Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeň chystá v tichosti superzakázku na nové depo za miliardy korun

V tichosti, mimo kontrolu ze strany veřejnosti, se připravuje největší investice v historii Plzně. Ve hře je výstavba depa a opravny autobusů i trolejbusů Dopravního podniku. A také možnost, že veškeré zakázky na opravy získá na příštích 29 let soukromá firma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sociokulturně znevýhodněný (2)

V tichosti???

V Plzni nebydlím ani nemám s PMDP nic společného, a přitom o tom vím už několik let.

0/0
16.2.2012 13:37

bezdukáto

zaplatíme to my všichni.

V Plzni vždycky protestuje opozice, když se nedostane k lizu za provize. Je to jeden hnus.

+1/0
16.2.2012 11:21

Xaver02

To smrdí jako s tím pokusem zprivatizovat Teplárnu

Škoda Transportation, Appian Group, Martin Roman. Prostě gauneřina.

0/0
15.2.2012 19:34

herbiraff

neefektivní

Tak je zcela jasné, že ve městě, kde za posledních 10 let nevznikla snad ani jedna nový trasa, vyjma trolejbusu na borských polí, je potřeba nové širší depo? A co bude v místě původního? Že by dlak developerských společností na výstavbu domů a zároveň zcela zbytečné vyhození spousty miliard. Opravdu není v Plzni něco důležitějšího?

0/0
15.2.2012 19:33

mj81

Re: neefektivní

Doporučuju navštívit současnou vozovnu večer kolem půlnoci. Vozy tam stojí jeden vedle druhého, nedá se tam ani normálně zaparkovat, každou chvíli tam někdo při vyjíždění nebo parkování o něco odře autobus, ... Ta vozovna je z roku 1899 a od té doby se jen rozšiřovala... Ale teď už není kam. A že nevznikla nová trasa není důležité. Na lince 30 ještě v roce 1991 jezdilo jen osm autobusů a samé karosy, dnes jich tam jezdí 21 a většina z nich jsou kloubové nebo třínápravové Solarisy. Jenže tohle  normální člověk nevidí...

0/0
15.2.2012 22:11

herbiraff

Re: neefektivní

Já vidím budoucnost a 29 leté zadlužení Plzně. Je zajímavé, že 112 let to ěnjak fungovalo a ted to má být jiné? Proč se třeba nevybuduje podzemní depo? Chápu, že je místa třeba méně, ale pokud vím, prostory bys se tam ještě nějaké našly, ale...to je pouze iluze. Konšelé prostě chtějí město zadlužit. Mně to jedno není...

+1/0
15.2.2012 22:50

bkv

Re: neefektivní

Podzemní depo? Víte vůbec o čem mluvíte? Současné depo pro všechny plzeňské autobusy a trolejbusy  je v Cukrovarské ulici hned vedle řeky Radbuzy (http://mapy.cz/#x=13.382605&y=49.738053&z=17&l=15). Zajímalo by mě, jak by jste u pozemního depa řešil ochranu proti povodni. A taky můžete naznačit kam byste ho vlastně rozšiřoval?

0/0
17.2.2012 9:19

nima heczko jako heczko

Průůůser

jedním slovem průůůser

0/0
15.2.2012 19:17

FenyAMG

Nádhera

a depo se postaví v šílené vzdálenosti, a mimo trolejí, aby se to ještě více prodražilo ;-€;-€;-€ a místo současného depa může být další hypermarket Rv

+1/0
15.2.2012 18:40

Tomaseq

Podle mě

je celý megalománský projekt úplně zbytečný. Současná vozovna a dílenské kapacity jsou dostačující. Je třeba se o ně trochu starat a investovat do nich. DP Plzeň není schopen se postarat o provoz svých vozidel a vymýšlí takové  zbytečně nákladné projekty, které nijak nezvýší kvalitu MHD, ale naopak zadluší budoucí generace ... Rv

+2/0
15.2.2012 18:10

HonzaŠ

Tunel

Všechno nasvědčuje tomu, že s někdo chce napakovat, proč by to jinak tak tlačili? Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vozů vlastními silami (PMDP). Soukromá firma bude mít při zachování stejné kvality údržby stejné náklady, ale musí oproti té městské (PMDP) mít ještě na víc nějaký zisk. Takže buď se půjde s kvalitou dolů (snížíme platy - odejdou kvalitní zamětnanci, snížíme rozsah údržby či modernizací vozů - odnesou to cestující) a nebo zaplatíme té soukromé firmě více.  A dále: cca 60% plzeňských tramvají má elektrickou výzbroj

konkurenční firmy Cegelec (tedy ne Škoda) a nutno říci, že tyto vozy

byly modernizovány a nedávno a jsou výrazně spolehlivěhší, než vozy s

výzbrojí Škoda. Jak tyto vozy ale bude moci konkurenční Škoda

servisovat? Pochybuji, že jim to Cegelec jen tak umožní využívat jejich know-how.

+2/0
15.2.2012 17:54

bkv

Re: Tunel

Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vozů vlastními silami

Ty bláho, pak mi tedy není jasné, proč si na dodávku různých služeb firmy najímají specializované firmy. Vždyť selský rozum říká, že na tom musí prodělat :-)

0/0
17.2.2012 9:22

Flate

Humus

Vážení, sledujeme tunel v přímém přenosu, že pane náměstku pro dopravu pane Šimáku! S Plzní to jde z kopce. Bije to do očí!

+1/0
15.2.2012 17:45

bartik09

No neni to nadhera?

Cela komise se totiž zavázala k mlčenlivosti...Co by ne... Vzdyt de jen o verejny prachy, tak co to koho zajima...

+2/0
15.2.2012 17:32

10 nových životů 11-20

A dá se s tím ještě něco dělat?

+1/0
15.2.2012 17:19

golem3

a zase budou kapříci pro Štrunce & Co.

Rv

0/0
15.2.2012 17:12

herbiraff

bomba

Tohle je akce, na kterou čeká několik pánů konšelů, neboť tím zajistí své potomky na cca 200 let. Lze očekávat, že vítěz, tedy Škoda, bude některým vyplácet rentu xx let dlouho. Tohle není blábol, tohle je realita. Podle všeho se někteří pánové z ODS a ČSSD velice na tuhle akci třesou a bojí se, aby to náhodou někdo nepokazil. PPP projekt to totiž ideální model, který jim v tom vypomůže.

+3/0
15.2.2012 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.