Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Měla jsem pocit, že je mrtvé, říká matka dítěte hozeného do kontejneru

Případ devětadvacetileté matky, která loni v červenci hned po porodu pohodila svoji dcerku do kontejneru v Chebu, začal projednávat plzeňský krajský soud. Zdravá holčička přežila jen díky tomu, že ji našel náhodný kolemjdoucí. Ženě hrozí až výjimečný trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84o29n55i25k13a 75M75a69l66á 6720373778260

,,Měla jsem pocit, že je mrtvé" a kafilérie byla daleko Rv :-P

0/0
7.2.2014 12:00

D22a22v64i15d 77R84y88c96h56e79t67s40k27ý 9486441460860

Milí odpůrci potratů, nemám rád rýpání do záležitostí ostatních, maskované za humánnost a teologii. Není za tím láska k ničemu, ale jenom pavlačové čumění k sousedům, církevní mocichtivost a smrad. Rodiče rozhodují jestli bude z dítěte spratek nebo půjde do domova, tak nechte matkám právo se první tři měsíce rozhodnout jestli budou mít břicho nebo ne a necpěte se do toho s boží milostí. Víte že většina matek co kdy v historii usmrtila své dítě to dělala kvůli vašemu tmářství?

+4/0
4.2.2014 12:30

L73a76d35i63s39l11a55v 88M30a55t36u10l78a 3241719980782

Máte nějaké podklady k té poslední větě?

0/0
4.2.2014 13:03

J29i69ř42í 79N95o75v75o51t38n48y 2868831843369

Měli bychom připustit, že smolných knihách ze středověku jsou popsány případy kdy byli souzeny ženy, které se zbavili plodu či novorozence z důvodu toho, že pokud by je nechali žít, nikdy by je společnost nepřijala jako právoplatné členy (dnes tzv. svobodná matka). Tím neříkám že šlo o motiv většiny žen a vzhledem k tehdejším metodám výslechu (právo útrpné - tortura)

0/0
4.2.2014 13:36

J40a33k78u97b 59S52ú62k81e20n19í26k 1568380629

V podstatě k tomu prvotně vedla podřadná role ženy ve společnosti, kterou jim křesťanství odjakživa přisuzovalo. Osobní pohnutky byly asi různé, ale principiálně byla na počátku restrikce žen.

0/0
4.2.2014 13:42

D95a76v64i95d 40R48y28c74h13e17t77s11k59ý 9216101610670

Logicky, pokud by se mohly plodu zbavit před porodem bez urážky našeho pána, nezbavovaly by se ho házením do popelnice. Nebavíme se o středověku, ale třeba o dnešním Polsku a Irsku. Diskuze se vede i v USA, včetně států kde se berou dva tatínci.

0/0
4.2.2014 16:55

L14a45d28i94s75l98a26v 22M55a26t46u58l33a 3621499460222

Říkáte, že většina matek v historii usmrtila své dítě kvůli tmářství odpůrců potratů a považujete za logické to podepřít situací v dnešním Polsku a Irsku? 8-o

Mimochodem, když už se řeč o tomto tématu: kolik je tedy v dnešním Polsku a Irsku ročně hozeno dětí do popelnice?

0/0
4.2.2014 17:28

B54o60h82u90s53l46a18v 65K30r71á29l57í92k 2501810579516

Před porodem nebo po porodu, on v tom zas tak zásadní rozdíl není. Jste tedy příznivcem toho, aby matka měla právo se svobodně zbavit svého dítěte či jiných příbuzných, nebo jste proti?

0/−3
4.2.2014 18:12

D22a20v19i66d 30R76y48c82h84e31t80s25k78ý 9536381640460

http://www.youtube.com/watch?v=AhA3vvpkT9E&t=1m24s

Nashle jdu dělat něco smysluplnějšího....

+1/0
4.2.2014 18:53

P65e48t78r 75B60o98c20e39k 7556372950643

Pro ty co obhajujou tuto zrůdnost a obouvají se do mužů že se namjí co vyjadřovat - jakýsi muž ( a nebyla to tím pádem shodou okolností žena) zařídil pro ženy v komplikované (jekékoliv!!)  životní situaci babyboxy pomalu po celé republice. Dítě tím pádem již netřeba házet do řeky, popelnice záchoda pangejtu apod.!!!!!! Navíc pokud je opravdu daleko od babyboxu, může ho ve skutečnosti položit v čekárně jakékoliv nemocnice (případně jiné např. čekárně....). Když uvážíme kolik je párů které nemohou mít děti a poměrně dlouho na dítě čekají tak jednání té ženy je nepochopitelné a neuvěřitelné (pokud vynechám přímočařejší výrazy) !!!!!!

