Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zneužíval mě, tvrdí nová svědkyně v případu dětí, jejichž otec se oběsil

V případu muže z Nýrska, který se nedávno oběsil údajně kvůli podezření, že sexuálně zneužívá pětiletou dceru, se objevilo nové svědectví. Policie k němu nechce říct nic bližšího. Ve stejné době ovšem v TV Nova vystoupila žena, která tvrdí, že ji Vlastimil K. v dětství zneužíval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a92n 81Z75a63p92l97e73t79a88l 3798499535666

Nějak je k případu ticho, žádný článek, nikde nic. Žádná nová svědkyně. Takříkaje zdechl pes. Co se děje? Paní logopedka píše ukřivděné komentáře na weby typu rodina.cz, jak jí kdekdo nadává, jak jí všichni ubližují a vybízejí v podstatě k sebevraždě, však čtěte sami, dostupno na netu. Paní logopedce ještě zjevně tak úplně nedošlo co způsobila. Až jí to všechno dojde, hodí si to a zase bude o čem psát a diskutovat.:-/

+1/−2
4.2.2015 17:27

K32a91r53e85l 32D77r82d10a 6843765307769

Na internetu všude lynč lůzy ulice. Nejde o fakta. Jde o pomluvy, teror a mstu. Čtenáři bulváru opět o krůček dál ke své oblíbené stoce. "Rozlícená veřejnost" páchá medvědí službu. Nemyslím si, že se dotčená rodina dobere tímto satisfakce a spravedlnosti. Spíš dosáhne naprostého odsudku a stvrzení podezření. Lynč ulice by si zde zasloužil zvěčnit jako memento, jak snadno u nás padnou hranice civilizovaného jednání. Následovat by měl trest všech, co se v případu negativně a agresivně angažují.

  Prošel jsem fotky u matky na FB. Stará koupelna, laciný nábytek, celé domácnosti vévodí lovecký pes a do toho dvě malé děti... Tady jde o sociálně slabou rodinu na hranici chudoby a civilizovaného přežívání. To samo o sobě je důvodem, aby sociálka byla v pozoru. Určitě je ostudou Česka, že mnohé české děti vyrůstají v podobných kritických poměrech. Poučení je jasné. Chudé rodiny musí být mnohem ostražitější a pečlivější, snadno se stanou předmětem zájmu úřadů.

  Když vidím dnes rodinný tým rozezlených žen, kde proboha jinak leniví jejich ruce? Děda jim třeba přežívá v haldě odpadků... Tak hlavně, že obě holčičky prošly vyšetřením u gynekologa na přání rodiny. Odhaduji, že obě děti mají na celoživotní trauma úspěšně nakročeno. Vnímám jen samý zmar. A hlavní příčinou nejsou "úřady".

  K sebevraždě se s novou svědkyní nabízí spekulace. Ke skutečnému zneužití dítěte mohlo dojít jen před těmi 20 lety. Otce mohla nyní dohnat letitá skrývaná vina v nejméně vhodný okamžik. Byl by to přece parádní důkaz policie a sociálky a koukal by z toho zcela zničený život. Skutečně mohl být uštván "poctivý táta rodiny". Bohužel rodiny, která není bez viny. Tak jako nikdo z nás. ;-)

+4/−2
3.2.2015 17:10

F63r39a63n80t75i29š25e43k 80S12o81k11o34l 7225244491936

Karle Drdo, nechceš nám snad naznačit, že zničit sociálně slabou rodinu je OK? Stará koupelna, laciný nábytek, uprostřed lovecký pes, to je tata jistě pedofilem, že ano? Tady stačí nějaká domněnka. Sociálně silnou rodinu, by si ničit nnetroufala. Lítaly by už žaloby a trestní oznámení, padala by obvinění a soudy o odškodné, logopedka by skončila v azyláku, ale když jde o sociálně slabou rodinu, nic se přece neděje. Poučení je jasné. Chudé rodiny ať jsou mnohem ostražitější a pečlivější, aby se nestávaly předmětem zájmu a hlavně ničení úřadů.

