Diskuze

Referendum kvůli novému Corsu je na spadnutí, petice má dost podpisů

Možnost, že obyvatelé Plzně budou hlasovat o osudu projektu stavby obřího obchodního komplexu Corso Americká, je již zcela reálná. Navrhovatelé referenda nasbírali pod petici přes 13 tisíc podpisů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

herbiraff

23. 7. 2012 19:07
referendum

Nakonec přijde málo lidí a referendum bude neplatné. Pouze se celá záležitost prodraží a časově posune. Marek si raději odjel studovat do Brna místo aby se soustředil na tuto akci. Místo něj dřou jiní a on podle všeho slízává smetanu, ale nikoliv v Plzni. Jak je dobrý student se ukázalo, když musel v Brně narukovat do prváku. Jak je dobrý hledač lidí do referenda se ukázalo v době ledna až dubna, dky sehnal asi 500 podpisů a jen díky velké snaze dobrovolníků sehnal ten zbytek. Jestlipak tihle dobrovolníci budou někde jmenováni?Pokud referendum nevyjde, Marek zůstane v Brně a bude to zkoušet tam. Corso se postaví a postaví se tak, jak bude chtít investor, ne jak bude chtít nějaký Marek či někdo z radnice. Navíc městu hrozí za obstrukce nemalá pokuta a pochybuji, že v případě nedodržení podmínek budou po Amadeovi chtít nějakou pokutu. Dopadne to jako u Plazy. Radní utečou do ulity a ovčané budou muset v lidu souhlasit. Nová destinace pro masy bude otevřená. Kde bude další??

0 0
možnosti

Ewin

23. 7. 2012 16:14
Kulturák

Hlavně že ten už ležíR^ Cokoli novýho ( klidně Corso ) je velkým krokem vpřed;-)

0 0
možnosti

honzapm

23. 7. 2012 11:35
Doufal jsem,

že se to organizátorům nepodaří. Pokud referendum bude, samozřejmě půjdu hlasovat a budu hlasovat pro rozvoj města, tedy pro Corso Americká. Opravdu nevím, proč by měl být místo DK třeba park, když jeden rozlehlý je hned naproti přes řeku. A ve chvíli, kdy má být na střeše OD Corso sportovní centrum, není pro mě co řešit. To je právě to, co v centru chybí. Parky už tam jsou!

1 1
možnosti

Linde CZ

23. 7. 2012 13:16
Re: Doufal jsem,

Sportovni centrum muze postavit kdokoliv kdekoliv, kvuli tomu neni potreba stavet na rohu nejrusnejsi tridy a nabrezi obrovskou krabici. Sorry, ale mesto se ma starat o kulturu, architektonicky raz mesta a prijemne prostredi v centru - komerce muze celkem nerusene fungovat v sirsim okoli. Tesco u nadrazi myslim uplne staci... je to kolem nej fakt krasny.

1 1
možnosti

161032

22. 7. 2012 21:35
Kde byli aktivisté, když se Plzeň dusila BEZ OBCHVATU?

Milí Plzeňané, vzpomeňte si na dobu nedávno minulou, kdy jste se dusili ve městě, protože nějacé AKTIVISTÉ zdržovali stavbu OBCHVATU! A dnes je hlavním argumentem těchto lidí zvýšení dopravy v centru? Nabývám dojmu, že účelem referenda není zájem Plzně, nýbrž zájem okrajových obchodních zón, které by získali významou konkurenci! PS: Souhlasím s tím, že provedení stavby je žalostné, Plzeň má na lepší architekturu, ale o tom referendum bohužel není...

3 1
možnosti

Linde CZ

22. 7. 2012 22:40
Re: Kde byli aktivisté, když se Plzeň dusila BEZ OBCHVATU?

To neni o aktivistech ale o tech 13ti tisicich lidech, kteri podepsali zadost o referendum. Takovy mnozstvi celkem jasne znamena, ze obyvatelstvu rozhodne neni jedno co tam bude stat.

1 1
možnosti

Syny

22. 7. 2012 21:34
Fakt nechapu...

...nechapu, proc Plzen jako takova nezrekonstuuje rozpadajici se lazne a misto byvaleho kulturaku tam neudelaj park, kolonadu a fontanu, ktera treba hraje jako v Mariankach. To vse by bylo na nabrezi u Radbuzy. To by bylo panecku najednou mesto a melo by to uroven a prinos jak pro lidi zijici ve meste, tak pro turisty, tak pro lidi, kteri by lazne navstevovali a v neposledni rade by to melo prinos i pro mesto samotne. Opravdu nevim, proc vsude vsechno zastavuji obchodakama - tedy tusim, sypou se z toho penizky, ale kdyby se udelalo tohle co jsem napsal, tak by se sypali od turistu a navstevniku taky, nevim kterej turista by ted do centra sel - aby si prohlid herny a kasina na namesti? Nebo ty "nadherny" kasny na namesti, ktery jsou stejne uz cele znicene? Ale ne, proc udelat neco uzitecnyho, obchodaky jsou holt lepsi...

