Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hoch pokousaný psy překonal těžkou infekci a má za sebou první plastiku

Boj s těžkou infekcí, mnoho bolestivých převazů a první plastickou operaci má za sebou šestiletý chlapec z Janovic nad Úhlavou na Klatovsku, kterého na konci srpna pokousali dva psi. Jeho matka nyní poprvé promluvila o tom, jak hoch i jeho blízcí léčbu zvládají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F12r83a26n21t51i23š13e53k 82E34l31i50á88š 6757803405766

Pokud chlapec psa dráždil až pes přeskočil plot, měli by rodiče lékařskou péči uhradit z vlastní kapsy a nikoli z našich daní.

+6/−3
14.9.2014 12:43

V74o55j51t76ě13c69h 87Z36e22m82a95n 9276307855868

Kdo čím zachází,také schází.Proč ti rodičové neli na pomoc svému dítěti od kterého byli asi 15m?proč trpěli dětem házet na psy kameny atd?Kdyby toto bylo v Americe kam se obrací naše zraky tak by se rodiče těch "ukázněných"fracků podivili!Co je to vlastně za občany?

+5/0
14.9.2014 10:52
Foto

M62a73r22e68k 68B95a57š62i41s74t43a 7193372623600

Ten "hoch" si doufám zapamatuje že cizí pes je cizí a není dobré ho dráždit

+4/0
14.9.2014 10:29

J92i54t17k75a 48O75n93d93r29o86v97á 6903646353499

Psy měl pán na svém pozemku. Děti opakovaně psy dráždily, házely na ně kameny. Teprve po několikátém napadení psi přeskočili plot a pokousali chlapce. 

Nebo-li, kdyby kluci nezasahovali do práv majitele tím, že na jeho pozemek házeli kamení, přelézali jeho plot na jeho zahradu, dráždili psi, způsobovali jim kamením bolest, psi by na chlapce nezaútočili.

Nebylo to poprvé, kdy kluci z nedaleké ubytovny na ty psy útočili. Mají rodiče, ti jim měli vysvětlit, že takové chování může mít následky.

Kdybych na cizího psa za plotem házela kamení a opakovaně ho dráždila, tak bych se tedy bála, že pes plot přeskočí a pokouše mě.

Chyba je jednoznačně na chlapcích.

+8/−1
14.9.2014 9:34

M79i69r64o61s54l40a23v 48K65u43k65a28n 7879258206242

Bohužel i u majitele... Ač je vina na straně té bandy, co zvířata týrala, tak je měl mít zabezpečené tak, aby nemohla utéci... nevím jaké uzavírání ty kotce měly, možná je nějaký kamen mohl otevřít... To jsou spekulace...

0/−1
14.9.2014 9:41

J79a59n 72U16l11r32i10c97h 7870713188858

Majitel evidentně své povinnosti porušil, je už obviněn. Pejskařům navzdory.

+2/−5
14.9.2014 9:00

F28r88a35n91t10i86š43e29k 69E71l28i93á74š 6657903655336

Znám chovatele, kteří mají své psy vychované tak, že jim nikdy žádný pokyn nemusí opakovat. Bohužel je velmi málo lidí, kteří neumí vychovat psa, přesto si ho pořizují, dokonce s ním chodí mezi lidi.

0/0
14.9.2014 9:31

F95r44a30n22t85i74š89e66k 47E77l71i83á46š 6727283485226

kteří umí vychovat psa, omluva.

0/0
14.9.2014 9:32

J60a31n 23U95l55r68i30c45h 7580873938488

Ano, pes musí být pod absolutní kontrolou majitele, to musí zajistit jakýmkoliv způsobem. Potom je vše v pořádku.

+2/0
14.9.2014 10:11

M20o66n12i87k22a 22R80o51l48l50o26v51á 5553372686945

A ještě méně je lidí,kteří umějí vychovat své děti a přesto s nima chodí ven........

0/0
15.9.2014 7:43

J17a18n 50N14ě97m28e95c 2700298746173

Ti kluci otevřeli branku a kotec, aby mohli trápit štěňata, ale psi vyběhli a hnali je ven z pozemku?