Jenže je to pitomost. Jak vidíš, tento postoj podobným sociálkám nevychází. Veřejnost je citlivá na podobné postoje. Jedna sociálka, vlastně jedna logopedka je teď předmětem veřejného lynče. Máme strach a obavu z podobných úřednic my všichni, kteří vidíme dál, než na špičku svého nosu. nechceme to, razantně odmítáme takovéto postoje. razantně odmítám sociálku s podobnými přístupy. Mají na svědomí smrt dobrého tatínka. Chudobného ale hodného. Nic nebylo prokázáno, pohlížím na něj jako na bezúhonného člověka.

A co se týče oné povedené logopedky? Má jedinou, jednu možnost. Svá tvrzení prokázat, protože pokud svoje tvrzení neprokáže, tak to bude její osobní tragédie. Nikdy už nebude vykonávat práci na kterou studovala, vždy se někdo najde, kdo zveřejní, že ta logopedka, která teď působí na druhém konci relubliky je ta, která zbila dětem hodného tatínka. Též finanční katastrofa, protože se nedoplatí za všeliká odškodnění.

To, že zničila sociálně slabou rodinu, která nemá na advokáty? Ale jděte. Právní zastoupení zase tak moc nestojí a pokud se ta obvinění neprokáží, bylo by umění takový spor prohrát. Kde se vezmou peníze? Pokud paní logopedka svá obvinění neprokáže, uspořádá se sbírka na právnické zastopení a peníze se vyberou. Taky já přispěji.

Logopedka má dvě možnosti. Svá obvinění prokázat anebo jít bydlet pod most. Vyšetřování je teprve na začátku a moc toho proti onomu tatínkovi nemají nemají.

+2/−3
3.2.2015 19:58

K58a26r71e75l 14D67r13d64a 6803415427329

Primární je ochrana dítěte. Pokud by nejednala nyní logopedka, jednala by obdobně za nějaký čas učitelka v mateřské či na základce nebo soused. Při podezření je oznamovací povinnost. Tento pár již svým vzhledem a patrně i chováním na veřejnosti vyvolával podezření. Se mnou zahýbalo vyšetření na gynekologii. V této rodině zájem dítěte patrně nestojí vysoko.

  Ničení sociálně slabých rodin, pokud by to bylo cílené, rozhodně není v pořádku. Ale odhaduji, že nejvíc podobných problémů v Česku se řeší právě u takových rodin. Bulvár je pak plný zpráv o událostech, které se v majoritní populaci běžně nedějí. (Ovlivňuje to pak úpadek celé české společnosti.) To je třeba rozlišovat při hodnocení podobných událostí.

  Mám podobné zkušenosti ze svého okolí. Počítám se k té části "citlivé veřejnosti", která nemá přehnané ohledy k jednání a chování sociálně slabých sousedů v okolí.

  K tomuto případu mám jen informace z bulváru. Nedovolil bych se podle nich přiklonit ani k jedné straně či dokonce někoho osobně napadat. (Takové napadání je ostatně věcí osobní odpovědnosti před zákonem.) Beru to celé jako velké neštěstí.

+3/−3
4.2.2015 9:11

V51á17c14l55a85v 38Z67e20l97i23n60k34a 2192850293192

No, zato teď jsou ochráněny. Místo milovaného a milujícího taťky bude hrobeček, na který budou nosit kytičky. A teď si představte až ta dívenka někdy narazí na články, jak to vlastně bylo. Že to celé začalo tím, že ona cosi namalovala a jedna aktivní konatelka dobra si zahrávala s testy, pro které nemá kvalifikaci. Tomu tedy říkám "ochránit".

