- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Není tu mnoho kopců, kolo je nejrychlejším dopravním prostředkem." Byl ten člověk vůbec někdy v Plzni?
30 kol pro celou Plzeň?
Pokud se k tomu budou lidi chovat slušně, proč ne. Ale v tomto státě, kde se vše krade, tomu nevěřim.ˇTakové projekty jsou sice super, ale nehodí se do anší společností. Investor do toho hodil 300 k, pač má spíše hodně peněz, než že chce na tom něco vytřískat. Uvidíme, ale jsem taky skeptický.
Nedávno jsem byl v Kodani a tam je toto normální. Avšak normální jsou tam i stezky pro cyklisty, stojany na kola a ohleduplní řidiči, protože většina Dánů na kole nenosí přilby.
Možná ale většina Plzeňáků bude nakonec za kolo ráda. To až si nová povolební koalice uvědomí, že se nové depo musí z něčeho zaplatit a zvedne po volbách jízdné v MHD.
Ono by pro začátek docela stačilo, kdyby v centru přibylo stojanů na kola. Jezdím do práce na kole, ale když jedu z práce a chci něco koupit, tak není kolo kam zamknout.
Ačkoli do práce jezdím v cca 80% dnech v roce v tento projekt moc nevěřím.
"Anonymní" kola velmi brzo přijdou k úhoně a budou to pojízdné vraky.
Osobně bych raději uvítal více prostoru pro cyklisty jako takové ve městě , na silnici. Stejně tak kvalitní stojany + dozor /kamery na dotyčné místo.
Bydlím na Košutce a dělám v centru - vůbec by mi nevadilo, kdybych si ráno vzal kolo, sjel do centra a tam ho nechal. Odpoledne bych jel zpátky tramvají...
To je fakt, lidem jako Vy by se měl připočítávat příplatek za vlek na sjezdovce.
Ale oni mohou být i další lidé, kteří si rádi naopak vyjedou jen nahoru, aby měli cvičení.
Každopádně jestli se tohle chytne, budu na své město ještě hrdější. Budeme jako Amsterdam a další.