Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z ulic Plzně zmizely trolejbusy původně určené pro Sovětský svaz

V Plzni odzvonilo tradičním zeleno-bílým kloubovým trolejbusům vyrobeným v 90. letech minulého století ve Škodě Ostrov. Původně byly určeny pro Sovětský svaz a v plzeňských ulicích jezdily od 90. let. Přesně hodinu před polednem vyjel na rozlučkovou jízdu poslední vůz Škoda 15Tr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M79í84r73a 30K24l35a93s 9472627399776

Autor článku na iDnesu poněkud vyrobil hatmatilku. Pro Sovětský svaz bylo určeno jen prvních pět nejstarších vozů z roku 1991. Ostatní, dodané kolem roku 1996, včetně onoho naposledy vypraveného, bylo vyrobeno už cíleně pro Plzeň. Města v bývalém SSSR, kam trolejbusy 15Tr byly dodány, nejsou města ruská!! Riga je v Lotyšsku, Tallin v Estonsku a Kyjev, Simferopol, Tarnopol jsou na Ukrajině.

+3/0
22.12.2012 18:32
Foto

M50i97r61o48s84l27a21v 69Z58a97p27l87e35t40a89l 3497535758333

Šmarja to je ale novinářská polívka hloupostí smíchaných dohromady.....

+3/0
22.12.2012 14:46

L60i24b84o79r 80F85i57e33d61l51e70r 6429707749650

mě ještě nepřijdou tak strašný aby se vyřadily... ale když jsou peníze na nový... Hlavně at nezdražujou...!!

+7/−1
21.12.2012 20:22

B90o62h38u68m40i37l 94S79t30e71j19s35k74a12l 4366107623566

Škoda že je tenkrát nevyráběly pro USA, to by jezdily ještě dlouhou řadu let.

+1/−2
21.12.2012 21:56

L23i84b11o26r 47H46o63s15a46k 3355222354466

Ty ktere vyrobili pro USA hlavne do USA odcestovaly a zpet radne pricestovaly penize :-)

+5/0
21.12.2012 22:53

S74o26ň92a 69S25o82u61k23u94p90o83v57á 3844104646856

Také mi ty trolejbusy přijdou docela dobré. Peníze by plzeňský dopravní podnik mohl možná vydávat účelněji.

Např. nevydělávat tak nemožně na turistech, kteří si v Plzni nemohou zakoupit normální přestupní jízdenku, takže někdy je jízdné přijde na víc než v Praze.

Jo, Plzeň město kultury!

+6/−1
22.12.2012 2:09

R23o36m76a67n 16Č70e21c19h77u76r36a 6512919897409

SMS jízdenky nejsou přestupní? 8-o

0/−4
22.12.2012 2:42

S74o83ň45a 95S98o38u37k19u17p92o41v39á 3334874316566

To ani nevím, ale SMS jízdenka je - normální - jízdenka? Nehledě k tomu, že mnoho spojů jezdí sotva po 15 min. a nemůžete do něj nastoupit, dokud nedojde potvrzující SMS.

+4/0
22.12.2012 2:46

R61o15m29a45n 69Č36e21c20h97u58r86a 6972139737839

SMS jízdenka je normální jízdenka a je buď na 35 minut nebo 24 hodin. A ta námitka ohledně 15 minut přesahuje moje chápání...

0/−5
22.12.2012 3:07

S45o68ň49a 91S66o53u35k80u49p26o36v47á 3404954626286

Pro mne SMS jízdenka není normální jízdenka a je špatné, že se v Plzni v trafice nedá koupit přestupní jízdenka.

Já zase nechápu Váš údiv nad 15 min. intervalem... nedojde-li potvrzující SMS včas, musí se čekat na další spoj. Při přestupování Vám navíc třeba jeden spoj ujede, platnost jízdenky 35 min. nestačí... a další možnost jízdenky je jen na celý den.

+4/0
22.12.2012 3:24

L76i48b53o47r 30H44o38s35a54k 3475752694876

Tak zkus aspon pochopit, ze turistum je SMS jizdenka platna zhruba stejne jako slonovi konska podkova.

+3/0
22.12.2012 11:52

R28o39m60a30n 93Č37e64c49h51u62r17a 6682489757199

Zatím zkouším pochopit tvou definici slova turista. Turista je v tvém chápání jen ze zahraničí?

0/−3
22.12.2012 15:28
Foto

M88í86r93a 82K59l27a89s 9452847959446

Na nádraží i jinde lze koupit celodenní jízdenky. Při jejich ceně 2,5 Euro to není vůbec hrozné...

0/−3
22.12.2012 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.