- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před 250 lety stavěli Špičáský tunel 3 roky. Dnes, s moderní technikou a o 11 metrů delší tunel, stavěli 5 let ..
Respekt našim (ne tak úplně) předkům...
Na to jste přišel jak?
Začít razit se má příští rok a termín dokončení je září 2016.
S tím Československem je to poněkud nadnesené, tehdy byl nejdelší Čremošniansky tunel (neoficiálně nazývaný též Harmanecký tunel s délkou 4600 m, až po rozdělení to platí.
Pro pana autora... Když nejste schopen napsat, správný název tunelu u Března, stačí si na seznamu zadat: "Železniční tunel Březno"! a za tohle dostávají peníze... http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/nejdelsi-zeleznicni-tunel-brezno-v-provozu/
Hezky v článku píšete Březenský tunel u Rakovníka, ale on je pár kilometrů od Chomutova, vzdušnou čarou asi 4 kilometry, za to do Rakovníka to je od tunelu vzdušnou čarou 40 kilometrů. To pak když je někdo slabší v zeměpise, tak podle Vašeho článku ten tunel v životě nenajde.
Prosím,něco bych v článku opravil.kde je Březenský tunel a kde Rakovník...Tunel je mnohem blíže Chomutovu.
Možná měl autor na mysli tunely ražené, tedy stavěné tak, aby se do horniny udělala díra a zbytek okolo zůstal na místě. Proto mu asi Březno u Chomutova nepřišlo na mysl.