- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když policista poruší takovýto významný zákaz, měl by být postih služebním orgánem, co nejvyšší.
Projížděl sem tímto úsekem na kole a jel se mnou můj pětiletý syn. Docela mě to šokovalo když se ze zatáčky vyhrnula kolona aut a za ní oblaka prachu. V místě kde to absolutně nečekáte. Jen podotknu že ta asfaltka je široká tak že auto jí zabere celou. Auta do lesa nepatří a už vůbec ne do Národního parku.
Pan Bohuslav Králík je trapný zastánce motorizovaných prasat.
Bohužel zde narážíme na starý český právní problém. Na místních komunikacích platí odlišný právní režim než na účelových komunikacích, a přitom nejsou jedny od druhých v terénu rozlišeny nijak a i z katastru se to dá jen odhadovat - neexistuje žádný veřejně přístupný informační systém, v němž by bylo možno typ komunikace zjistit. Pokud ta cesta je místní komunikací, tak se dotyční dopustili jen dopravního přestupku, ale obecný zákaz dle zákona o ochrany přírody neporušili. Pokud je ta cesta účelovou komunikací, tak jim hrozí ještě druhá pokuta.
Na odbočení ze silnice žádnou zákazovou značku nevidím - http://goo.gl/maps/3Wpza ale na konec parkoviště Google nedohlídne.
Ale copak to vidím na těch fotkách! Někteří turisté jdou po pravé straně cesty, někteří po levé! A přitom zákon o provozu na pozemních komunikacích říká zcela jasně, po které straně pozemní komunikace má chodec jít, a vztahuje se to i na účelové a pěší pozemní komunikace. Pan fotograf bude zřejmě pozván na policii k podání vysvětlení za účelem zjištění totožnosti dalších pachatelů přestupků. Když zákon, tak zákon, pořádek musí být!
Typická balkanizace zdejších mnohých majitelů tlustých aut.Jsou to většinou lidé,kteří nedělají nic.Manažeři k ničemu,finanční avataři a podsvětí. Požerevac na Šumavě.
Vzhledem k tomu, že se jednalo o CHKO je pokuta ve výši 100,- Kč směšná. Takovéto pokuty byly udělovány za vjetí do zákazu vjezdu již v sedmdesátých letech. Dnes je to ostuda, zvláště, když měl policista možnost udělit pokutu ve výši až 2000,- Kč. Domnívám se, že tam mělo být zváženo při udělení pokuty, že se jedná o CHKO, kde i pro chodce jsou zpřísněná pravidla pohybu.
Výše pokuty za dopravní přestupek se určuje z hlediska zájmů, které chrání zákon o provozu na pozemních komunikacích. Pokuta za narušení ochrany přírody se dává podle jiného zákona a její výše se určuje s přihlédnutím k tomu, nakolik narušitel ohrozil přírodu. Pokud pomalu projel po silničce relativně ekologickými vozy, tak se ohrožení blíží nule.
Vážné přestupky bych řešil pokutou a zkouškou z dopravních předpisů. Kdo neudělá testy, řidičák do čistírny. To by ubylo řidičů, kteří novely předpisů vůbec neznají.
Ovšem je otázka, co je vážný přestupek. Tahle jízda sice velmi dráždí závistivce a ekologické dogmatiky, ale fakticky nikomu a ničemu neublížila a nikoho neohrozila (ohrožení je pouze v rovině morálně-psychické). A pokud bychom měli za vážný přestupek považovat každé porušení těch dopravních předpisů, které slouží k zajištění bezpečnosti provozu, tak do půl roku sedí 95 % profesionálních i svátečních řidičů za katrem.
Přezkušování za vážné přestupky nebo soustavně arogantní jízdu (v bodovém systému) je nesmysl. Přezkušování má smysl v případě, kdy by příčinou nehody nebo přestupku zjevně byla hluboká neznalost pravidel provozu - ne v případě drobné neposlušnosti nebo nepozornosti.
vzhledem k tomu ze tam jinak jezdi kde kdo na gumazku vc. stavebnich a tezebnich stroju, tak nejaka priserna zatez zivotnimu prostredi asi nenastala. tady jde spise o zavist. navic neopodstatnenou, protoze takovou Z3 si koupite za cenu starsi ojete ochcafky fdyslu...
Gumážka je poměrně vzácné slovo, Google mi ho na celém internetu našel jen dvakrát (gumazka bez diakritiky je a malinko častější, ale polovina výskytů je od vás). Ta druhá byla jakási Saša Svobodová, která se v nějaká diskusi ptala, co je to bumážka, že prý zná jen gumážku. Měli byste se seznámit