- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako v tom Švejkovi: "No to snad může udělat jenom blbec?" Trolejbus je pořád ten bus. Jestli to porota nevidí, tak jsou to vskutku jen pitomci.
Spousta práce, kterou málokdo ocení.
PS: a kluk má zážitek na celý život.
jestli tam zůstalo něco kromě kostry původní?
tohohel krasavce skladali kamaradi z Muzea starych stroju.. nutno rict, ze se jim to povedlo, ikdyz to byly nervy
před poctivou prací našich předků, ty časy, kdy věci vydržely daleko víc než dnes se už nevrátí.
Ze série 24 ks se zachoval jediný nepojízdný exemplář. Co máte na mysli tím vydrželi daleko víc než dnes?
já taky... a zrovna do Bolevce
Jen škoda, že se článek nevěnuje také pohonu, zda se podařilo najít či upravit nějaké elektromotory, aby trolejbus mohl vyjet vlastní silou. V textu ani na fotkách jsem o tom nic nenašel.
Trolejbusy byly (a tam, kde mají radní rozum pořád jsou) kvalitními dopravními prostředky, jsou tiché, neznečisťují ovzduší, nepotřebují stále dražší naftu. Tam, kde je stále máte, si jich važte.
motory tam jsou, dokonce funkční, ale chybí kompletní elektrická výzbroj... a to už bude problém
Vskutku nádherná práce. I v téhle době tady ještě pořád máme "zlaté české ručičky" a poctivou práci.