- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsou peníze, takže se staví pouze v polovičním profilu. Vyprojektováno je to jako čtyřpruh, takže další pruhy půjdou v případě potřeby a dostatku peněz přidat.
To opět někdo provedl studii, jak utratit moře evropských peněz zbytečně. Nebo to je silnice jen pro ěnjakého zastupitele kraje, aby se dostal dřív domů? Plzeň má problém zejména ze severním předměstím, Karlovarskou a to tenhle dopravní uzel určitě nezachrání, nebot se ejdná pouze o dvouproudou silnici. Takže zde asi těžko bduete moci jet 130 a tudíž si to většina raději zkrátí přes centrum. To že to spojí Křimice a Skrvnany je záležitost pro pár obyvatel. nyní se muselo přes Vejprnice, ted to bude kratší. Jak dze někdo psal, tak přivaděč přímo do sídliště může mít docela drsné následky. Te bude totiž podstatné, zda bude rychlejší cesta přes křimickou enbo přes Skrvnany do centra. Řidiči ted budou muset přemýšlet. Možná ankoenc ten přivádeč nebude využívan skoro vůbec. Maximálně pro toho, kdo přímo v zadních Skvrnanech bydlí. Zde však pořád existuje silnice od Vejprnic. Připadá mi to hodně nedomyšlený. osobně si myslím, že by se spšíe hodilo odlehčení přivaděče od Ejpovic.
Prý jak utratit moře evropských peněz zbytečně. A až se postaví druhá etapa z Chebské na Karlovarskou bude to pořád zbytečné?
okruh,který měl stát dřív,než jiné nesmysly,nechápu,proč rvou peníze do dalšího divadla,když hlavně ta poslední část od Globusu přes Radčice do Skvrňan by zžedila dopravu možná o 30% na Karlovarské
Nikdo neví, o kolik se co sníží. Pokud to bude jen dvouproudová silnice, kde bude max. 90, tak díky své délce nakonec takový vliv mít nemusí. Na druhou stranu, díky křižovatce v Sukovce je dlouhodobě Karlovarská neúsnosná a možná by stálo za to, kdyby se tam provedlo nějaké podobně dopravní omezení, jako na Klatovské. To by znamenalo napž. vybudování cyklostezky, nebo speciálního pruhu pro bus dopravu a snížení pruhů na jeden. Když se k tomu připočte cca 15 semaforů, tak to každý, kdo jede na jih, vezme po obchvatu. Prostě nelze pouze vybudovat obchvat. Pokud bude Karlovarská sloužit pouze pro Severní předměstí, bude to OK.
opet se stavi silnice od nikud nikam, tak jako to bylo v pripade silnice spojujici hlavni nadrazi s Belankou a na Americke se porad da jezdit.
pani radni, proc nestavite potrebnejsi cast nejdrive, z Kosutky na Skvrnany?
a kam ty auta z Košutky asi pojedou? To se z nich ve Skvrňanech asi pos.rou.
nechápu, proč se musí dělat sjezd z tohoto okruhu přímo do středu paneláků ve Vojanově ulici. Až to bude hotové tak si každý kdo nepojede na Borská pole tady sjede a z klidného "konce" města se rázem stane frekventovaná silnice s nulovou hodnotou. Ono je to totiž ha kruhový objezd na Borských polích kde bude obchvat napojen hrozně daleko, cca 2 km, to už by si nikdo nedojel.
A proč by ten dotyčný sjížděl do Vojanovky, když bude moct sjet na Chebskou a do centra dojet bez problémů bez motání se po Lábkovce a Vejprnický. A do doby postavení II. etapy se snad nenajde řidič, který by při cestě z Křimic do centra volil trasu Chebská, Západní okruh, Lábkova, Vejprnická, centrum. Nehledě na to, že přes ty zpomalovací prahy, které jsou v projektu ve Vojanovce, řidiči neradi jezdí
Západní obchvat Plzně se rozhodně hodí, jen by se nemělo zapomínat na veřejnou dopravu. Naopř. tramvaj na Borská pole nám slibují už léta, a kde nic, tu nic
Jsem zvedavej, jak bude vypadat rozpocet mesta....
Mno ať postaví co chtějí. Jsem zvědav, když přijde ějaký chytrák s tím, že to zúží. Asi jako Klatovskou. V dobách, kdy po ní projel jeden wartburg a dvě 120 za den se postavila čtyřproudá silnice. V době, kdy se silnice stala přetíženou ji takticky zúžili na jeden pruh v každém směru a ze zbytku udělají zastávky... Aneb snažíme se udělat plynulejší dopravu...
Pokud vim tak do Skvrnan je ted krasna silnice, ktera spojuje BVorska pole Skvrany tazke stavet novej okruh je zatim zbytecne. Co Plzen pali je, ze jedina spojovaci silnice je pres generala Patona ze Severniho predmesti. Uz davno mela byt spojka Lidicka - Skrnanska na kterou byla kdysi i studie. A teprve za ni ma nasledovat okruh ktery bude propojovat Vinoce, Globus a ustit na tento obchvat. Delate jen same zbytecne veci tak jen doufam, ze budete jako skudci vymeneni v nasledujicich volbach!
co tohle řeší?!? Všichni víme, že je největší problém z druhý strany. Ze severu. To už zase tvoříme Potěmkina? Udělejte Karlovarská - Vejpnická.
Vždycky začínají stavět to, co není třeba. Kdyby začali stavět nejdřív to co je třeba, už by na to druhé nedostali peníze a tunely by se nekonaly.
Dalším příkladem jsou podchody na hlavní nádraží ČD. 90% lidí tam chodí ze Sirkové od zastávek tramvají a trolejbusů, ale oni nejdřív budují podchod ve směru na Slovany.
Magistrát a hejtmanství
2,1 kilometru budou stavet 2 roky? Tedy kilometr za rok? To budou delat ve ctirech ne?