+2/−1
4.2.2014 12:29

F62r75a64n11t81i50š38e36k 55S34o83k43o18l 7675244361506

U mne osobně jsou tihleti soudci z lidu absolutní pokrytci. 

Masové vraždy dětí v měřítku ročně menší okresní město zavražděných lidí je ponechává chladnými a běda politikovi, který si dovolil jen naznačit, že by se to mělo trestat, má o kvanta volebních hlasů méně. Rozhořčí je chyba duševně labilní matky v kdovíjaké situaci, kterou nyní hodnotí soud, ale oni mají jasno již teď před ukončením soudního řízení. Doživotí anebo raději provaz, kdyby takový trest existoval. Jen bych se jich rád zeptal, kolik mají na svědomí potratů oni osobně? Páni, dámy. Ano, taky pán může mít na svědomí potrat. Taky potracené dítě mělo otce. Takže pokud jste pánové zplodili dítě, jehož život byl ukončen potratem, máte špatné svědomí taky. Zapátrejte a zeptejte se vašich někdejších lásek, jak dopadl dávný sex s nimi. Nebyl následkem někdejší Vaší lásky potrat? Jsou to vaše slepé skvrny na svědomí, které momentálně nevidíte, avšak jednou vás za ně budou soudit tam nahoře a možná že ještě dřív, v domově důchodců anebo LDN, kde budete žít a později zdechat sami, úplně jak ten kůl v plotě, bez dítěte, jehož smrt jste dopustili a mohlo být s vámi jednou ve vašem stáří.

Tak a teď se tady rozhořčujte nad tou matkou dítěte hozeného do popelnice. 

KDOŽ JSI BEZ VINY, HOĎ KAMENEM.

+3/−6
4.2.2014 11:41

V50l28a90d92i56m83í42r 78N74o61v21á98k 3362734496521

Pane Sokole,vyjádřil jste to mnohem lépe než já a hummánněji.Tak máte ode mě plus.Máte pravdu v tom,že ti mužští si v žádném případě nepřipouštějí na toto tema žádnou vinu.

+1/−1
4.2.2014 11:55

J28a31k55u26b 24S96ú12k10e37n89í40k 1648440669

Další chlap, co má jasno v tom co žena smí a co ne.

Víte, já sice zatím žádný potrat "na svědomí" nemám, ale jako ateista silně pochybuji, že mě někdo nebo něco bude někdy "tam nahoře" soudit. S podobnými cancy holt v Čechách mít úspěch nebudete;-D

0/−1
4.2.2014 12:12

F91r83a83n88t14i18š15e71k 16S91o31k31o16l 7875264371286

Víte pane Súkeníku, nemíním s Vámi diskutovat o soudech tam nahoře, ale existují už soudy taky tady dole a nemyslím soudy naší justice.  Potratníci soudí jednou sami sebe, až na ně dojde. Však jsem o těch soudech napsal v mém úvodním příspěvku. Domovy důchodců anebo LDN jsou pravými soudními síněmi těchto lidí, hříšníků. Sami jak kůly v plotech sebe soudí, ač mohli být obklopeni svými dětmi nemají nikoho, kdo by jednou zatlačil jejich oči. Takový je soud nezávislý na Vaší víře anebo na Vašem ateismu.

+1/−2
4.2.2014 12:36

J60a43k90u89b 46S68ú19k35e53n25í89k 1648650529

To víte že jo. Člověk, který byl na sebe celý život pyšný pro svůj liberalizmus, se najednou začne na LDNce trápit kvůli nějakému potratu z mládí. Někdo možná, ale na mě tahle vaše polosrozumitelná demagogie dojem neudělá:-)

0/−1
4.2.2014 12:50

F77r44a18n69t37i24š47e68k 40S47o55k25o62l 7935914901236

Tak jste to krásně vystihl pane Súkeníku. Člověk celý život pyšný na svůj liberalismus. Klasika. Člověk pyšný na své šukání, pyšný na to, jak na něho ženy letí, pyšný na své postoje a názory, pyšný na to jak si myslí že je moudrý, jak nevěří v Pána Boha a pyšný na to, jak nic nemusí, pyšný na svoji svobodu. Jenom na svůj charakter pyšným býti nemůže. Zbouchnul holku, která teď někde sama rozhoduje, zda zabije anebo nezabije a sama pak vychová jeho dítě. Je to přece její věc a její tělo. Maximálně přispěje na potrat. Tak na to je takový člověk pyšný. Říká tomu liberalismus, přece se nebude na LDN trápit kvůli nějakému potratu z mládí. Vzor a prototyp mravnosti dle Jakuba Súkeníka. 