+2/−1
13.9.2014 23:22

F49r80a11n29t72i12š53e34k 95E30l45i95á55š 6757923835916

Patrně jste dobře informován a situaci osobně znáte. Pokud děti vběhli na cizí pozemek a obtěžovali psy, měli je psi zakousnout, nikoli jenom pokousat. Pokud psi přeskočili plot, jak píše autor článku, měl by být přísně potrestán člověk, který neumí vychovat své psy.

0/0
14.9.2014 9:26

I35n16k86a 15H64o32l27í61k27o74v73á 5130270304857

Zase se to píše tak, že na vině jsou psi a ne cikánské děti. Je zajímavé, že kdyby to bylo obráceně, bude ticho po pěšině. Podívejte se na příspěvky jinde http://klatovsky.denik.cz/diskuse/za-pokousane-dite-hrozi-majiteli-psu-dva-roky.html. Jsem znechucena tím, co se v naší zemi děje - menšina je chráněna a slušní lidé jsou trestáni. Přitom díky těm slušným lidem si žije menšina nad poměry!

+7/−2
13.9.2014 22:26
Foto

R91a48d77e96k 23P53o95l16i58c81k91ý 6121323261244

Je jedno jakou mělo dítě národnost a barvu kůže

Pes na volno nemá na ulici co dělat a nemá co kousat do lidí-minimálně ne mimo pozemek svého majitele a mimo případ, že svého pána brání před napadenímRv

+3/−9
13.9.2014 22:30

J97a21n 23A41l48b12e23r88t 5733175979120

Takže pána bránit může a sebe ne? Zajímavá dedukce...

+7/−1
13.9.2014 22:37
Foto

R52a26d60e84k 28P32o31l52i58c69k43ý 6121983331834

na pozemku svého majitele můýe bránit  bránit i sebe

Na ulici nemá právo být mimo kontrolu majitele

+3/−3
13.9.2014 22:39

J70a89n 65A20l13b29e78r71t 5593245529220

No právo určitě nemá;-D, v tom s váma souhlasím

0/0
13.9.2014 22:49

J86a89n 95K61ř45í37ž 6345723835168

Šedesátiletého majitele psů, kteří 27. srpna přeskočili plot zahrady a dítě ...

Kde je tam psáno že byli navolno na ulici?

+2/−1
13.9.2014 22:58
Foto

R32a32d68e29k 27P90o23l50i32c74k37ý 6971933191124

Pokud chápete psaný text tak jistě i to, že pokud přeskočili plot byli na veřejném prostranství-úři pokousání na vlastním pozemku by majitel obžalován nebyl

navíc o tomto případě tu už bylo psáno i dříve-ostatně v šlánku je i odkaz:

Tehdy netušili, že v ulici, kudy místní děti chodí denně do školy, bude jejich syn bojovat o život.

Zdroj: http://plzen.idnes.cz/chlapec-pokousany-psy-utok-policie-janovice-fm5-/plzen-zpravy.aspx?c=A140828_141801_plzen-zpravy_pp

+1/−3
13.9.2014 23:01
Foto

M57a83r59t39i38n 70H88o65k86r 6930279850849

A teď z praxe. Bude záležet na soudci. Pravděpodobně přihlédne k tomu, že děti psi svým jednánim vydrázdili. To bude okolnost, která ulehčí majiteli a tak, že bude sprošten za podmínky, že uhradí lečebné a odškodné :-)

+7/−1
13.9.2014 23:09

R36o79m75a63n 64K53o98n52e69č80n53ý 4514738653

Vy jste tak hloupa.Nevim,pani podle fotky nevypada jako Vase mensina.A co ma Vas rasistickej pristup souvislost s clankam?

+1/−1
14.9.2014 7:14

M14a49r64t13a 40S65o32u74k48u68p84o88v88á 9456466420490

Tak za prvné... nejsou to cikáni, jsou sice zřejmě sociálně slabí a z ubytovny, ale ne cikáni... možná by stálo uvažovat o brýlích, nemyslíte? Za druhé... když poprvé vyšla zpráva o tomto napadení, všichni se mohli pominout a nejraději by majitele i s těmi čokly pověsili na nejbližším stromě, pak druhý den vyšlo najevo, že jsou to děti z ubatovny /nepsalo se nic o barvě pleti, ale stádo mělo pochopitelně jasno/ a hned byl majitel chudák a pejsánkové nevinná zvířátka, která děti provokovaly. Asi to tak bylo, ale majitel by měl mít pozemek zabezpečený tak, aby psi ven nemohli.

