Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastávky MHD nic nevydrží, nejspíš se budou opravovat donekonečna

Jen tři a půl roku vydržely nové trolejbusové zastávky na Americké třídě v Plzni. Nyní z nich dělníci část dlažebních kostek vytrhali, protože se začaly propadat, podsypali je a znovu vydláždili. Podle odborníků to takhle nejspíš půjde donekonečna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tuareg

Tohle je prostě ostuda

Někteří lidé se mi diví, že chci utéct z města na vesnici, ale uvědomte si tu ironii. Já dělám svoji práci, já ji dělám dobře, vydělávám peníze, abych je odváděl do daní, kde se použijí na takové věci, kde se krade ve velkém - šetří na veřejných projektech ...není lepší žít na vesnici, dělat melouchy a radovat se z primitivních věcí jako třeba z procházky lesem?

+3/0
17.8.2012 22:30

Lovec lebek

Ježiš, to jsou ale bláboly

Tyhle serpentiny http://www.mapy.cz/#x=12.837879&y=49.825761&z=17 jsou ze žulovejch kostek.  Je to za Černošínem, směrem na Planou u Marianských Lázní. Jak to, že tam žádný koleje nejsou???? Jak to, že se tam neprovádí opravy dvakrát do roka?????? Není to třeba tím, že ta cesta bude nějakých 80 let stará???? Kdy se ještě tolik práce neflákala?????

+2/0
17.8.2012 21:09

davidoff.s

Doufám, že to Metrostav opravuje zadarmo

v rámci reklamace v záruční době. Jinak mi to zase mozek nebere...8-o

0/0
17.8.2012 15:34

InstinkTT

Zlín

Mrkněte se Plzeňáci, jak to vyřešili ve Zlíně. Zálivy vylité betonem s bezpečnostními oblouky pro šetření pneumatik busů MHD. Po letech stálých oprav (asfalt, kostky,atp.) byla vybrána tato alternativa a a ni po pár letech není patrné opotřebení. Takže když se chce, tak to jde, ale to by zpřátelené firmy, co dláždí a asfaltují neměly co žrát. RvRv Ale co, daňový poplatník zaplatí, je to přece v ČR normální neudělat něco pořádně!!

+1/0
17.8.2012 12:12

bkv

Re: Zlín

Zase jeden, co chce radit a ani článek ani nečetl. Pak by se dozvěděl, že zastávky vylité betonem se v Plzni zkoušely už před lety. Problémem bylo, že se po několika letech rozpadly. Teď se používá buď železobetonová deska spolu s žulovou dlažbou nebo přímo vyztužená cementobetonová vozovka.

+2/0
17.8.2012 12:44

herbiraff

Re: Zlín

Stavební stroje byli provedeny velmi nekvalitně a nejspíše to byl záměr. To Vás nenapadlo, že to byla taktika. Víte, cot o je za kšeft, když můžete opravovat něco každé dva roky? Asi nechápete podstatu věci.

0/0
18.8.2012 0:58

mirotiro

Srovnání se zastábkou u Luny (Šimerova) je blbost

Tato zastávka není záliv, lae běžný jízní pruh, kde vozidlo zastaví, takže tam není ani prudké brždění ani změna směru...

0/0
17.8.2012 11:29

cassul

Nesmysly

V nesčetně městech světa jezdí trolejbusy a jen u nás se musí vymýšlet nové řešení zastávek. Třeba v Curychu jsem v nich jezdil běžně a na nějaké rozbité zastávky si nepamatuji. A nikdy se ani neopravovaly, zkrátka je postavili tak, aby vydržely, ne aby se někdo nakapsoval...

+4/0
17.8.2012 10:31

pavel-m

Nerozumím..

Jakto že dříve vydržela vozovka kde zastavuje trolejbus či autobus třeba deset let v pohodě, zato dneska odborníci přísahají málem na svůj diplom že vydrží jen pár let? Dneska kdy máme mnohem lepší technologie a zkušenosti?

Je to tím že dříve jezdily lehčí trolejbusy? Nebo ne tak agresivně brzdily? Nebo něco jiného?

+2/0
17.8.2012 10:03

bkv

Re: Nerozumím..

nepovídejte, že dřív vozovka vydržela. Pamatuji si, a v článku je to i napsáno, že zastávky v Plzni měly vyjeté koleje od zastavujících autobusů a trolejbusů.

0/0
17.8.2012 10:15

pavel-m

Re: Nerozumím..

Vždy? I před třeba třiceti lety? A jen v Plzni nebo v celé republice, či celém světě?

+1/0
17.8.2012 10:21

clark.cable

Re: Nerozumím..

jestli to nebude tím, že před dvaceti lety jezdilo na jedné lince 2x méně trolejbusů polovičních rozměrů

0/0
17.8.2012 10:28

pavel-m

Re: Nerozumím..

No tak je to tím jak píšu (menší hmotnost).. Ale kloubové trolejbusy bývaly už dřív. A frekvence spojů není tolikrát vyšší kolikrát je nižší životnost zastávky.

+1/0
17.8.2012 10:30

Yesname

Re: Nerozumím..

V Pardubicích určitě. Tam byly možná 30cm koleje. (Na šířku, samozřejmě. ;-D)

0/0
17.8.2012 11:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.