- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je zásluhou soudruha Šimáka z ČSSD, experta na dopravu!
Tak snad starostové na základě výběrového řízení a podaných nabídek ví kolik za rok zaplatí. Proto mi věta: "Starostové očekávají, že teď to bude méně." připadá nelogická.
Výběrové řízení? Žádné nebylo, obce se domluvily přímo s ČSAD.
Važně tomu fandím, alespoň dvě obce se spojily a něco takovýho vymysleli, taky jsem nepochopil, když to víc jak 10 let fungovalo tak a najednou změna a připlaťte si, vážně už neví, kde vzít z lidí víc peněz.
A že se z těch peněz vybraných za jízdné platí nafta do autobusu, nákup nových autobusů, mzda řidičů... a stejně ty peníze vybrané za jízdenky nestačí, to vám asi nedochází, co?
To se to paní Kmochové kecá, když bere 32 tisíc čistého. Fandim všem obcím, které nahlodají nenasytné firmičky vydělávající na hromadné dopravě. Hromadná doprava by měla být správně zadarmo a místo revizorů udělat kontrolory, kteří by vyhazovali všechny, kteří dělají bordel. Město nepřemýšlí, tedy....asi spíše nechce. Má to asi nějaké důvody.Celý tento postup vytvoří brzo v centru totální kolaps. A pak děj se vůle boží....
Když bude veřejná doprava zadarmo, kdo jí zaplatí? Už teď platí město ze svého rozpočtu polovinu nákladů na její provozování. To by bylo řevu, až město prohlásí "Promiňte, my nemáme peníze na opravy silnic, na nové divadlo, na stadion ve Štruncových sadech, ... my dotujeme MHD!"
...ze se todle zavede i do Stareho Plzence. I kdyz silne pochybuju, ze ten by neco caloval ze sveho...
Starý Plzenec už dneska platí provoz linky 51 v úseku z Koterova do Plzence
ze se podobne zkoordinuji dysina, chrast, kysice a smedcice protoze PMDP a vsechny stenice prisate na nem si nic jineho nezaslouzi
navic by zjevne narostla frekvence oproti tem par mrzkym spojum co jezdi dnes a kraus&spol ze to chteji temer to same jako jancura za cestu do prahy
Většinu spojů do těchhle vesnic dneska neplatí obce, ale kraj. Proč by obce měly platit ze svého to, co jim dneska zajistí kraj za krajské peníze?
fandím starostům Tlučné i Vejprnic. Paní Kmochová samozřejmě má "nějaké zadání", kdo je ve skutečnosti v pozadí nevím. Ale jde-li něco udělat jednodušeji a levněji, proč ne
Pozadí bylo takové, že všechny obce ležící za hranicemi Plzně mají mít jednotné podmínky. Proč by Vejprnice měly mít levnější dojíždění do Plzně, než třeba Třemošná nebo Chotíkov?
mezirocne zdrazit o cca 90% a nahnat lidi na kolo riskovat denne zdravi a bezpecnost svoji i ostatnich, protoze na trase neni cyklostezka, nebo do mesta privest dalsi auta, protoze pri 770 Kc si spousta lidi s auty necha na POVEDeny IDP zajit "chut".
Naopak reseni, kdy usetri jednak samotne obce (nebo alespon neprodelaji vic) i jejich obcane me prijde velmi systemove! To jestli na dane lince plati nebo neplati tarify a doklady IDP je uplne mimomisovni - kdo si radej koupi mesicniky za 770, nez za 150 (pokud ho nemrzi v Plzni dojit pesky)?
Myslim ze ostatni POVEDem podvedene obce by mely udelat to same. Treba by se pak urednici museli zamyslet nad tim kde je v celem IDP chyba. Byl by to ucelneji straveny cas, nez hledat co udelaly obe obce spatne...
V celem vyjadreni tak vidim jediny zachvev pravdy a uprimnosti, kdyz pi reditelka place nad snizenim zisku - verim ze tohle mysli uprimne...
Cyklostezka tam být měla. Ale Vejprnice rozprodaly pozemky kolem silnice firmám a na cyklostezku už jaksi nezbyl prostor.
Hlavně mám pocit, že paní ředitelka POVEDU tam nemá co dělat, když tvrdí, jak je nesystémové, že Tlučná jde k dopravci, který je levnější! Především bylo nesystémové to, že v předchozím členění zón byla Tlučná a Vejprnice výjimkou. Kdybychom měli ceny jako ostatní, tolik bychom před změnou nebrečeli. A taky by si měla paní ředitelka uvědomit, že Tlučná a Vejprnice mají vlastní zastupitelstva a ti budou dělat především práci pro své lidi a ne pro plzeňský (krajský) POVED – tedy pokud chtějí být opět zvoleni!
To, že paní ředitelka POVEDu kříčí je ono známé, kdy zloděj nkřičí chyťte zloděje.Jde tu o to kolik má z toho POVED provizy a o kolik vlastně přijde paní ředitelka měsíčně na své již tak zbytečně vysoké apanáži.Každá koruna která chybí také bolí.Když to udělají ještě další obce tak celý slavný POVED,který se moc poved může jít k šípku,vymasleli ptrákovinu a tdeď nejsou schopni přiznat svoji chybu.
Aneb POVED se nám poved s dopravou to vyved,
snad se jim to povede a dopravu z bludného kruhu vyvede.
Poved je placený z prostředků města Plzeň a kraje. Źádné provize z ničeho nedostává, peníze vybrané za jízdné dostávají dopravci, kteří z nich platí mzdy pro zaměstnance, naftu do autobusů, nákupy nových autobusů a podobně. A co se nevybere na jízdném, to jim doplatí kraj, město Plzeň a nebo obce.