+1/0
14.9.2014 10:33
Foto

R50a36d58e95k 32P32o66l26i50c67k37ý 6901783191744

Tady zase hází vinu na ty děti, že pes jen bránil-ale to je nesmysl.!!!!!!

Pokud by dítě házelo kameny po jejich majiteli a on by psa poštval aby to dítě pokousal / nebo třeba šlověk to dítě pobodal/ tak by to nikdo soudný za normální nepovažoval a přesto tady spoustu lidí háže vinu na to dítě,

Věc je ale jasná:

majitel psa-trestný čin!!!!!!-měl by dostat vězení / podle mě nepodmíněně/

dítě-maximálně přestupek!!!!!! s pokutou do 1 000kč pro rodiče

prostě není přijatelné aby se jakémukoliv přestupku bránilo pácháním trestného činu!!!!!!

+1/−11
13.9.2014 22:18

P34e40t32r 43N22o55v58o10t95n46y 3439382319242

Ještě bych přidal pár vykřičníků.

+7/−1
13.9.2014 22:22
Foto

R12a72d93e72k 58P30o84l56i25c46k21ý 6721343301904

Napište svůj názor a přidejte vykřičníků kolik chcete

0/−5
13.9.2014 22:28

P96e44t25r 34N72o43v40o45t50n94y 3159212149432

Takže týrání zvířat je podle vás přestupek za pokutu 1000 Kč?

+6/−1
13.9.2014 22:36
Foto

R93a59d38e92k 67P29o81l80i75c41k96ý 6111103191404

tady ani o pčestupek týrání jít nemohlo-dopouštěly se ho údajně nezletilí

A pokud se to konalo opakovaně měl psa chránit majitel-oznámením na policii, pletivem...

0/−4
13.9.2014 22:42

P45e77t40r 33N36o61v16o97t86n36y 3199892679592

Samozřejmeeže mohlo, akorát z něj nemohli byt obvinění.

+1/−1
13.9.2014 22:44
Foto

R78a97d91e90k 88P95o63l40i96c92k33ý 6891963341834

nemohlo-pokud jsou podezřelými děti-přestupek se ani neprojednává-de iure nevznikl

0/0
13.9.2014 22:46

P88e94t13r 16N18o88v87o17t34n77y 3349132919772

Bavím se o trestnem činu.

0/−1
13.9.2014 22:48
Foto

R23a68d36e90k 91P79o76l65i13c17k84ý 6501473521554

trestným činem u nás je pouze utýrání zvířete na veřejnosti a ani tak dokud neproběhne soud tak se de iure trestný čin nestal a soud v případě dětí pod 15 let neproběhne

0/−3
13.9.2014 22:54

J43a41n 58A98l89b97e48r12t 5653885359750

Jenže pes se jaksi těžko bude bránit třeba fackou dementnímu dítěti nebo hláškou policajtům, reaguje tak jak to má v genech. Kdežto normální člověk pozná, že pobodání není adekvátní reakce. A kdyby ty děti kamení neházeli, tak pes nezaútočí, takže to jejich vina je.

+6/−1
13.9.2014 22:26
Foto

R16a24d76e29k 69P72o48l27i25c66k85ý 6891493431514

Dementní jste očividně jedině vy-jina nelze pochopit stavění práva psa nad práva lidí

+1/−7
13.9.2014 22:29

J52a56n 72A75l39b87e26r35t 5393315469120

Jaký práva? Pes i jakékoliv jiné zvíře to má v genech, bránit se při útoku. I člověk, nebo vám by to nevadilo, že vás někdo napadl a nechal do sebe bušit?

+6/−1
13.9.2014 22:33
Foto

M51a47r61t21i23n 71H20o14k27r 6850909270639

Je mu to nevysvětlíte. Ten by poslal za katr i toho, kdo by zvíře týral a toho trýznitele by napadlo!

