- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přes přechod kousek od Divadla Alfa (křižovatka s Revoluční) chodím poměrně často a nebezpečný mi nepřijde - díky signalizacím z obou stran Rokycanské se prakticky vždy vytvoří dostatečná rezerva pro bezpečné přecházení. Vzhledem k téměř jistému požadavku na přecházení Rokycanské vcelku (tzn. obou směrů najednou) tam bude chodecké volno dlouhé jako hrom, což povede k výraznému zdržení automobilů, nárůstu hluku a exhalací v blízkém okolí. To budou tamní obyvatelé moc rádi
A kolik lidí tam během přecházení potkáváte?
Pořád totiž přemýšlím, kolik lidí tamtudy chodí.
Článek je napsaný opravdu zmateně. Vyplývá z něj, že by bylo nějlepší vybudovat lávku a přechod pro chodce v místě podchodu, což je logicky kravina.
Jak píše pan Vojta dole, v této lokalitě se bude dělat lávka kvůli pár lidem denně, takže pitomost. Mne by spíše zajímalo, kolik ta studie stála. Tyhle žrouti peněz totiž nakonec z 99 procent končí ve sběru, nebo někde ve skladu, ale každá byla udělána za hooodně peněz. Navíc tahle byla neskutečně zbytečná.
Než se za to začnou utrácet prachy, bylo by asi zajímavé vědět, kvůli kolika chodcům by se to dělalo (kolik jich použije podchod) a kolik střetů chodce s autem se tam ročně děje.
Navíc mi nedává smysl kombinace lávky (mimoúrovňové křížení pěší trasy s vozovkou) a světly řízeného přechodu pro chodce.
Celý ten článek je napsaný tak nějak zmateně ...
Tak ještě lávku mezi Škodovkou a nám. Emila Škody. Namísto toho smradlavého kanálu, co je tam teď.
Na co lavku? Vzdyt jsou tam podchody a stejne jima nikdo nechodi. S lavkou to bude stejny.