Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Architekti navrhují místo sporného obchvatu Roudné menší silnici s alejí

Postavme místo plánovaného obchvatu Roudné menší silnici se zatáčkami a stromořadím, kde se bude jezdit padesátkou. To navrhují architekti, kteří pomáhají při zpracování územního plánu Plzně. Odpůrci obchvatu Roudné ale dál bojují za to, aby se nestavělo vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a56n 77D80v55o53ř18á48k 9423573363325

Taky jsem bydlel na Roudné. A kromě již zmiňovaných Romů, kteří dělali problémy, jsem jí zažil jako klidnou čtvrť. Celou oblast znám velice podrobně, zažil jsem tam výborné dětství. Naší ulicí (Pod Všemi svatými) projela dvě auta denně. Ale dnes? Není kde parkovat, Malickou a ulici Na Roudné člověk téměř nemá možnost přejít, všude spousta firem, střešní přístavby v činžovních domech, které navyšují počet obyvatel, apod. Jinými slovy hustě využívaná čtvrť. Ať jako cílová nebo tranzitní destinace.

A naproti tomuto tady máme návrh města, který říká: Postavme silnici od Rychtářky, přes pole za Roudnou, kolem nemocnice až na Lochotín. Tedy odveďme z Roudné auta, která jedou z centra na zadní Roudnou, do oblasti V Ráji, která je dnes rovněž hodně využívaná k celoročnímu bydlení, a auta, která jedou do nemocnice, k Boleveckému rybníku, na Bílou horu a dále. Tato auta budou jezdit po silnici mimo Roudnou, oddělenou protihlukovou stěnou. Kde je tedy problém? Jaké navýšení provozu na Roudné? Není to naopak?

Ano, vím, kde může být problém. Problém může mít několik desítek obyvatel novostaveb v Bělohorské ulici. Zvlášť ti z vyšších pater. Ale opravdu jsou tito lidé víc, než ti z Klatovské, Karlovarské, apod.? Nebo občané, kolem jejichž obydlí teď povede severozápadní okruh? Na Vejprnické bude stát u novostavby Slovanské údolí dokonce most.

Ač znepokojení obavytel z Bělohorské chápu, jiní Roudeňáci k němu podle mě nemají důvod, tak si myslím, že silnice už měla stát dávno. Není možné, aby dopravu z Lochotína, Košutky a Bolevce do centra obsluhovala jedna silnice.

+1/0
22.3.2013 14:32
Foto

L85u86b70o24š 32M22o19t86l 9455890517373

Já jsem Roudeňák, bydlel jsem tam prvních 18 let života, mám hodně vzpomínek na každé místo a dodnes se zajímám o historii místa, Malice, Záhoří, kostel, ale i rozvoj podnikání v této dříve hustě rómské, chudinské a dělnické čtvrti.

Ale že bych z toho všeho udělal nedotknutelnou svatou krávu, to asi ne. Velká část těch starších domů v dolní Roudné za moc nestojí a lidi kolem toho nejsou lidi vyšší kategorie než třeba ti v panelákách kolem Karlovarské tř. Z druhé strany, jestliže někdo neví, co s penězi, mohou se vymyslet zcela odlišná řešení, například tunel pro auta pod Roudnou. :-P

+1/0
21.3.2013 17:20

V96l97a27d52i88m50í22r 70N72o41v10o56t77n23ý 1859340872680

Sever Plzně nepotřebuje nízkokapacitní silnici, ale plnohodnotnou alternativu ke Karlovarské třídě. Těch pár chalupářů z Roudné to snad nemůže věčně blokovat! ;-€

+5/−2
20.3.2013 14:08

M17a64r12e74k 69Š69t94ě11p49á76n 4104844795863

Je to tak, smrťáky jsou tady na denním pořádku, ale je to sousto většího charakteru...

+1/0
20.3.2013 18:31

D69a42v90i14d 25Š20ť49a25s14t46n80ý 1730265975818

jestli bude někdy stát západní a východní obchvat, tak obchvat Roudné nebude potřeba vůbec řešit. Doprava z a na Lochotín by se měla přeci rozdělit na stávající a tyto dvě nové silnice...8-o

+4/−1
20.3.2013 13:43

P31e64t40r 73H59r64a62b68á89k 6430257762290

Developerům je to jedno;-D.

0/0
21.3.2013 7:33

V80l26a68d32i64m10í70r 97N35o26v91o96t64n90ý 1539610592650

Tak navrhuji zavřít také Slovanskou a Koterovskou, na Slovany a Světovar mohou lidi jezdit přes Borská pole a po dálnici! ;-)

0/0
21.3.2013 7:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.