Diskuze

Pacienti si plzeňskou nemocnici chválí, vadí jim jídlo a budíček

Známku A+, což značí významně nadstandardní péči, obhájila při nedávném měření spokojenosti pacientů Fakultní nemocnice v Plzni. Oproti průzkumu z loňského roku se celková spokojenost pacientů mírně zvýšila z 82 na 83,1 procenta. Naopak kritické hlasy dál zní na adresu nemocniční stravy a ranního buzení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

leonita

27. 9. 2011 18:07
Absolutně neobjektivní průzkum

- jak jinak nahlížet na výsledky průzkumu, kdy pacienti vyplňují dotazníky s nejistotou, zda si je personál nepřečte a neidentifikuje toho kterého pacienta - spousta lidí si je tím dokonce jista a nevymluvíte jim to. A to si necucám z prstu, tak to prostě je. V komunikaci se zdravotníky bývá problém největší, né jak vyšlo v testu přesně naopak Rv

0 0
možnosti