A pokud jde o to kritizované chudé vybavení bytu apod. Co to s tím má co společného? Znal jsem rodinu, kde děti chodili od druhé půle jara do začátku pozdima bosky, ale ne proto, že by si chěli užívat léta, ale prostě proto, že se ušetřilo za boty. Ale jinak měli milující rodiče a bylo jim fajn i když museli hlídat každou korunu. Ze všech dětí vyrostli slušní a spořádaní lidé. A taky znám rodiny, kde dětičky měli první poslední a vyrostli z nich zmetci.

+3/0
4.2.2015 9:58

K51a61r20e63l 42D15r36d60a 6573115597719

Já se spíš obávám, že děti si "svoji vinu" odpykávají právě nyní, viz ta lékařská prohlídka. Tedy souhlas. Jejich ochrana je slabá. (Pokus konat v jejich zájmu prochází odsudkem a kritikou. Tak si vyberte.) ;-)

0/−1
5.2.2015 8:55

P60e25t94r 86G82e20r39n93e77r 9558471828557

Možná by v takových případech bylo vhodnější přistoupit k několika na sobě zcela nezávislých dborných posudků, prováděných skutečnými znalci z daného oboru. Nálepku zneužívajícího člověka malé dítě, si lze vysloužit na základě jednoho, ne zcela odborného posudku, jak je vidět, snadno. No jo, ale jak se jí pak zbavit, pokud je smyšlená?

+4/−3
3.2.2015 14:03

P39e94t44r 64G47e66r28n47e92r 9228281308777

Také jsem se do dnešní doby domníval, že logoped se specializuje na vady řeči. Z uváděného však plyne, že je navíc specializovaným dětským psychologem s odborností sexuologa. Kde asi paní magistra studovala?

+3/−4
3.2.2015 13:42
Foto

M89i45l80a53n 96K84o78m95e59r82s 3287721509970

Toto jsou debaty o suchém z nosu. Byl-li otec vinen či ne, se už stejně nikdo nedozví, tak proč se v tragédii neustále šťourat. Výpovědi náhle se objevivších svědků mají stejně nulovou hodnotu, protože je údajný pachatel nemůže nikterak vyvrátit. Major Terazky by řekl: "Čo bolo, to bolo".X

+1/−2
3.2.2015 12:22

J56a35r41o94s23l36a18v12a 19K90a94n20i44o40k33o66v12á 7752659142307

""speciální pedagožka Dominika Bezděková upozornila...""

Citace odjinud - "A je to krásné:  psycholožka říkala, že logopedka říkala, že dítě říkalo… Kdo by v takové situaci nekonal !"

To mě na tom nejvíc děsi, že - stačí pouhá DOMNĚNKA.. Zásadně nechápu, proč se z takových "pohovorů" s dítětem nemusí dělat alespoň zvukový ZÁZNAM. Aby byla možná ZPĚTNÁ KONTROLA. 

Protože jako v každé skupině, tak i mezi sociálními pracovníky či lékaři, nebo kterékoliv - NEEXISTUJE záruka, že ten tazatel CHCE být naprosto střízlivě racionálně objektivní, že to umí! Že nemá tendenci si vysvětlovat sdělení protistrany jinak, než je faktická skutečnost!

Děti často "umí" použít zvláštní vyjádření, které může v druhém člověku evokovat "podezření, či mylné vysvětlení". Dítě to pak podruhé nezopakuje a je tu "tvrzení" proti tvrzení. Proto by takové nařčení mělo být na základě záznamu ! 

A ta mová svědkyně.. nevím.. může to být pravda, ale zrovna tak to může být "pomsta"... třeba za nějakou svou "křivdu", nebo i na popud té bývalé manželky..

V tomto je hodně těžké se přiklonit na jednu stranu..

Ale současná manželka uvádí - „Vlasta byl do podzimu 1990 na vojně a na jaře 1992 se rozvedl. Kde jsou tedy celé tři roky?“  No a taky - od jara 92 k loňsku - 22 let - že by tolik let nic, ani zmínka... nevím.. pochybnosti dost velké..

