Diskuze

Zmatek v plzeňské MHD. Tramvaje jezdí dočasně po jednokolejce

Zkoušku nervů mají za sebou plzeňští cestující i tramvajáci. Pondělí bylo prvním pracovním dnem, kdy tramvaje jezdily úplně jinak, než byli do pátku zvyklí. Přestaly totiž úplně křižovat ulicí Pražská a Solní, upravoval se kvůli tomu i jízdní řád.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně nechápu, proč neotevřeli pro výjezd z města i Františkánskou, proč nechali jen jediný výjezd. Asi nějaká chytrá hlava. Dojet odpoledne domů do centra je fakt peklo. A jako předplatitel karty Zona A nesmím parkovat v béčku ani v céčku, takže si každý den musím vystát hodinovou kolonu. Paráda.

0 0
možnosti
JJ

J64i45ř95í 77J82o59z85a

1. 7. 2014 12:58

Chytráci, kteří pořád něco kritizují jsou všude, a nejhorší jsou ti, co nemůžou nejít na dané věci nějaký problém, tak zveličující kde co... buď začněte proti tomu něco dělat kloudného nebo běžte pracovat do PMDP či k jinému DP a pak tu něco melte... já sám v žádném DP nepracuji, ale vím jaké starosti s tím jen jsou a to od rozpočtu až po samotný provoz... a to si tu klidně dovolím napsat, že Plzeňská MHD je v ČR na té nejlepší úrovni z všech měst provozující MHD a to trdí i přesto, že jsem z Českých Budějovic. Plzeňskou MHD znám velmi dobře, neboť moje přítelkyně je z Plzně...

1 0
možnosti
DD

Souhlasím s Vámi. S plzeňskou MHD jsem spokojený a po zkušenosti z jiných měst ještě spokojenější ;-) Skoro mi to připadá jako by to někomu chyběla Opencard nebo přirážka na každém lístku.

0 0
možnosti
JJ

J53i50ř60í 13J56o16z44a

1. 7. 2014 12:37

Tak ten titulek je fakt dost přehnaný! Hlavně slovo REVOLUCE! Proboha kdo to psal?

1 0
možnosti

No a když už jsem u té kritiky nesmyslů v plzeňské MHD, dalším z nich jsou tlačítka Dveře a Stop. Která makovice vymyslela existenci těchto dvou různých tlačítek? Přece je evidentní, že když chci otevřít dveře, asi nebudu vystupovat za jízdy, a když chci zastavit v zastávce na znamení, asi nebudu vystupovat tak, že vyrazím sklo dveří. Jedno tlačítko by tudíž stačilo.

1 3
možnosti
PH

U zastávek, kde se stojí, je tlačítko na zastavení k ničemu, tak jako tam, kde je zastávka na zastavení je tlačítko pro otevření dveří zbytečné. I zde s Vámi souhlasím. Velice často se pak stane, že narvaném spoji zmáčknete tlačítko špatně, ale ve výsledku se stejně nic neděje. I tohle muselo něc stát. A ne málo.

Jinak já osobně bych k tomu ještě přidal to, že pokud v celém autobusu, kde je 5 dveři (ty dlouhé) zmáčkne někdo vzadu dveře, překvapivě se otevřou dveře v celém spoji. Pak si říkám, k čemu to tlačítko je. Tohle se děje velice často, skoro pořád. To je myšelno zejména pro tlačítka z venku. Zejména v zimě je tohle orpavdu děs. A prý lze otevřít jen ty určité dveře, ale....

1 0
možnosti
PJ

Revoluce v MHD? Ježišimarja, kdo zase píše takhle stupidní nadpisy?!

1 0
možnosti
MV

Autor článku si evidentně plete pojmy revoluce a evoluce.

0 0
možnosti
MZ

Autor asi myslel. že to tady začíná na ulicích vypadat jako před revolucí.

2 0
možnosti
PH

Revoluce? Spíše bordel.

0 1
možnosti

P20a53v21e47l 91Ř54a51p70e67k

30. 6. 2014 19:10

Na plzeňské MHD mě fascinuje, že ani 10 let po zavedení elektronického odbavovacího systému tento systém není způsobilý nahradit 50 let staré mechanické označovací strojky a oba "systémy" tak ve vozech koexistují a asi tak tomu bude navždy. To musela bejt makovice, která tohle vymyslela.... Rv

3 2
možnosti
MH

asi má někdo hodně starých jízdenek

0 0
možnosti