Jakube, nežij v soustavném sebeklamu. Sketa a zbabělec je to, jenže on si nikdy nepřizná, že ta jeho pýcha dávno přešla v tvrdý pád.

+1/−1
4.2.2014 14:56

J82a10k71u79b 31S53ú75k54e24n73í62k 1608920249

Víte, já nejsem člověk, který by k tomu, aby byl charakterní, potřeboval strach z vyšší bytosti, tak jako vy. To co jste popsal, je odsouzeníhodné i z pohledu liberála, jako jsem já. Představte si, že se považuji za svobodomyslného člověka, ale partnerce jsem za deset let našeho vztahu absolutně věrný a nikdy bych ji nenutil do potratu. Rozdíl mezi námi je ale v tom, že já bych jí ho ani nezakazoval. K věrnosti a úctě ke své ženě nepotřebuji slib knězi ani víru v boha, protože to je ze mě. Takže pokud si myslíte, že to co jste napsal, je "Vzor a prototyp mravnosti dle Jakuba Súkeníka", žijete v sebeklamu vy.

0/0
4.2.2014 15:46

B16o49h48u53s86l97a28v 88K23r80á90l12í52k 2431300159256

A jste až takový liberál, že byste své ženě nezakazoval ani například zabití vašeho desetiletého dítěte?

0/−1
4.2.2014 18:16

J42a62k11u17b 64S93ú71k55e90n41í24k 1228490839

Ne, nebyl, proč? Za prvé, vražda dítěte se mi příčí z morálního hlediska za jakýchkoliv podmínek, za druhé by bylo mou občanskou povinností zabránit jí v porušení zákona.

Nicméně potrat do dvanáctého týdne vraždou není, ani z hlediska mého názoru, ani z hlediska zákona. Takže tam bych ji mohl pouze požádat, zda si dítě nechce opravdu nechat, poslední slovo má jen a pouze žena.

0/0
4.2.2014 18:21

P18a47v33e48l 75P24e49l15c 2929943935

Ja jsem bez viny, kde mate okno?

+1/0
4.2.2014 13:15
Foto

K86a90r88e28l 10S42t34e19j58s29k97a90l 2160518557767

"Navrhuji zavřít na doživotí!" "...to jako do konce života?" "Ano, výsosti, navrhuji zavřít na doživotí do konce života!"

+3/0
4.2.2014 10:39
Foto

M97i94l65a13n 76S72v95o81b63o29d93a 5546908753

Asi vítr Máchale...

+1/0
4.2.2014 10:42

H36e69l16e22n76a 13K82a37v90k98o89v13á 5906633200566

Když matka "měla pocit", že je dítě mrtvé,rozhodně  neodpustilený její hyenismus je v tom, že holčičku hodila do kontejneru.!!

+3/0
4.2.2014 10:31

A26v96a 29S46t51r20y36k90a 2279235936166

Ani jsem to nedočetl.  ;-€

0/0
4.2.2014 10:16

D64a79v47i78d 27R82y92c38h83e92t74s52k93ý 9706141660230

Tak pokud to usmrcení dítěte plánovala tak to na první pohled sice vypadá jako vražda a ne laktační psychóza, mně se to ale nezdá. Porod do kontejneru mi přijde spíš jako šílenství z hormonů než jako připravená vražda, zvlášť když ji opravdu mohla jednoduše dát do babyboxu. Záleží co řekne znalec porodník.

+4/−1
4.2.2014 10:04

A72n81n42a 71Č17e12r96m34á53k33o26v42á 1255945636184

no tak jestli rozhlašovala, že jí doktor posílá na potrat protže se dítě nevyvíjí a u lékaře nebyla -tak je to sand celkem jasný plán, nemyslíte?

+3/−2
4.2.2014 10:06

D75a71v20i61d 20R84y17c70h80e71t32s32k76ý 9526801150690

Byly případy, kdy to matka plánovala i když by do toho nikdy nešla, nakonec ale dítě zabila protože ji po porodu přepadly hormony a byla totálně nepříčetná. Milion lidí taky přichystá sebevraždu nebo říkají "já ho zabiju" a přitom je to jenom divadlo. Záleží co zjistí znalec - pro ni to bude znamenat rozdíl mezi 4 a 15 lety.

