- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ti co ho oslavují nenesou vůbec žádný žádný podíl na jeho věhlasu. Značka zůstala jenom se změnilo pivo. Ale mají nejmodernější linku na plnění do obalů. Na co se před sto lety v pivovaru trápili s budováním sklepů, když je teď využívají jenom na oko. V době, kdy je všechno dražší vítězí ten co to pochopil a chová se podle toho. V Plzni nepochopili vůbec nic. Teď zdražili, když jim hospody vyfoukl Budvar a tlačí se na ně Svijany. Ať si to tedy doženou vývozem. Tam to ale musí prodat za polovinu. Jsem moc zvědav jestli poslední dva pivovary zdraží podle nich. V Plzni dělají krkolomnosti jako je dražba 17 lahví, balení s půllitrem a posvěcené pivo. Nevím co jejich marketingové oddělení ještě vymyslí. Nechám se překvapit. Úplně nejlepší bylo, kdyby vařili dobré pivo a drželi se ceny, která fungovala. Ta předposlední už byla špatně! Pivo už komentář dostalo. Když hospodský čepuje Plzeň se Svijany a sám pije Svijany, tak to o něčem svědčí. Zdravím všechny milovníky dobrého piva.
proč se dnes nechlubí svými tradičními technologiemi jako HGB nebo CK tanky, díky kterým pivo chutná přesně jako před sto lety
ať už konečně jdou ti černozadelníci do tý zádele. Pořád si myslej, že se bez nich nikdo ani neup....nezachová, abych citoval J. Haška. Nejlepší obchodníci. Majlant vydělávají na něčem/někom neexistujícím. Fujtajxl.
...ale Prazdroj je klasika a léty se jeho chuť nemění. Je pořád super! Jen by nemusel být tak drahý! Ještě mám rád Svijany. No vlastně piju spíš je, ale Plzeň taky můžu.
Nejhorší pivo je žádný pivo