- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no, zcela upřímně, nechápu, o čem je tady ta diskuse..myslím, že je jasný, že depo nepatří do centra města, ale někam na periferii, nebo do továrního komplexu...to, jestli to bude dražší, nebo levnější..no většinou líp hospodaří soukromá firma, než stát - nebo si to nemyslíte? Pokud to bude dělat Škodovka - lepší, než někdo z ciziny, nebo z jinýho regionu - Škodovka si tady totiž nebude chtít uříznout ostudu, ne??? To snad je taky logický...a obavy z toho, že zkrachuje??? No, možná že za 30 let zkrachuje celej tenhle stát, možná přijde válka, napadnou nás ufouni...snad to vše jde ošetřit ve smlouvách - jestli to chápu dobře, tak to není žádný prodej, ale společný projekt...a když nemá město cash, tak proč nejít cestou spolupráce se soukromou firmou, vždyť žijeme v kapitalismu, v něm se snad soukromníků nebojíme, ne???!!!!
Zase tak jasně bych to neviděl:
Depo v centru města má i výhody a to, že při nájezdech vozů na linku je méně jalových (zbytečných) kilometrů, než když třeba budu jezdit přes celé město.
Zrovna ta Cukrovarská není tak extra nóbl čtrvrť, že by tam to depo nějak vadilo, je to taková docela průmyslová oblast. I když o pozemky u řeky a v centru se pak spekulantí poperou, to je fakt.
Většinou líp hospodaří soukromá firma? A na to jste přišel jak? Ano líp bude hospodařit, ale do svých kapes pro svůj zisk, ale ne aby šetřila městu, nebuďte naivní. Dle mého je vždy levnější, když si něco dělám sám, než když si to nechám dělat od někoho jiného, protože ten někdo jinej při zachování stejné kvality na tom kromě přiobližně stejných nákladů musí ještě něco vydělat.
nechci soudit nějakého solviňáka,ale ty lhůty,jak tu bylo poznamenáno, si myslím,že opravdu smrdí,na druhé straně ale ministr financí by měl svítit i v pražských vodách,tam létají miliardy horem pádem a sám strhává pozornost k Plzni
Cituji: Josef Bernard dva roky řídil tým, který připravoval projekt na výstavbu depa pro vozy plzeňské hromadné dopravy a jejich servis v areálu společnosti Škoda Transportation.
A není to trochu divné, že to škodovka připravuje dva roky a při tom výběrové řízení bylo městem nebo PDMDP vypsáno před půl rokem? Něco tady hodně smrdí.
Možná to ty dva roky připravovali, jak to navléknout, jak to politicky prosadit, jak to výběrové řízení vypsat ...
Bavi me, jak tady nekteri radoby chytraci pocitaji uspory v radu desitek milionu a stavi to k celkovym nakladum na 30 let. To si snad myslite, ze udrzba depa, provoz a opravy nic nestoji? To bychom asi jezdili zadarmo ne? Je pravda, ze by si to pral asi kazdy socan a bolsevik v diskuzi, ale tak to proste neni. Nez zacnete neco plodit, tak se zamyslete!
... tak si budeme všichni rvát vlasy, aby to koupila škodovka. Myslíte si snad, že Němci ze Siemensu by to udělali líp a levněji? To už si nepamatujete, jak v Praze zavřeli to jejich depo ze dne na den? Nic, pohoda, klid a najednou maj lidi padáka. Nebo by to koupili nějaký číňani, postavili by půlku jako to bylo s polskýma dálnicema, řekli by "šory, mušeme vam dat kuše podivuchotne chuti" a nazdar. Když už se dneska všechno "outsourcuje", tak ať to dělají české firmy. Pak budou peníze zůstávat tady doma. Zajímalo by mě, kolik zaplatí na daních taková Škodovka a kolik tady platí Čínani. Výsledek by byl asi dost jasný.
Ale proč by to měl někdo kupovat, proč si to nenechat městské? Škodovka také může skončit jako ten Siemens ....
Já bych bejt městem z depa udělal nějakej park
s hřištěm. Chodila by tam celá Plzeň. Podívejte se, jak sou v létě
našlapaný sportovní areály, který v Plzni sou. Pořád se mluví, jak je
Plzeň evropský město kultury, tak ať se taky můžem někde zkulturnit
Byli jste tam vůbec někdo? Fakt vám přijde normální v týhle části dlouhá betonová zeď kolem řeky a za ní smradlavý autobusy?
No oni ty okolní ulice a areály taky nejsou žádná sláva. A provozně je umístění poblíž středu města výhodnější, protože je méně "jalových" kilometrů při nájezdech na linky.
Maji garantovat, ze nebudou propoustet. Na tom musi mesto trvat. A ve finale si muzeme stejne jen polepsit, protoze ve Skodovce jsou lepsi penize, nez v dopravnim podniku. A jak tu nekdo psal, ze je vyhodnejsi si vsechno delat na kolene doma sam, tak vi o situaci v depu pekny kulovy. Nemame poradne na cem delat a chtel bych videt, na cem budeme delat za dvacet let, kdyby to neslo do soukroma. Stejne si tady panove nahore akorat soupou zadky na zidlich a berou uplatky, tak proc nevyhodit ty? Aspon by se to tu vycistilo.
Kalousek si asi nevidí do svého nenažraného chřtánu, když tepe Plzeň, že si chce vzít hypotéku (čti PPP projekt) na stavbu depa a opravy vozového parku. Dneska už totiž vykřikuje, jak musíme stavět na dluh dálnice taky za miliadry. Co se nám se*e do Plzně? Ať si zůstane pěkně v teple v Praze na ministerstvu a krade si na dálnicích, když mu to dovolí.
Tak ať se řekne za kolik to umí město a za kolik Škodovka! Srovnat dvě čísla snad umí všichní. I když u některych diskutujících nevim nevim...