Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Historickému nádraží v Plzni se vrací lesk, malíři vylepšují interiér

Vlakové nádraží v Plzni prochází další etapou rekonstrukce, momentálně malíři a štukatéři pracují na vylepšení interiéru historické budovy. Prostorný vestibul až ke kopuli vyplňuje lešení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pilsener

Nádraží

Neděláme zase něco naopak nebo napřeskáčku? Proč se v Plzni na hlaváku napřed neopraví/nevymění koleje, podchody atd., nevymění okna a inženýrské sítě a nakonec neopraví fasády? Pořadí prací v Česku mě vždycky fascinuje a nevěřícně kroutím hlavou. Pak bude spousta divení, že je fasáda nějak moc brzy zaprášená a špinavá.

0/0
22.12.2011 13:00

strong

Re: Nádraží

To zní logicky. Zamítá se. To by ta rekonstrukce mohl mohla stát tak třetinu předpokládaných nákladů a to přece nejde. Šetřit na správném místě. Co kdyby se to ,nedejbože, ujalo a dělal to každý. Kam bychom přišly. To by se mohlo stát že státní rozpočet by vykazoval zisk. A to přece nejde.

0/0
22.12.2011 13:39

bkv

Re: Nádraží

A vy víte kde tu zhruba miliardu vzít, aby se budova kompletně opravila, když jste tak spravedlivě rozhořčen? Takhle se za dostupné peníze opravuje to nejnutnější: okna, dlažby, fasády alespoň v úrovni nástupišť, malování.

0/0
22.12.2011 14:38

bkv

Re: Nádraží

Zajímavé: jak souvisí koleje s vnitřkem budovy? A ještě když koleje patří SŽDC a budova ČD. A možná se budete divit, ale do podchodu se dají v roce 2012. Je totiž součástí akce "Průjezd uzlem Plzeň ve směru III. TŽK", která byla zahájena letos na podzim. Akce "Uzel Plzeň" by na ní měla navazovat. Otázkou je jak to bude s penězi.

0/0
22.12.2011 14:34

pilsener

Re: Nádraží

Vím, co komu patří - co Správě žel. dopr. cesty, nově České železnici a co Českým drahám - a jak to bude s harmonogramem rekonstrukce plz. uzlu. Jen jsem si dovolil se podivit nad posloupností prací.

Do Prahy jezdím z Plzně do práce vlakem.

A ještě mě udivuje, jak se rozvrtal úsek z Rokycan do Berouna, aniž by bylo něco komplet hotové - tuhle nevyměnili koleje, onde je jen jedna, támhle chybí dodělat protihlukovou stěnu atd. nebo není zplanýrovaná stará trať. Někde mi to narovnábí o pár metrů přijde hodně legrační - třeba kolem Zbiroha. Čekal bych, že se všichni vrhnou na úsek dejme tomu 10 km dlouhý a ten zcela předělají a pak se posunou dál.

0/0
23.12.2011 1:45

pilsener

Re: Nádraží

Narovnání, pardon.

0/0
23.12.2011 1:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.