+1/−1
13.9.2014 22:35
Foto

R56a13d22e91k 88P11o36l23i68c59k84ý 6401593141384

pokud by to dítě pokousal když vlezlo k němu na pozemek pak by se mohl bránit-na ulici když dítě utíkalo to není obrana ale pomsta

0/−4
13.9.2014 22:45

I14n72k39a 66H57o59l75í17k21o49v10á 5980310784937

A myslíte si, že i v případě, kdy pes byl za plotem, ovšem nevychovaní p.a.r.ch.a.n.t.i  ho dráždili a ubližovali mu a pes se dostal ven, by měl  být trestán majitel a pes? NE. Trestat ty, co ubližují a jejich rodiče, kteří raději vysedávají a popíjí nebo si vydělávají u silnice a na svá početná děcka nemají čas. A jestli někdo namítá, že by měl být plot vysoký, jsou některé typy "lidí", kterým ani dvoumetrový plot není překážkou.

+4/0
13.9.2014 22:56
Foto

R49a44d80e86k 37P61o13l66i79c46k16ý 6511473181574

Pokud by je pokousal na veřejném prostranstvé-porušil majitel psa zákon-pokud by je pokousal na vlastním zabezpečeném / plot/ pozemku-jsou vini ti pokousaní.

To, že by se případně měl řešit způsob výchovy těch dětí nezpochybňuji-ale to je jiný případ

0/−4
13.9.2014 23:05

J48a82n 15A61l53b51e77r79t 5773625579800

No nevím, jestli pes se může mstít...jen zahání útočníka

+2/0
13.9.2014 22:59
Foto

R42a96d49e66k 54P35o40l96i80c73k79ý 6661323611344

Utíkali pryč-on je doběhl jednoho pokousal

0/−4
13.9.2014 23:02

J30a19n 18A75l70b54e66r97t 5313285529250

Přesně, zaháněl útočníky...

+2/0
13.9.2014 23:08
Foto

R46a67d11e83k 47P70o16l76i35c81k64ý 6411713791854

zahnal je už předtím než kousal

0/−4
13.9.2014 23:13
Foto

R94a23d62e94k 52P77o79l33i22c79k41ý 6381373271594

Takže podle vás má pes právo běhat jen tak po ulici a kohokoliv pokousat protože to má v genech?

Majitel psa  jeho pořízením si za něj přebírá veškerou právní odpovědnost-mezi to patří i zabezpečení psa před možným útěkem a napadení jiných osob

+1/−4
13.9.2014 22:38

J80a64n 70A87l68b89e13r47t 5973115899890

Ale on neběhal jen tak po ulici. Vyběhl, až když byl napaden, což by se nestalo, kdyby někdo nebyl tak dementní. A tudíž je to vina těch dětí, o což šlo na začátku naší diskuze

+5/−1
13.9.2014 22:43
Foto

R53a44d23e93k 23P74o11l88i27c97k16ý 6721833171394

Ale to dítě utíkalo pryč on za ním běžel a pokousal ho.

Majitel neměl psa zabezpečeného před únikem-jeho vina.

pes nemá na ulici mimo kontrolu svého majitele co dělat!!!

0/−4
13.9.2014 22:48

J83a33n 65A16l45b88e66r90t 5603935739770

No tak se neshodnem, ale souhlasíte alespoň s tím, že žádný šutry=žádný kousance?

+5/0
13.9.2014 22:52
Foto

R94a15d69e27k 80P57o63l15i31c32k62ý 6421323641424

To je možné, ale pořád platí-šutry-přestupek. kousance trestný čin

Majitel psa se jednoznačně dopustil trestného činu!!!!!!

V tom, že by se měl řešit způsob výchovy těch dětí se nepochybně shodnem.

0/−3
13.9.2014 22:57

J52a51n 79A46l32b62e54r24t 5793165509950

Ale jo, v tom se shodnem. I když nevěřím, že nějakou výchovu mají...

+1/0
13.9.2014 23:04
Foto

R25a75d48e17k 34P94o92l52i34c22k75ý 6821203501844

Já taky ne-to je ale věcí socialky a chyba rodičů, ale v žádném případě to nevyviňuje majitele psa

vemte to do důsledků-co pokud by na té ulici bylo jiné dítě, které by pokousali přesto, že na ně nic nehodilo.

navíc není ani jisté zda konkrétně pokousané osmileté dítě nějaké kameny házelo

0/0
13.9.2014 23:08

J74a50n 80A23l35b97e65r14t 5453465239660

To jo, měl je mít lépe zajistěné. Ale přesto to je stále akce-reakce a chtěl jsem vám jen vysvětlit, že se pes jen bránil a že to není nesmysl, jak jste psal na začátku vlákna

0/0
13.9.2014 23:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.