+3/−2
3.2.2015 12:14

V92á23c33l58a62v 14Z58e79l22i26n90k95a 2672710213612

Velmi hezky a racionálně řečeno, jenže racionálnost se v tomto případě moc nenosí, takže se připravte, že to od zdejších čackých ochránců dětí před "zvrhlými tatínky" schytáte.

+2/−2
3.2.2015 12:25

M27i15r93o68s87l35a88v 57B85r50a47d71a 7914793518176

Ano a je to rozumne ze vam staci domenka aby sa niekto zacal zaoberat vysetrovanim! Vo vasom idealnom svete by ste si najprv musela spravit kompletne vysetrovanie na vlastnu past a ked by ste si na konci bola ista tak by ste len spis odovzdala na policii a ti by si dosli pre dotycneho?! Alebo ako si to predstavujete? Alebo dokonca ked by ste zrovna nebola certifikovany sudny znalec z danej oblasti by vas podnet bol hned hodeny do kosa?

Sucasny pravny system je postaveny na tom ze podnet mozete dat kedy chcete aky chcete ale vinnou vas uznaju az po skonceni vystrovania

+2/0
3.2.2015 13:34

J46i77ř62í 22K17r46a60m32p59l 4316964736136

tady je zase chytrejch. Ani bych se nedivil, kdyby všichni, co tu diskutují měli pouze zprostředkované informace. Jak jste došli k závěru, že máte pravdu, když o tom buď nic nevíte nebo si to jen přečetli v novinách?

Kdo o tom skutečně něco ví, tak nesmí nic říci. Takže všechno tady je jen zbytečné plkání

+3/−2
3.2.2015 9:08

P24e75t68r 22Č15e84r69n71ý 8442412662347

Vážení redaktoři, nepleťte si tvrzení se svědectvím. Je v tom dost velký rozdíl, tak ať nejste za hlupáky.

+2/0
3.2.2015 8:33

P75a72v21e65l 85K86ů42r 7747832594888

Je typické, že kauzu s novou svědkyní otevřela TV Nova, která jako jediná dosud (22 :30) neinformovala o zatčení jejího nedávného vlastního šéfa pro praní špinavých peněz. Jiné zprávy aktualizuje, takže má přítomného redaktora.

+6/0
2.2.2015 23:41

M18a98r53c79e53l70a 19Z65a38j24í53c71o73v77á 1592868930804

Jako dítě jsem ráda kreslila kohouta. Ocas měl 2x větší než celé tělo. Táta se mne samozřejmě dotýkal a pár šikovně položených otázek by z něho udělalo zvrhlíka.

Ale k věci. Proč logopedka nevyšetřovala dítě v přítomnosti rodičů? Proč mu dala namalovat rodinu jako zvířátka? To totiž nemá nic společného ani s logopedií ani s navázáním kontaktu s dítětem. Byla paní logopedka dopředu zaúkolovaná? Proč doktorka neposlala matku za skutečným logopedem?

+10/−1
2.2.2015 23:17

J44a11n 45P94a87v41e72l48k65a 3727431634981

Ona neléčila vadu řeči, ale problémy se sociálním kontaktem.

+4/−4
2.2.2015 23:31

J29a64n 85P60a23v60e14l26k10a 3357751384191

P. Kůr nečetl minulé články, ale mínusuje jako divý.

0/−1
2.2.2015 23:38

O31t11t47o 87H36a10l47í92ř 9483577538226

Já jsem minulé články četl, ale základní vyšetření dělat bez přítomnosti rodiče je přinejmenším hodně neobvyklé. Navíc dotyčná činila něco, na co nemá ani vzdělání, ani oprávnění.Podle toho to taky vypadalo. 90% dětí by odpovědělo stejně, aniž by jejich rodiče byli zvrhlíci.