+1/0
4.2.2014 10:13

B76o53h41u60s43l56a77v 49K53r73á58l75í94k 2681970209436

Znalec nic nezjistí, ale něco plácne od boku, a soudci taky nic nezjistí, ale slepě se budou řídit rozhodnutím znalce. Ouřady opravdu nemají patent na vševědoucnost.

0/0
4.2.2014 18:18

J27o97s93e15f 12H87a73n71y90á44š 2784749573

No a jejímu druhovi, pravděpodobnému otci dítěte, bylo asi vše lhostejno.

0/0
4.2.2014 11:49

M11o52n21i72k47a 51R32o57l41l25o41v21á 5653212586945

Tak pokud by pravdidelně chodila k lékaři a neočekávaně porodila doma,tak jí možná tu psychozu i uvěřím,ale překotných porodů jsou desítky a ženská volá sanitku.A porodník se vyjadřovat nebude,to by měl udělat psychiatr.A doufám,že bude sedět minimálně do přechodu.

+2/0
4.2.2014 10:08

D85a13v34i21d 42R34y82c20h64e73t64s66k88ý 9526221970730

K laktační psychóze se vyjadřuje znalec z oboru porodnictví, tam jde o hormony, ne o stav mysli.

+1/0
4.2.2014 10:14

M95o72n16i63k32a 31R56o87l85l84o81v61á 5923462766255

Aha;-D

0/0
4.2.2014 10:14

D76a14v41i54d 63R25y75c69h10e18t72s85k64ý 9676871120430

tak mi nevěřte, no.. náhodný příklad-

http://kraken.slv.cz/KSSEMOS31T2/2003

"byl vypracován znalecký posudek z oboru lékařství, odvětví porodnictví a gynekologie" + "Znalec má za to, že u obžalované o laktační psychózu nešlo."

+1/0
4.2.2014 10:22

M46o69n48i52k40a 63R81o76l32l56o49v10á 5573702376875

A pochopitelně se cvokař k tomu nevyjadřuje.............

0/0
4.2.2014 10:26

D51a22v47i80d 52R20y80c95h45e63t23s57k70ý 9336271960790

Ne, není to otázka psychiatrie ani psychologie - když se podíváte do toho rozsudku tak jsou tam 2 znalci, patolog a porodník. "Cvokař" řeší duševní choroby.

0/0
4.2.2014 10:51

M28o55n75i38k71a 45R50o59l76l40o68v36á 5683512466445

Pane Jiří Novotný,vy,podle mínusů zjevně souhlasíte s tím,že je normální dítě odložit do popelnice.Máte i nějaký názor?

+2/0
4.2.2014 9:57

K97a22r55l49a 31M89r36á88č51k16o76v49á 8334166988381

raději ne - pánové se zde předvedli už dostatečně ;-D

0/0
4.2.2014 10:00

M51o30n39i25k61a 58R78o75l96l30o74v78á 5223692766215

No,někteří opravdu:-/

0/0
4.2.2014 10:03

J75i22ř71í 20N71o56v57o38t28n85y 2868651683119

No většina ženských rodí chová se k dětem standardně, avšak malé promile to prostě řeší takto. Je to jejich dítě, jejich rozhodnutí a když se zahloubám, tak mi nepřijde racionální důvod, aby byli tyto ženy zavírány. Ti mínusáři mají kolikrát sami máslo na hlavě, akorát v tuto chvíli si připadají pokrtytecky jako ti správní, ale v mimořádných situacích by třeba byli schopni páchat mnohem horší věci.

(Příklad květen 1945, chlap středních let, vysoký, brýlatý hubený s propadlým hrudníkem po celou dobu okupace jako přizdis*áč pracoval pro říši bez pokusu o sabotáž. Během této doby odsuzoval zabití novorzence matkou. Když už bylo jasné, že němci jsou poraženi navlékl pásku revolučních gard, dostal zbraň a tomuto správnému a dobrému člověku nedělalo problém postřílet bez soudu německou rodinu vč dětí jakéhokoli věku tedy i novorozence...)

+1/−2
4.2.2014 10:25

M35o70n41i39k83a 48R22o31l82l48o43v78á 5523102256575

To myslíte vážně?8-oNormální máma by za svoje dítě dala život a vy nenacházíte racionální důvod zavřít mrchu,co dítě pohodí jako odpadky?Samozřejmě je něco jiného,když jí opravdu hrábne,když se uzdraví,tak si do smrti vyčítá,že to udělala,ale tyhle kreatůry si vyčítají leda to,že nebyly šikovnější a litují jen sebe,že je policajti chytli.

