- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic proti cyklistice, já osobně jí podporuji i ve městech. Ale rozhodně to nesmí tak daleko jako v Praze, kde jedna cyklofašistická organizace pořádá cyklojízdy za účelem nasrat a omezit co nejvíc lidí.
Prezentace dobré věci jde dělat i po dobrém a inteligentně.
Tak ono je třeba si taky uvědomit, že motoristická doprava a její řidiči toho běžně omezují taky dost a dost....Chodce, MHD i ty cyklisty....
Plzeň je na to moc vertikálně členitá.
Do práce se dá jezdit na kole v Pardubicích nebo v Opavě, v Olomouci a v Ostravě, určitě ale ne v Plzni.
To by na každém pracovišti musela být sprcha a lidi by museli do práce nastupovat dřív o dobu potřebnou k osprchování a převlečení, protože zůstat po takové jízdě do práce celý pracovní den v zapoceném a postupně stále více páchnoucím oblečení není nic příjemného ani pro cyklistu, ani pro jeho spolupracovníky a zákazníky.
Pravdu dis. Zajimalo by me, jak se Jeho Excelence ritila z Bor dolu a nasledne funela do kopce smerem na Lochotin a naslene zpet. A to vse na pro Nizozemi typicky ukrajine.
ano, je vseobecne znamo, ze maji vetsi vydrz nez autosexualove