- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel valná většina řidičů neumí po kruháčích vůbec jezdit - hlavně když se jedná o kruháč s více pruhy. Nejvíc nesnášim lidi, kteří místo aby plynule vjeli na kruháč, protože mají svůj na to speciální pruh, se zastaví (za nimi kolona, že) a čekají před samotným vjezdem na kruhový objezd až mohou vjet do křižovatky do jiného pruhu, byť kdyby jeli plynule svým pruhem a volně se zařadili, vše by bylo jednodušší.., ten kruháč je na to dělanej. Mladí řidiči jsou ještě v poho, ale teda ti starší, nebo neřidiči, to je děs..
... pokud jsem Vas dobre pochopil, tak zijete v omylu ... dle pravidel silnicniho provozu na kruhac nemate vubec co vjizdet, pokud se po nem pohybuje jine vozidlo, protoze to muze klidne chtit odbocit do toho Vaseho a Vy mu musite dat prednost
Ta točna slibované tramvaje k ZČU bude v místě dnešního fotbalového hřiště TJ Spoje??? Tak to od té točny bude do kampusu ještě pěkný kus cesty, k TESCO ještě dál. Tedy bus 30 bude jezdit nejspíš dál, navíc se vyhodí miliony za tramvajovou trať k ZČU, která k ZČU nedojede... Magistrát, bravo!
1) za chybejicim sjezdem je cca 200m dalsi (zminovany kruhovy objezd) takze nejde prakticky o zadnou zajizdku.
2) to ze vetsina ridicu neumi na kruhac najet neni chyba spravce komunikace ale kazdeho jednotlivce co nevidia nerozumi znaceni (vodorovne i svisle). Pral bych si u najezdu na kruhovy objezd policistu ktery bude pokutovat kazdeho za najizdeni pres plnou caru, zmatene blikani a nebezpecne prejizdeni úpres pruhy. Tam by se za minimalni investici vybralo vice penez nez na pofidernich radarech.
ad 1) ke kruhaci to 200 m opravdu neni, ta zajizdka je cca 1.4 km, mi tam ten sjezd taky chybi...
ten kruhový objezd ano. Ale už se to zlepšuje. Nejsem super řidič, ale mnoho jich je na tom co se týče kruháče o dost hůř.