+5/−1
3.2.2015 8:43

J21a22r17o15s15l45a31v73a 24K34a16n86i27o46k35o88v64á 7442759692667

bez přítomnosti rodiče .... nebo bez záznamu - alespoň zvukového, ne-li přímo video.. pak by byla možná zpětná kontrola a posouzena věrohodnost

0/0
3.2.2015 12:18

V77á19c71l11a77v 46Z43e25l16i79n17k42a 2482120483962

No, ona se takzvaná kresba začarované rodiny skutečně jako testovací metoda v psychologii používá. Patří mezi takzvané projekční techniky. Nicméně se ještě pár let nazpět tvrdilo, že používat tenhle test se smí od kvalifikační úrovně klinického psychologa výše. Pro správné vyhodnocení jsou totiž nezbytné komplexní znalosti z psychologie a ty jak logopedka tak speciální pedagožka pochopitelně nemají.

Stále zde visí otázka, proč byla tato metoda použita. Tady se patrně stala primární chyba, kterou si většina lidí zde stále nechce připustit. Ty další otázky, které jí paní magistra kladla, pokud to skutečně tak bylo, tak to už je bez komentáře. Zde šla v případě pětileté dívenky mimo veškeré regule a hranice. Svůj podíl viny na tragédii má, ať se z toho teď hroutí nebo ne.

+7/−1
2.2.2015 23:57

P21e94t88r53a 64H94o95d93o59v69á 4889731585379

Naprosto s vámi souhlasím.

+1/0
3.2.2015 7:50

A14n80n82a 54K42i12r44š13o37v97á 9876570175543

A to jako šestileté dítě ví, že pod pojmem kanec se dospělým spíš vybaví úplně něco jiného, než zvíře žijící v lese? 8-o Spíš jsou to jen fantazie neukojených žen :-P

+12/−1
2.2.2015 21:43

J98a53k78u44b 86S91e53m49e86r25á12d 2817236771511

a to si opravdu myslite, ze to podezreni pojali jen z "kance" nebo "prasatka s velkym ocasem"? Protoze to napsali v clanku?

+3/−4
2.2.2015 22:30

O17t57t68o 66H78a74l35í59ř 9923687458626

Vy jste o tom asi nečetl, že? V podstatě byste zjistil, že ano. Psycholožka po rozhovoru s dítětem zneužívání nepotvrdila.

+1/−2
3.2.2015 8:46

D17a66n 89M65a16l86ý 5511939156902

..ale to jsme ujeli, od podstaty diskuze...

0/0
2.2.2015 20:41

D54a85n 65M82a64l93ý 5671529606882

..ale pokud vím pane Klušák, diskuze je o pohlavním zneužívání a ne o pedofilii, ale nechám se poučit, třeba máte nějaké zaručené informace, které ještě nečetl....

...jen tak pro zajímavost, víte vůbec, co je pedofilie??

+5/0
2.2.2015 20:12

J66a61n29a 50S28t89e38p78a73n93e84k 8758503383469

pohlavni zneuzivani de je pedofilie... :-)

0/−2
2.2.2015 20:20

D81a95n 58M94a93l70ý 5821459256122

to konstatujete ??

+2/0
2.2.2015 20:21

J82a10n95a 20S41t90e49p17a56n95e55k 8478483473259

chtela jsem rict deti. ta koncovka mi unikla.  ano, to konstatuji. neznamena ale, ze kazdy pedofil deti pohlavne zneuziva.

