Diskuze

Nejasnosti kolem barvy značek zdržují zvýšení rychlosti na přivaděči

Dálniční přivaděč z Plzně na Klatovy prošel kontrolou nutnou k povolení navýšení maximální rychlosti na 110 kilometrů v hodině. Dál tady ale bude povolená jen devadesátka. Není totiž jasné, zda tady mohou zůstat modré dopravní značky, nebo je silničáři musí vyměnit za zelené, jaké jsou na dálnici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Doufám, že nebudu muset mít dálniční známku na tomhle úseku.

0 0
možnosti
JV

Jinými slovy - klidně tam jezděte 110 km/h i dnes a případnou pokutu odmítněte zaplatit. Pokud je důvodem nižší rychlosti pouze barva cedulí, neumím si představit situaci, ve které by soud uznal pokutu jako oprávněnou (kvůli neexistujícímu materiálnímu znaku přestupku).

0 0
možnosti
JS

J94a44n 38S16l11o93v48í27k

15. 4. 2014 19:04

Něco jiného jsou zákony, normy a parametry a úplně něco jiného vyhláška a dopravní předpisy. Policajti a soud by v tom měli bohužel jasno :-)

0 0
možnosti
JZ

Zase se řeší formální kraviny, jak je v tomto státě už delší dobu zvykem.

1 0
možnosti
VM

mě připadá, že někdo hledá záminky, proč tu vyšší rychlost nepovolit. Stejně jako případ trasy Pardubice - Hradec Králové, kde to zdůvodnili tím, že je silnice na území dvou krajů. a bylo by příliš složité vyjednávat s dvěma krajskými úřady.

Na těch 4proudovkách s dálničními parametry se při devadesátce tak krásně vybírají pokuty...

5 0
možnosti
JS

J86a35n 74S88l73o27v13í22k

15. 4. 2014 19:00

Vybírání pokut nebude důvodem oddalování zcela určitě, ale co byste chtěli po úřednících nebo vládě, kteří nejsou schopni rozseknout jen pár set metrů D11 u Hradce. Změna zákona je pro ně velké sousto.

0 0
možnosti
OU
Foto

I28v25a33n 37K34o41p76t72a

14. 4. 2014 23:50

Zajimave ze na A4 u Chemnitz napr. V tom tzv prupletu je povoleno 130. A je tam pruhu 5 v jednom smeru.

0 0
možnosti
JS

J40a60n 90S81l61o55v52í97k

15. 4. 2014 12:24

Na té A4 i třeba poblíž na A72 - západně od Chemnitz, jsou úplně odlišné typy křižovatek a nejedná se o klasický "průplet". Nájezdové a sjezdové pruhy jsou tam od provozu na dálnici úplně odděleny (svodidlem), takže v jednom místě (na začátku) se dá do pruhu sjet a v jiném (až na konci) z něho najíždět. Kdežto u Plzně, podobně jako u jiných starších čtyřlístků (dnes už se takové nestaví), se sjíždějící i najíždějící vozidla prolínají a řidič na hlavním tahu to nemusí postřehnout, když auto co jelo celou cestu před ním sjede a před ním se objeví jiné, pomalé, co právě najelo.

0 0
možnosti
TZ

Skvěle, kvůli bumážce musíme na dálnici jezdit pomaleji než Rakušáci na okresce.

A také se tam často měří.

1 0
možnosti
ZV

Z94d52e36n14e40k 34V54r12b78a

14. 4. 2014 22:55

No je zajímavý, že když pořebují tu rychlost naopak snížit, tak značky vyměňovat nemusí :-)

0 0
možnosti
MV

Stačilo by teď osadit značky max. povolená rychlost 110.

Touhle rychlostí se tam jezdí i teď a bouračky tam nejsou.

Podle mně jsou to kecy v kleci.

Další nesmyslné zdržování jenom proto, aby si tam policajit mohli sbírat čárky za "silniční piráty".

2 0
možnosti
Foto

jo,a proto tam dnes všichni 110 stejně  jezdí,naštěstí jsme tam nikdy nenatrefila na kontroly...Plzeňáci,máte zkušenost? Kontroly jezdí na přivaděči z Rokycanské na D...tam jo

0 0
možnosti
VD

Omyl, na přivaděči taky chytaj, civilní oktávkou. Ale do 110 km/h to asi moc neřeší, spíš jdou po těch co jezdí 120+. Ale je to prostě debilita, roky se o tom mluví a nic se neděje, fakt jsme pružnej stát ;-(

3 0
možnosti