- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé je, že jediný důvod, proč se instaluje měření, je podle článku vysoká rychlost.
Pochopil bych, kdyby důvodem byla vysoká četnost nehod auto/auto nebo auto/chodec.
Ale ono ne, důvodem je jenom to, že se tam jezdí rychle, v podstatě identický důvod, jako u Rokycanské.
Takže jde zase jen o prachy a ne o bezpečnost.
Za výjezdem z města je místo k přecházení od Kameňáku k Solfronce. Když se tam přižene někdo stodvacítkou, tak je na průser zaděláno. Buď může někoho sejmout, nebo se tam taky může vyválet sám, jak se onehdá taky stalo. Rokycanská je rovná a přehledná. Tam se divím, že není aspoň sedmdesátka.
Kdyby se raději peníze vynaložily například do proměnného dopravního značení, které by na 4proudech povolilo vyšší rychlost mimo špičku nebo jiných úprav pro zvýšení plynulosti provozu. Ale ne, my budeme za každou cenu všude držet padesátku a dáme tam radary, aby to ještě navíc pěkně sypalo.
Když se lidi neumějí chovat podle pravidel, tak je na ně potřeba bič.
Když 95% lidi ignoruje nějaké pravidlo, tak asi nebude problém v těch lidech, ale spíše v tom pravidle.
no jestli na Rokycanské mají na mysli úsek od semaforu u tesca směrem ven,tak tam se ani nedivím,že tam nejzdí 50...
Ne, mají na mysli úsek Tesco-Pietas směrem do města.
Tak na tomhle úseku je to rozhodně třeba. Tak když jedete 50-55 tak vás objíždí i kamiony. Navíc se to na konci sjíždí do jednoho pruhu a tam už sem zažil několik horkých chvilek. Takže za mě a hlavně důsledně.
Jděte s těma kamerama už do háje, za chvíli to tu bude jak v Praze.