A s mechanickou rukou, případně "sklopkou" to byl neuvěřitelný dělník.

+3/0
14.3.2015 21:22

P45a87v85e68l 65J54o78n63á30š 5721375489425

Nebylo to pěti- a třítuna?

0/0
15.3.2015 7:46

M28i36r91o96s52l44a73v 54K83a63š50p76a88r 3492277751821

"vejtřaska" PV3S- terénní, 3tuny                                                               "espětka"  PS5T - silniční, 5 tun

0/0
15.3.2015 11:25

P42a34v25e96l 79J30o96n46á61š 5961825699625

Přesněji 3t v terénu a 5t na silnici. Pořád se bavíme o PV3S. Mimochodem, sám jsem byl svědkem naložení a odvezení 8t nákladu. Vrzala, ale jelo to. Jen při rozjezdu hůř zatáčela, zvedal se předek.

0/0
15.3.2015 13:10

P47a81v20e61l 66J31e27ř50á71b14e60k 7461812474197

Já jí znám z lesního provozu, kdy se s ní vozilo dlouhé dřevo na pily. Nakládalo se okolo 13 m3 smrkové kulatiny, kdy m3 má cca 700 kg. Když to z lesa nešlo za pomocí kol, tak jela za lanem. Jen si museli řetězy na pevno k autu přitáhnout přívěs, jinak se v bahnu z klád "svlékl" (přívěs jinak za autem byl spojeny vahou klád - až později dělali dlouhé, oje na kterých se přívěs posunoval. Ale než se s ní vyjel nějaký kopec, tak i hlemýždi u silnice měli radost, že ten náklaďák se dřevem předjeli.

V zemědělství to samé -  nafty lezla výfukem v oblacích, motor ječel jako Viktorka u splavu, ale z pole se až na výjimku s fůrou obilí dostala skoro pokaždé.

0/0
15.3.2015 20:17

J79a25n 37S13o79c87h48o21r 2514616962386

Mohli napsat do hlášení: "Řidič disciplinovaně čekal na jednotku hasičů". :-/

+2/−4
14.3.2015 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.