Diskuze

Štít, který hloubí nejdelší železniční tunel v Česku, už zmizel ve skále

Razicí štít, který u Kyšic na Plzeňsku hloubí železniční tunel, je měsíc po zahájení stavby téměř celý zavrtaný ve skále. Hlava stroje, která má v průměru deset metrů, se už se dostala do stometrové hloubky. První tubus, dlouhý přes čtyři kilometry, chtějí stavbaři prorazit do podzimu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autor na stavbe evidentne nebyl. Auta odvazejici hlinu pry nejezdi po silnici ;-D

Doporucuji se tam zajet podivat zejmena usek mezi stavbou a arealem IPPE! Stavba denne hrube porusuje zakon o provozu na pozemnich komunikacich i vlastni stavebni povoleni, na silnici bordel jak pri sklizni repy, ale hlavne ze je super PR co pane novinari?

0 0
možnosti

J97a52n 72Z59b72o61ř42i71l

6. 3. 2015 19:45

Je škoda, že tento koridor ( když se už předělává za tolik milionů ) není připravován na rychlost 200 km a více ... než se dostaví už nebude vyhovovat co se rychlosti týče.

0 0
možnosti

Pěkná práce! Měli by se tam vodit i školáci, aby viděli, jak to klape (já vím, ta bezpečnost). Ale třeba by je pak po škole napadali i jiný studijní možnosti, než tyhle humanitní obskurnosti.

3 0
možnosti

Zase na druhou stranu, antropologů a sociologů je  na pokladnách v tescu pořád potřeba, má to nakupování takovou jinou úroveň...

6 0
možnosti

A až to bude hotovo tak ho dovezte do Jeseníku a udělejte ten tunel pod sedlem. :-)

0 0
možnosti

Dobře, po neděli se zastavíme a prokopneme to...:-)

0 0
možnosti