Diskuze

Plzeňská Škoda mění grafiku. Okřídlený šíp je plastický a má nové písmo

Společnost Škoda Transportation modernizuje design značky i tradiční symbol firmy - okřídlený šíp. Světoznámé logo Škodovky, které firmu reprezentuje už téměř sto let, je nyní plastické a má pozměněné barvy i písmo. Novou grafiku mají už i webové stránky společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

PR článek by měl být patřičně označen. Informační hodnota nula.

0 0
možnosti

Jen pro zajímavost: učili nás svého času na katedře propagace fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy, že prozíraví tvůrci onoho okřídleného šípu si nechali zaregistrovat nejen logo, tak, jak jej dnes známe, ale i jeho možné modifikace - zrcadlový obraz apod., aby předešli případným konkurentům, kteří by se chtěli na značce přiživit jen díky letmému náhledu.

1 0
možnosti