Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šlápněte do pedálů i cestou do práce, hlásá akce na podporu cyklistiky

Nechte auto doma a vyjeďte do města na kole nebo na koloběžce. K tomu nabádá akce nazvaná Do práce na kole, která se během května uskuteční v Plzni a deseti dalších městech. Projekt má propagovat městskou cyklistiku a upozornit na nutnost zlepšit podmínky pro vyznavače ekologické dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F35r76a12n57t95i89š10e15k 40M46o41s90s 8172423599529

Nic proti cyklistice, já osobně jí podporuji i ve městech. Ale rozhodně to nesmí tak daleko jako v Praze, kde jedna cyklofašistická organizace pořádá cyklojízdy za účelem nasrat a omezit co nejvíc lidí.

Prezentace dobré věci jde dělat i po dobrém a inteligentně.

0/0
5.4.2013 11:41
Foto

M85í58r93a 20K89l59a76s 9522157639536

Tak ono je třeba si taky uvědomit, že motoristická doprava a její řidiči toho běžně omezují taky dost a dost....Chodce, MHD i ty cyklisty....

0/0
6.4.2013 19:53

J70a90r70d84a 34C53h21o77v48a33n27e37c 6731575973539

Plzeň je na to moc vertikálně členitá.

Do práce se dá jezdit na kole v Pardubicích nebo v Opavě, v Olomouci a v Ostravě, určitě ale ne v Plzni.

To by na každém pracovišti musela být sprcha a lidi by museli do práce nastupovat dřív o dobu potřebnou k osprchování a převlečení, protože zůstat po takové jízdě do práce celý pracovní den v zapoceném a postupně stále více páchnoucím oblečení není nic příjemného ani pro cyklistu, ani pro jeho spolupracovníky a zákazníky.

+4/−2
4.4.2013 14:20

H87a66n77u48š 23H82o27r64á13k 9941814766823

Pravdu dis. Zajimalo by me, jak se Jeho Excelence ritila z Bor dolu a nasledne funela do kopce smerem na Lochotin a naslene zpet. A to vse na pro Nizozemi typicky ukrajine.

+1/0
4.4.2013 21:03
Foto

M71í48r13a 35K97l38a30s 9162917309236

Pokud pominu cestu z centra až nahoru na Košutku, tvrdím, že Plzeň je vcelku rovinaté město. A i kopec dnes není problémem, pokud máte elektrokolo, což je dopravní prostředek dnes i cenově dostupný. Zkuste se někdy podívat do Bernu, který je podstatně kopcovitější, kolik je tam cyklistů v ulicích....Co je mnohem větší překážkou rozvoji cyklodopravy v Plzni, je nedostatečná dopravní infrastruktura a zázemí pro dojíždějící cyklisty v práci či ve školách.

0/0
4.4.2013 21:52

H67a18n42u25š 21H11o95r66á12k 9921974146903

Ona je Plzen mestem na soutoku 4 rek. A mezi tema rekama jsou kopce. V tom horsim pripade, coz sem treba ja, to znamena 60m dolu k Uslave, 50m nahoru na Homolku, zase 50m dolu k Radbuze a pak zase 50m nahoru na Bory. Celkem 2x11km, 2x110m prevyseni. Ne ze by to neslo, ale uz to zacina zavanet sportem, zatimco ja chci dopravu.

Bral bych povoleni vozidel kategorie Am na cyklostezkach, coz treba v holandsku je. Babeta a kolo se snesou a verim ze by to minimalne v letnich mesicich ulevilo doprave fest.

+2/0
4.4.2013 22:03
Foto

M79í35r15a 87K75l13a56s 9702497389446

Ještě relativně nedávno tohle jezdila každá druhá bába na venkově na kole značky Ukrajina. Dnes se tomu říká sport....

0/−2
4.4.2013 22:15

T97o28m97á53š 51B16r32a73b97e69c 2158976715266

Ano, ale do kopce z toho kola slezla :-)

+1/0
4.4.2013 22:26
Foto

M68í46r92a 88K78l78a79s 9672767299206

Což se nevylučuje....

0/−1
4.4.2013 22:29
Foto

M62í26r58a 30K80l83a33s 9202237269666

Zábavné. Už přes 10 let jezdím do práce na kole 4,5 km (dříve přes 7 km) a to dokonce přes kopec. A jsem netušil, že to prý nejde. Zkrátka stále platí, že když se chce, najde se cesta. Když ne, hledají se výmluvy.

0/−1
4.4.2013 21:46

T58o88m43á37š 93B38r97a92b17e19c 2468516815246

Ale on má pravdu. Pokud je někde problém se sprchováním, cestu na kole bych si do práce odpustil. Já si radši svým několik tisíc ročně najedu po práci. Aspoň si vyčistím hlavu

+2/0
4.4.2013 21:55
Foto

M77í91r68a 70K66l78a17s 9442377929846

Můžu vás ujistit, že běžně se sprchovat nepotřebuji. V létě za parna i z té tramvaje vylezete zpocenější. Pokud někdo je ve stavu, že dostává infarkt i při cestě od PC k tiskárně, tak samozřejmě jakákoliv počáteční námaha na kole jej zmůže. Jenže to je právě ten stav, který se má změnou dopravních náviků postupně odstranit.

0/−2
4.4.2013 22:11
Foto

M51í89r74a 58K91l80a14s 9662787129646

návyků....:-)

0/0
4.4.2013 22:13

R93o50m80a86n 59C67e82r68n79y 5123807380211

to jste s tím nesprchováním asi výjimka ,,,

+3/0
4.4.2013 22:16
Foto

M23í66r40a 15K81l39a64s 9132907479286

Nemyslím. Většina známých, co jezdí do práce na kole se také sprchovat nepotřebují. Ono většinou strašně záleží na tom, jak tu cestu do práce pojmete. Když je to v klidu, tak se ani moc nezahřeju. Když chvátám, tak je to samozřejmě horší. Holandsko je opravdu placka, ovšem mnohá města s velkým podílem cyklodopravy, zas takové placky nejsou. Drážďany, Bern ale i ta Kodaň....Všude tam najdete stráně s několika desítkami výškových metrů.  Jen opakuji můj poznatek. Bylo by výrazně snažší, pokud by Plzeň byla placka, ale větším problémem je chybějící dobrá infrastruktura. Ta stávající mi právě paradoxně často nutí jezdit zbytečně z kopce do kopce.....

0/0
4.4.2013 22:26

M78a16r21e13k 51F66i48s26e29r 1369216819208

ano, je vseobecne znamo, ze maji vetsi vydrzR^ nez autosexualove ;-)

+1/0
4.4.2013 14:19

O98s95k48a63r 34B22r56u40n75a 4189280859986

Cyklosexualove...

+4/−2
4.4.2013 12:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.