- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, kdo zjistil, že je odbočení do Lobez nebezpečné a vymyslel zrušení jednoho jízdního pruhu. Vždyť mezi tímto pruhem a 3 pruhy do kopce a do Doubravky je naprosto nefunkční ostrůvek, který by se mohl stát fukčním přemalováním zebry nebo jeho malou úpravou. Takhle se vytrhá obrubník alespoň na 110metrech, vyhodí se, nakoupí nový a vystaví se o 2metry vedle, předpokládám že bude potřeba přesunou semafor aby nepřekážel trolejbusu lámajícímu se ostrou zatáčkou do Lobez.
No pravdou je, že takhle to bude pro projektanta výnosnější, "proinvestuje" se větší částka a nezbyde tak na nic jiného - vlastně zbytečného.
Další otázkou je snížení hluku o 2 decibely.
Fascinuje mne, co za duševního giganta, nechá po konci prázdnin rozkopat celou Plzeň a udělat na všech hlavních tepnách uzavírky, nebo výrazná omezení. To už ani nemluvím o tom, že opravit potřebují úplně jiné trasy.
Nebylo by rozumnější položit tichý asfalt v opačném směru, tedy z kopce? Dolů jedou auta na volnoběh a tedy je víc slyšet "odvalování kol" po asfaltu, zatímco do kopce mají asi největší podíl na hluku motory vozidel...
Přesně tak... takže ty 2db stejně motor přehlučí