+3/0
4.2.2014 10:30

J76i80ř39í 64N73o20v43o87t65n94y 2718101953749

Tak já nemám potřebu se mstít, protože to nic jiného není, pobyt takové osoby na svobodě mě neohrožuje. Dotyčná so to dle mého stejně ponese s sebou i když bude tvrdit něco jiného a dělat drsnou..

0/−2
4.2.2014 10:39

M71o23n17i94k94a 14R46o81l85l37o97v53á 5393332766915

Takže můžeme zrušit kriminály,ne?Takový,co znásilňuje ženský vás taky neohrožuje,ne?Vy máte názory.............

+3/−1
4.2.2014 10:46

J13i57ř23í 70N19o15v35o13t37n25y 2368521723879

Logicky než plod vyjde z těla matky je součástí jejího těla, nikoli znásilňující individum.. Pokud by matka během této doby chtěla spáchat harakiri a omylem to odnesl jen plod tak z hlediska práva se nic neděje. Ovšem pokud matka usmrtí dítě ihned po porodu je to problém a je to pokrytecké. Nikdy jiný než matka by tento skutek neměl zpochybňovat a soudit. Většinou odsuzují lidé co něco skrývají a nedělal by jim problém ublížit jinému, pokud by měli příležitost.

0/0
4.2.2014 12:56

D76i21t35a 17S75m29í71t57a15l20o20v93á 7931129665299

Běhá mi z Vašeho psaní mráz po zádech, ale v podstatě píšete logicky. Ono by u těchto žen skutečně stačilo zabránit jim, aby měly v budoucnu další děti... Jenže povinná sterilizace v našem právním řádě není, tak co s takovou bestií? Zavřou ji a budeme ji dlouhý leta živit za státní peníze.:-/

+2/0
4.2.2014 10:58

J79i20ř21í 73N91o23v86o34t65n65y 2868131673799

Tak je mi jasné, že plno lidí není schopno oprostit se emocí a uvažovat racionálně. Nicméně tato žena už děti má, takže by sterilizace bohatě stačila. S ostatním se musí srovnat sama.

0/0
4.2.2014 11:20

J77a93k18u97b 59S85ú28k32e56n56í30k 1558520129

Jenže vás neohrožuje ani pohyb takové osoby, která třeba ve státní správě zpronevěřila miliony. Takže takové taky nezavírat?

+1/0
4.2.2014 12:15

P59a24v21e33l 46P17e44l25c 2409983945

No newin, vzhledem k tomu, ze to bylo jeji ctvrty dite, tak bych si myslel, ze ji spis hrablo, nez cokoli jineho.

+1/0
4.2.2014 13:17

J62a34n 10K51a19r41e67l 88N34o42v26a85k 5946514798106

podle nadpisu jsem usoudil, ze pani bude asi pekna zima..

+2/−1
4.2.2014 9:45

V57l62a64d52i46m70í84r 74N50o54v63á66k 3602454616621

Je zajímavé,že když ženská odloží čerstvě narozené mimino do kontejneru(to bývá nejčastěji),spláchne do záchoda,odhodí v lese nebo na skládku,nejvíce jsou rozhořčení mužský.Ta ženská,i když s tím nesouhlasím,může mít plno důvodů,proč to děcko odložit,nevíme,co se v její mysli děje,že jej neodloží do baby-boxu,nevíme,zda-li je vdaná,nemá práci,nezletilá,zdravotní důvody,apod.

Takže,mužský,než začnete křičet,vemte si pilku a uřízněte si ptáka anebo tu ženskou,co máte na ní chuť,nechte bejt.Protože,vy to děcko nenosíte v břiše.Zajímalo by mě,jak byste si vy počínali,kdybyste v břiše nosili to děcko.

Proto bych se přimlouval u těch ženskejch za minimální trest.

+5/−15
4.2.2014 9:33

K18a13r96e61l 28N79a46s24t62o65u27p68i43l 3380251810651

Jákekoliv pohnutky nemůžou odůvodnit to co udělala, takže nevím co řešíš... Dítě očividně taky nemáš že? Opravdu si nedokážu představit takovou zrůdu, která odloží, obzvláště takto své dítě. Ani zvíře to neudělá....

+13/−2
4.2.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.