Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestující v Plzni si na spoje MHD počkají déle, město musí šetřit

Nové depo plzeňských Dopravních podniků za 12 miliard korun, jehož stavbu město schválilo před rokem, si vybere první daň, která dopadne na cestující MHD. Veřejná doprava totiž bude muset omezit počet spojů. Uvažuje se i o zkracování linek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P93e16t60r 25H25r60a42b10á94k 6750857502490

Přesně za 15 měsíců jsou tu volby, takže víte, co máte dělat milí a hloupí ovčané. Opět volte tuhle chátru ODS a ČSSD, kterým o vás, jako ovečky, vůbec nejde. Na základě toho, že si opět někdo namastil kapus, budeme jezdit v přeplněných spojích, zvýší se opět doprava v centru, nebot spousta lidi tímto jezdit prostě nebude a celková kvalita MHD půjde do kopru. Vypadá to, že jediným cílem našich končelů, je namastit kapsy, nikoliv pohodlí občanů Plzně.

+2/0
2.6.2013 10:58

A64n38d73r72e39a 59N58o54v26á 8234931816605

Čekal tady snad někdo něco jiného?;-D

+1/0
1.6.2013 18:30

M31i41l43a96n 61R14u66m33l 2398400121698

Proč se radši nezruší nebo alespoň neomezí noční autobusové spoje, kterými se vozí přiopilá mládež z klubů a diskoték a navíc  převážně na černo?!? Když mají na chlast, mohli by mít i na taxíka, myslím, že je jich tam v noci dost. Místo toho budou slušní platící lidé přes den čekat a čekat, tak to vážně nechápu!

+2/−4
1.6.2013 13:28

M29a66r15t92i70n 93M58o29t90y26č27k41a 6171477337674

myslíš že ty 3 linky, který jedou 1x za hodinu (v pátek a v sobotu to jezdí častějš) něco vytrhnou? Pokud to bude jezdit míň častějš mimo špičku, ale budou spoje na sebe navazovat, tak budu mnohem radši...

0/−1
3.6.2013 12:43

H47a76n92u65š 42H63o39r10á66k 9971234806823

100 mega za cca 310m trolejbusovy trati? To to potahnou stribrnejma lanama ne?Rv

+2/−1
1.6.2013 10:01

M25a34r97t71i13n 19M92o52t60y54č28k44a 6621697147234

tak ono toho bude víc než jen ten kousek od jižáku na klatovskou... A pokud tam naroste provoz, tak to znamená investice do měnírny, a to nebude rozhodně málo... Jinak aby bylo jasno, taky si myslím, že to depo je kravina...

0/0
3.6.2013 12:52

M12i89l23o80s98l85a62v 47S45e36d65l36á14č36e72k 1793770452757

Důležité je, zavázat se k platbám skoro na třicet let dopředu, současně začít stavět divadlo za miliardu (na tom nejhnusnějším místě u průtahu), no a konečně uvolnit soukromým investorům současné pozemky depa, blízko centra, současně u řeky, na klidném místě.... Vsaďte se, že tam nebude park, ale bytové domy, na kterých někdo vydělá. Ale město to nebude. A abych nezapomněl - pro naše magistrátní pány, zase nezapomeňte zdůraznit, že nemáte 30 miliónů, aby se zvýšil počet školek nebo jejich kapacita, jak si ten plebs dovolil požadovat...........

+4/−1
1.6.2013 8:48

P90a29v68e14l 38V40a25n85ě31č73e30k 4794933341851

Tohle už je fakt na špagát. Chce se mi zvracet. Rv

+9/0
31.5.2013 22:27

T64o18m10a10s 83R39a71i60c36h75l 7529656478349

Jakto že PMDP musí šetřit? Vždyť pan generalní ředitel Škody prohlašoval kolik miliónů podnik ročně ušetří. Jak je toto možné?

+10/0
31.5.2013 21:07

V81i48l66é26m 93J23u93r42á84n83e49k 2830980402724

Depo za 12 MILIARD 8-o ?

+9/0
31.5.2013 20:17

F24r56a70n12t27i71š64e79k 76B60a45r29t67o42š 5379841745765

Ono celé MHD je v Plzni nějak pošahané. Zbytečně zaplňuje centrum města a lidé přijíždějící z okolí nemohou odstavit své vozy na kraji města, protože se třeba nedostanou od Tesca na Rokycanský na Borská pole....Rv

+7/−2
31.5.2013 20:26

M60a49r34t62i62n 10M21o91t31y32č25k60a 6101397417864

to je v plzni (a obecně v celých čechách - snad krom Prahy, ale ani tam to není taky žádná hitparáda) velkej problém, že nexistuje systém záchytných parkovišť P+R...

0/0
3.6.2013 12:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.