- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono ve většině případech se při takovémto markování na kase vůbec nejedná o úmysl obchodníka zákazníka okrást, vše je jen chyba v lidech. a- špatně načtená data v systému ( není chyba pokladní) b- zaměstnanci ponechali špatně označené zboží cenou na regálu z akce, která již třeba skončila ( není chyba pokladní při markování) . Samozřejmě je to chyba obchodu jako celku, ale i tam pracují " pouze" lidé
Takže si myslíte, že to záměr není? Chápete to dost naivně. Oni to vždy samozřejmě nazvou tak, jak to píšete:) Samozřejmě nikdo z krámu nepřizná - byl to úmysl:)). To že se takové chyby nacházejí seriově v mnoha obchodech by se dle Vašeho scénáře dalo popsat tak, že zaměstanci jsou parta blbců, kteří nedokážou pracovat s kasou a oceňovat zboží. Tomuhle já ale nevěřím. Semtam ano, ale ne v takovém množství. Oni to dobře ví....
Tento článek by byl daleko více přínosnější, kdyby byly zároveň vždy uvedeny i firmy, kde k tomu došlo....
Přesně tak, uvést procenta je opravdu hezké, ale když nevím, který krám okrádal, je to pro mne nicneříkající. Takto se ti zloději akorát kryjí.