4 1
možnosti

Mortimmer

22. 7. 2012 22:26
Re: Fakt nechapu...

motáte hrušky a jablka, resp. soukromé investory a město Plzen, a to nejde milý pane..

0 0
možnosti

Lumo

22. 7. 2012 20:11
Historie místa a budoucnost

Během posledních týdnů jsem si pečlivě prohlédl asi 2000 historických fotek Plzně včetně místa Corsa. Ten dům hrůzy sem chudák prostě do konzervativní Plzně nezapadl. Před 100 lety tam byly takové hezké vesnické domky. Pak tam za doby Stalinovy sochy bylo prázdno apod.

Podle mě je tam opravdu nepřirozeně prázdno a něco tam patří a já osobně bych v referendu hlasoval pro Corso, protože to celkem ujde.

0 0
možnosti

Linde CZ

22. 7. 2012 21:11
Re: Historie místa a budoucnost

Divadlo uz tam postavit nestihnou (sic!) takze ja bych to rezervoval pro galerii, ktera se stejnako ma nekde stavet. Do te doby at je tam v klidu park.

0 0
možnosti

tokan

22. 7. 2012 19:54
Pan Marek

1. Referendum je závazné pro město, nikoliv pro investora, který vlastní pozemky. Tudíž je k ničemu.

2. Kdo platí pana Marka (http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/1125-martin-marek), že ve třiceti letech stále studuje?

0 0
možnosti

Linde CZ

22. 7. 2012 21:08
Re: Pan Marek

1. Neni pravda - cast pozemnku ktere investor potrebuje, tj. hlavne ty u Americke, vlastni mesto

2. Nejak nechapu co je ti do toho...?

0 0
možnosti

qwert-y

22. 7. 2012 18:48
At si tu svoji nadheru vystavi jinde

Nechápu,proč když v centru je milion nesmyslů co se týče parkování,a už neví čím by všem co se týče zon zpříjemnily žití, tak přímo doprostřed města postaví nemysl kterej tu dopravu tam akorát natáhne. Je mi to strdečně jedno,do města autem nejezdim,protože platit za parkování nebudu,a není tam nic co bych potřeboval,ale nechápu co by tam taková obluda měla dělat, mohlo tam být to divadlo,který taky oproti veškerý logice postavily jinde.. Nesmysl, at si to strčí....do šuplíčku..R^

0 0
možnosti

joy:)

22. 7. 2012 18:22
Jednoznačně NE pro příšernou stavbu

0 0
možnosti

Ewin

23. 7. 2012 16:09
Re: Jednoznačně NE pro příšernou stavbu

Jednoznačně jo...

0 0
možnosti

Mrs. Robinson

22. 7. 2012 16:37
Nelíbí se mi stavba nevého obchodního centra ve středu města

ale děsím se toho, že se bude soukromým majitelům určovat, co si mohou  na svém pozemku postavit a co ne? Proto s referendem nesouhlasím!! Tohle je zcela odpovědnost pánů konšelů, že toto umožnili... bylo by zajímavé zjistit, kolik bedniček s vínem si odnesli darem od majitele.

2 1
možnosti

Mortimmer

22. 7. 2012 17:13
Re: Nelíbí se mi stavba nevého obchodního centra ve středu města

Tento případ mi korupcí nezavání, to spíš to depo, to se mi nelíbí..

Každopádně jsem také proti referendu, resp. se stavbou OC souhlasím. Možná bych OC poněkud architektonicky upravil, ale to je tak vše.. OC pozvedne celou oblast města, přinese nová pracovní místa, nové obchody, další konkurenci tlačící na ceny, změní dnes hrozivnou tvář části města a to modernějším způsobem. Nejedná se o vyloženě historické centrum, tj. až za řekou, proto nevidím problém. Naopak! A mám pro pana Martina (ZakaždouCenuSeChciZviditelnit) Marka špatnou zprávu - takto komerčně a globalisticky jako já, uvažuje tak 75% obyvatel Plzně a nevidím na tom vůbec nic špatného.. Kdyby to opravdu štvalo tolik lidí, tak ty podpisy máte už dávno, byla by tu horlivá diskuze, pořádaly by se happeningy, apod.. Tolik lidí to nezajímá a podle toho dopadne i referendum.. ;-)

2 1
možnosti