Pedofilie je v odborném pojetí trvalá nebo dlouhodobá náklonnost či reaktivita s erotickým rozměrem převážně nebo výlučně vůči nedospělým osobám, chlapcům nebo dívkám. Jako pedofil bývá označován člověk, u něhož je taková náklonnost rozeznána.

to je z vikipadie... :-)

0/0
2.2.2015 20:27

D58a72n 30M21a16l78ý 5441379466822

...máte pravdu, ne každý pedofil zneužívá a také ne každý je pedofil, který zneužívá...resp. není diagnostikována u něj tato deviace, v obecném pojetí...  zneužít se dá osobu mladší 15 let... o pedofilii hovoříme, pokud splňuje uvedená kritéria,tedy cca kolem 10 roku

+2/0
2.2.2015 20:37

J96a18n56a 65S28t82e25p13a48n45e88k 8428673423129

pane maly, nemyslim, ze jste expert na pedofilii. nepiste, jako byste byl... :-)

+1/0
2.2.2015 21:35

D44a67n 93M42a89l43ý 5571219786442

Expert urcite ne...ale neco malo o tom vim...

0/0
3.2.2015 5:47

O96t61t33o 19H33a47l72í59ř 9373447828926

Pedofil?;-D Omlouvám se, ale vaše slova k takové reakci přímo vybízejí. Nemyslím to jako urážku, ale prostě jsem se tomu rýpnutí nedokázal ubránit.;-)

0/0
3.2.2015 8:48

D51a38n 22M39a43l10ý 5111369266142

...mate pravdu..jak to ted ctu..tak jsem si nabehnul :) no..kdyz to nemyslite jako urazku..tak ja se tedy urazet nebudu :)

0/0
3.2.2015 9:24

J87a18n70a 20S50t93e55p48a48n95e76k 8308303313919

tak si to neco malo radsi nechejte pro sebe... timto moje diskuze s vami konci... :-)

0/0
3.2.2015 18:44
Foto

J92i24ř97í 25K81l40u96š28á51k 6268655303605

Pane Malý, hrajete si na slovíčkaření a přitom ničemu nerozumíte.

Pedofilie je v odborném pojetí trvalá nebo dlouhodobá náklonnost či reaktivita s erotickým rozměrem převážně nebo výlučně vůči nedospělým osobám, chlapcům nebo dívkám.

Jako pedofil bývá označován člověk, u něhož je taková náklonnost rozeznána.

+2/−2
2.2.2015 20:28
Foto

J10i57ř19í 52K28l91u73š25á48k 6228955783135

V neodborném užití a zvláště masmédiích je často užívána pedofilie v posunutém významu, jako označení pro sexuální aktivity s dětmi (popřípadě vůbec s osobami pod tzv. zákonnou věkovou hranicí) nebo nakládání s dětskou pornografií  (výrobu, držení, šíření, užívání).

0/0
2.2.2015 20:30

D87a94n 86M25a30l17ý 5901479496842

...z laického hlediska bych bych přijal variantu pedofilie do 15 let, ale dětské porno se považuje u osob mladších 18 let, to jen tak pro informaci... a u 16, 17 letých nahých osob, lze těžko hovořit o pedofilních skonech..

+2/0
2.2.2015 20:39

D13a20n 43M73a89l88ý 5281939846722

no, koukám, že jste googloval...v podstatě máte pravdu, já bych to pojal spíše, že se jedná sexuální orientací na předpubertální, tedy dětské objekty bez vyjádřených sekundárních pohlavních znaků, ale nebudeme slovíčkařit, podstatou je fakt, že ne všichni pachatele, kteří zneužívají výše uvedený objekt, jsou pedofilové, tedy nebyla u nich tato deviace diagnostikována...a to je podstata sporu, vy tady neustále píšete o pedofilii, přesto říkáte jak jste objektivní a nestranný, na jedné straně soudíte pedagožku...na druhé straně přisuzujete otci tuto deviace....

ale pro ulehčení to klidně můžeme pojmenovávat pedofilii, ať vás nechytám za slovíčka..jenže ve vašem případě, je to tak jednoduché..

+4/0
2.2.2015 20:34
Foto

J94i48ř90í 85K34l12u38š56á75k 6548125113465

pane Malý, já nevím, jaká je pravda.

Píši o pedofilii, protože tím slovem vyjadřuji, o čem píšu. Kdybych psal jak uvádíte vy o - "dětských objektech bez vyjádřených sekundárních pohlavních znaků" - tak by tomu někteří nemuseli rozumět.

