- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechcete do Plzně Hudečka? Za odvoz.
Za odvoz? Budeš muset hooodně přitlačit!
Jinak skodovka ted pujcuje auta a nekde jsem cetl, ze to bude stat asi 2000 mesicne, tak at si to pujci jeden z nich a jezdi tim 3 to uz ma naklady na 700 a plus nejaky ten benzin a je to levnejsi, nez ze planuje 2000.... Nevim , proc do techto projektu zapojovat dotace a podobné statní podpory!
V plzni, kde vede vetsina cyklostezek po chodniku, si nedovedu predstavit nejakou vetsi penetraci cyklistu.... Plzenske cyklostazky jsou znouze cnost, kdy nekdo vzal barvu a kreslil, treba stred mesta je uzasny a nebo cyklosteska kolem Lochoty, kde je pekne obmalovany sloup od lampy :))) pujcovna aut je dle meho nesmysl, se vsadte, ze vetsina lidi to auto bude chtit pujcit na vikend a clovek co 10 let neridil je super partak pro sdilene auto:)))
Vcelku máte pravdu. Cyklostezky zde za moc nestojí a ten sharing vidím stejně.
Přihlášeni jsou už 3 lidé. Přeloženo: 3 lidé, co nemají auto a ani od koho si jej půjčit, by chtěli, aby se jim všichni ostatní složili na káru.
Navíc, pokud má někdo 10 let řidičák a auto nemá, zní mi to podezřele. Nevím, třeba jezdí v práci, ale i tak ...
Ano, i mně to připadá divné. Kdyby napsal 300, ale 3...a i v celé republice to nejsou závratná čísla.
Správně! Na západě jsou lidi jiný. Nekoukají tolik jeden na druhýho a nejsou takoví kritici jako Vy. Pokud někdo odmítá ekologičtější řešení dopravy, je to hlupák. Vůbec si neuvědomuje, že jednou bude čistá voda a čistý vzduch nad zlato. I když s tím vzduchem už to pro obyvatele velkoměsta platí dnes
"Pokud někdo odmítá ekologičtější řešení dopravy, je to hlupák."
Zajímavě demagogický příspěvek. Podle něj, cokoliv s označením EKO je z principu správné a proto nezáleží na tom, kolik to stojí.
Milý pane Rapčane, rád bych si sám rozhodl, za co budou utracené moje peníze, podle toho, jak výhodné to je pro mně. A pokud mi nezbývá nic jiného, než že se budu ozývat proti pseudoprojektům, které se mají platit z mé kapsy, protože stát mi tyhle prachy už vzal, tak se budu ozývat.
To, že se někomu nezdá tenhle projekt jako výhodný vám nedává právo, označovat jej za hlupáka. K nadávkám se uchylují argumentačně nejistí jedinci.
Car-sharing bych docela i chapal, to je jenom takova lepsi verze pujcovny. Ten kdo bydli ve stredu mesta, vsude to ma kousek a jenom obcas potrebuje neco nekam prevest to asi oceni.
Ale bike sharing je nesmysl, o cemz svedci uz to, ze sami organizatori tvrdi, ze bez dotaci to nepujde. A pokud to bez dotaci nepujde, tak bude lepsi kdyz to nebude.
Nějakou podporu to zejména při rozjezdu potřebuje, ale jinak je to relativně levná záležitost v porovnání s ostatními náklady na dopravu. Mimochodem, už to mají i v Moskvě...
Už u prvního odstavce jsem se smíchy málem zadusil. Vyřeší to 0,0001% dopravy a budeme o tom psát v novinách. A ještě budou chtít dotace a výhody oproti lidem, kteří si platí svou dopravu sami.
V některých německých městech podíl car-sharingové dopravy dosahuje už pěkných pár procent. A celkem citelně to někde ulevuje od problémů s parkováním. Mimo jiné.
A podpora MHD? Cojsem vyčetl, tak ten, kdo nemá auto a používá jen MHD a kolo je ideálním zákazníkem? Takže opět další krok proti MHD, popř. cyklistice.Spíše by mělo fungovat spojování jízd, kdy pojede do centra více lidí jedním autem, aby se automobilová doprava snížila.Koloběžky schvaluji, to je myslím dobrý nápad.
Car-sharingové projekty nejsou konkurencí MHD nebo cyklodopravě. Naopak, vhodně je to doplňuje. Car-sharingová auta totiž řeší specifické - náhodné dopravní problémy lidí, kteří jinak po městě jezdí MHD nebo na kole. Ale to auto prostě jednou za čas potřebují a nevyplatí se jim ho přizovat. Nebo car-haring řeší problém 2-3 auta v rodině. Druhá typická skupina uživatelů. Obecně se udává, že pokud auto najede méně než cca. 10.000 km ročně, tak se rodině příliš nevyplatí.