Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jízda po obchvatu Plzně připomíná houpačku, jenže hrboly jsou „v normě“

Na nově otevřené první části západního obchvatu Plzně se nejezdí ani týden a motoristé už si stěžují na nerovnosti vozovky. Hejtman Václav Šlajs o nich podle svých slov věděl a kraj dílo reklamoval. Komunikace se ale zatím opravovat nebude, protože odchylky do pěti milimetrů povoluje norma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A80u49g18u59s77t 87F39o70r58m65á84n24e43k 6835239710946

To jste ještě nejeli po silnici z Mostu do Chomutova.

0/0
16.9.2014 18:10

V43l47a62d24i71m72í58r 97N32o49v22o85t56n31ý 1179930792380

Na Košutku až v roce 2020??? Rv

+1/0
16.9.2014 8:51

J78i77ř52í 35M89l38a31d30ě97j28o30v89s59k71ý 6846197889513

Ano, je to možné. Musíte ale vědět, že pozemky pod silničním tělesem nepatří městu a ani Plzeňskému kraji. Musíte nejdříve všechny pozemky vykoupit a pak teprve můžete začít s územním rozhodnutím, pak se stavebním povolením, vypořádat se s námitkami všech, např. sousedních obcí (nadměrné doprava), životním prostředím, ekologickými aktivisty a pod. Pak teprve můžete vypsat veřejnou zakázku a začít stavět. stavby pak bude trvat 18 měsíců.

+1/0
16.9.2014 10:35
Foto

M20a18r66t76i45n 10H79o64k89r 6570719190629

A jak dlouho to věděli, že trasa povede právě tady?

0/0
16.9.2014 12:34

J17i48ř13í 84M91l27a90d22ě72j85o49v51s59k78ý 6126597629233

Trasa obchvatu, resp. celý koridor je znám cca 10 let. Takto je i zanesen do územního plánu města. Rozhodnutí o realizaci je věc druhá. Pokud je rozhodnuto o realizaci, začíná přípravná fáze technické a projektové přípravy a majetková příprava - výkupy pozemků. Stavby komunikací se vždy připravují i desítky let dopředu. To není nikdy na závadu. Obecní rozpočty však nejsou často ve stavu kdy je možné zajistit finance na celou stavbu a tak se realizují po etapách. Vždy se řeší financování. Kdo? Obec nebo stát? Tedy ŘSD. Zde se stát nehodlal nic stavět a tak se domluvil Plzeňský kraj a město. Pochopitelně, čím déle je trasa známá, tak tím déle se mohou vlastníci připravovat na výkupy.

0/0
16.9.2014 17:03

P70e22t28r 51H68r30a22b10á17k 6340197722410

A tím se celá stavba prodraží. Ne náhodou cca 1/3 pozemků vlastní lidi úzce napojený na aktuálně členy zastupitelstva.

+1/0
17.9.2014 9:01
Foto

M72a36r19t66i82n 21H67o10k26r 6700609970459

Legislativně ano. Ale proč s tím takhle otáleli a věděli, že to stavbu časově prodlouží? Mohli v timto směru konat již dávno!

0/0
18.9.2014 7:05

L80u36d92v50í11k 62M39a94t58o47u49š87e95k 1441647798264

Zase f. Strabag..........................

0/0
16.9.2014 8:29

P82e86t62r 22H18r78a33b68á44k 6760507542700

Tam nebyl jen Strabag

0/0
16.9.2014 11:23
Foto

M95a56r89t69i83n 40H72o24k83r 6180209110769

Stačí jak vypadá Ejpovický přivaděč. To je vizitka stavebních firem, potažmo silnice k Olympii od kruháče nad Koterovem.

+1/0
16.9.2014 8:11
Foto

M76a71r27t93i24n 33H44o45k53r 6770219810679

To myslíte vážně???;-D

0/0
16.9.2014 8:08

M28a23r26t41i27n 62H53o13r75ň53á40k 7151741792

Naopak!!! Takové nerovnosti mají fungovat jako retardér aby byl řidič v pozoru a nenaboural, takže to je úmysl, ne chyba.

0/0
16.9.2014 7:05

P48e53t68r 13H54r12a16b12á56k 6960277812360

Divím se, že tam rovnou nenamontovali po 10 metrech retardery jako v obytných zonách.

+2/0
16.9.2014 7:32

M31a36r59t12i22n 58B12r72u53h10a 6670758912473

Bohužel obraz dnešního ČR .. národ, který neumí ani postavit silnici - základ infrastruktury - nutně spěje k "záhubě". Jezdím tam teď denně a bída bída.

+2/−1
15.9.2014 23:33

L33u72k95á72š 63O19m57á63č95k10a 5191184371656

Naprosto běžná situace v ČR. Tohle by si firma stavějící v Německu dovolila jednou.

+2/0
15.9.2014 22:55

R21a21d69e44k 10F80o27r81m48á92n37e92k 4258773757989

nesrovnávejte technologii stavby ČR-SRN. V SRN taky není vše na 100%, jak se v Čechách kolikrát domníváme. Jako příklad můžu uvést frekventovanou silnici B20 - obchvat města Furth im Wald - přemostění před tunelem Deschlberg, když jedete do Chamu, tak to tam taky pěkně houpe. Je pravda, že na obchvatu je tam snížená rychlost na 80 km/hod. Jako důvod je údajně nekvalitní podloží přemostění, kdy se stavba propadá a Němci neví co s tím....

0/0
16.9.2014 9:53

L67u44k12á19š 67O77m82á11č53k28a 5261724711636

To je velice světlá výjimka. Asi jsi toho v Německu ještě moc nenajezdil, když nevidíš ty obecné propastné rozdíly.

0/0
16.9.2014 10:37

F12r13a50n73t16i42š88e97k 41M91o66s16s 8902563789359

To mě nepřekvapuje. Na spoustě míst, kde se dává nový asfalt, nastane po "opravě" výrazná změna k horšímu a nový povrch je hrbolatý a hlučný. Naposledy jsem to zaregistroval asi na dvou místch na silinici z Plzně do Nepomuku. V čem je problém? Nějaký levný asfalt aby se ušetřilo a přitom to vyhovovalo norně, která má zřejmě slušné rezervy?

+6/0
15.9.2014 20:16
Foto

M26i42l85o29s10l51a72v 34Z56í52t42k85a 8420554617100

chybička se našla nejen na silnici, ale i v textu - pravopisná - kraj si domluví - sjedná - stavební dozor......    zjednat  je špatně, vážená redakce;-€[>-]Rv

+2/−1
15.9.2014 19:21

V18l76a39d35i89m74í13r 69N66o77v46o70t26n11ý 1719900542730

najděte si rozdíly (významové) mezi slovy sjednat a zjednat!

0/−1
16.9.2014 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.