Nesoudím pedagožku ale ztotožňuji se se všemi odborníky, kteří její páčení intimních informací manipulativním způsobem odsuzují. Já také.

Pokud měla podezření, bylo její povinností to nahlásit. Ale v žádném případě neměla spouštět vlastní šetření.

O otci v případu píšu jako o pedofilii, neb o tom to všechno je. Buď se prokáže a nebo se neprokáže. Ale jeho obvinění není ničím podložené. Jen tvrzením logopedky, které ji nikdo nemůže potvrdit. A tvrzením nové svědkyně, které také nikdo nemůže potvrdit. Proto obě výpovědi by se měly zrušit. Ty nemají žádnou hodnotu, neb jejich tvrzení nelze prokázat.

A mělo by nastoupit pouze a jen vyšetření a skutečně odborné zkoumání dětí. A pouze na základě těchto zjištění rozhodnout.

+3/0
2.2.2015 20:48

D78a51n 12M41a35l95ý 5571399226592

...no, v sobotní diskuzi jsme měl zcela jasný postoj, ale to je fuk, pokud vím, tak sice prvotní impulz šel z úst pedagožky-logopedky, je asi pravdou, že pokládala sugestivní otázky...v tom nemám problém, ale trestní řízení nezačalo jen na základě tvrzení pedagožky, ale v mediích, pokud vím, vystoupila i znalkyně, která potvrdila závěr, že chování děvčete naznačuje zneužívání, a ta podala podnět k policii, ti to nějak vyhodnotili a zahájilo se prověřování, nevím koho všeho vyslýchali...jaké posudky dělali, ale věřte, že toho má policie mnohem víc, než to co uniklo do médií. co se týče věrohodnosti jednotlivých výpovědí, v žádném případě nefunguje princi, dvě protichůdná tvrzení se vykrátí, to jen potvrzujete neznalost procesu trestního řízení... příslušný orgán, který v té chvílí provádí řízení sám vyhodnocuje jednotlivé důkazy jednotlivě i v kontextu...tzn. jejich věrohodnost...

+1/0
2.2.2015 20:59

J71a16r42o83s27l82a35v29a 28K21a15n18i49o13k10o90v27á 7772439702947

a prokázána.. skutečnými odborníky..

0/0
3.2.2015 12:22

D82a12n 72M64a31l86ý 5571919976362

...vidíte paní, či slečno Žofie, vám přišla vtipná fotka pana Klušáka a mě téměř všechny jeho příspěvky :-)))

+2/−1
2.2.2015 19:51

Ž43o81f87i29e 79H90r28o20c73h50o34v82á 7893408690123

Slečna...;-) To mně právě taky... Hluboce jsem o nic přemýšlela, a co mě napadalo, nesmím napsat, neboť by to nebylo slušné...

+1/−1
2.2.2015 20:01

D98a41n 44M77a79l95ý 5511649886132

...dobře slečno, tak mi to klidně pošeptejte :-)). já zase takové pevné morální zásady nemám :-)

+3/0
2.2.2015 20:02
Foto

J68i28ř95í 94K76l37u29š83á71k 6358615833295

Není nic odpornějšího, než v diskusi o pedofilií spolu hrdličkovat.

+2/−2
2.2.2015 20:06

D98a98n 66M68a29l69ý 5981229416942

..máte pravdu, přiznávám...jsem vinen...

+2/0
2.2.2015 20:08

J29a87r25o57s29l56a46v40a 32N40o75v32á98k24o77v72á 6964621157687

Toto není diskuse o pedofilii, ale o honu na čarodějnici, ne?;-)

+5/0
2.2.2015 20:10

D43a49n 24M21a44l77ý 5221369316942

..vzala jste mi to z úst a líp vyjádřila :-)

+2/0
2.2.2015 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.