Diskuze

Městská doprava za korunu, na to budou Veřejné zájmy Plzně lákat voliče

Příslib prosadit cestování veřejnou dopravou v Plzni za korunu je jedním z lákadel, se kterými vyráží do komunálních voleb v Plzni uskupení Veřejné zájmy Plzně. To jde do souboje o hlasy s podporou hnutí Úsvit Tomia Okamury. Volební lídrem Veřejných zájmů je Dita Portová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M10í62r71a 66K40l36a60s

18. 8. 2014 20:22

Plzeň není město s nejkratšími mezizastávkovými úseky v republice. To určitě ne, např. takové Mariánské Lázně je mají ještě kratší - v průměru.

0 0
možnosti
LB

Tak to je bomba zatim za jednu korunu v Plzni nemas ani to WC

1 0
možnosti
KF

K27a96r89e71l 38F84a71i58t

18. 8. 2014 15:06

Kecy v kleci....už mě ty předvolební slinty nebaví.

4 0
možnosti
ZJ

Pokud bude MHD úplně zadarmo, bude přetížená a na to není nikdo zvědavý, opět raději autem.

2 0
možnosti
JC

Není to ani naivní, ani populistické, ovšem ta paní ten problém podává dost zmateně (zřejmě tomu sama nerozumí).

Městská doprava zdarma klidně může být - nebo třeba jen něco z ní, třeba tramvaje. Město stejně dává na provoz MHD několikrát více, než kolik se vybere na jízdném.

Ale aby toto opatření přineslo snížení počtu aut v ulicích - aby tedy lidé raději použili MHD než vlastní auto - k tomu by se musela MHD zrychlit. Ale zrušením jízdného se nezrychlí, spíše naopak zpomalí (více cestujících, zejména na jednozastávkové vzdálenosti). Zpomalení MHD opět odvede lidi z tramvají do osobních aut, protože ta se stanou rychlejšími a tím zajímavějšími.

Zrušení jízdného by dle mého názoru muselo být provázeno též zrušením řady zastávek. Tím by se průjezd městem pomocí MHD skutečně zrychlil a to by opravdu přineslo zvýšení atraktivity MHD oproti osobním autům. Ušetřilo by se též za několik zaměstnanců, neboť na rychlejší trase s méně zastávkami by mohlo být méně vozů.

V Plzni je snad nejkratší vzdálenost mezi jednotlivými zastávkami, zejména tramvají. V žádném jiném městě v republice nestojí ani tramvaji, ani autobusy každých pár metrů.

2 0
možnosti
LN

Je to naivní a populistické. Už z principu je to nesmysl stejně jako všechno, co je zdarma a tím pádem se to začne zneužívat, protože si toho člověk neváží. Promiňte za tu hloupou frázi, ale trvám na tom. I když je příspěvek na cokoli symbolický, každý už si rozmyslí, jestli ten peníz dá nebo ne. Populistické je to z toho důvodu, že se na to snaží ulovit voliče.

1 0
možnosti
HK

Naivní až populistické,ale část voličů na to patrně skočí.

3 0
možnosti
LN

Paní vypadá jako politický turista - začátečník, který se sice pohybuje napříč politickým spektrem,  ovšem ve zřetelně nižších patrech.

1 0
možnosti
RJ

R90u70d91o76l17f 17J23a25k45l

18. 8. 2014 12:08

1+1=2 a kousek;-D

0 0
možnosti
PT

P77a31v17e60l 46T95e26n93d

18. 8. 2014 11:13

Soudružka by mohla aspirovat na Nobelovu cenu za Ekonomii. Možná by mohla jenom tak cvičně, než si ji předvolá kvůli Nobelovce někdo do Stockholmu vysvětlit větu "Výpadek příjmů by se kompenzoval lepším hospodařením Plzeňských městských dopravních podniků."

Jestli já chápu správně, tak nyní přestaneme opravovat vozidla MHD, řidičům a servisním pracovníkům snížíme mzdy na cca 50% a protože to ještě na potřených 250 000 000Kč úspor z lepšího hospodaření asi stačit nebude, domluvíme někde bokem nákup nafty, která není zdaněna.

V každém případě se rád nechám poučit o konkrétním postupu.

PS: ještě navrhuji změnit název strany Veřejné zájmy Plzně na "České veřejné zájmy Plzně a okolí" a to by v tom byl čet, aby jim to tam ty hejlové při volbách nehodili!

5 0
možnosti
LN

Vysvětlení této paní chápete naprosto přesně. To, že je to pitomost, to už je druhá věc.

0 0
možnosti
TS

Tak nebýt depa a přestavby stadionu, nebyla by to utopie

1 1
možnosti
Foto

M74a93r32t30i35n 73H44o26k82r

18. 8. 2014 11:09

Depo to je kapitola sama pro sebe. Takhle se určují priority. Ale průtah Roudné a vyřešení dopravy v centru to ne.

0 0
možnosti