- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za to, že dvěma vesnicema 20x měsíčně projedu tam a zpátky, si připlatím 330,- No potěš.
Netuším, kde vzal pan náměstek Bauer informace o tom, že pro většinu lidí to bude výhodnější. Počítejte se mnou: Plzeň - Rokycany, dosud P+Z, nově 3 zóny. St. Plzenec - Vejprnice dosud P, nově 3 zóny. A totéž se týká prakticky všech cest, které nekončí v Plzni, ale pokračují někam za Plzeň.
Ceny za měsíčáky mi přijdou dost vysoké. Jelikož dosud jsem jezdila po Plzni na roční a mimo Plzeň na čtvrtletní traťovku ČD, počkám si, až vyplavou ceny dlouhodobějších kupónů. Ale jestli dráhy taky zdraží a/nebo od prosince osekají spoje, jak bylo vyhrožováno, tak to bohužel taky vidím na auto.
to by mě zajímalo, kdo vymýšlel ta pásma.. například z Dolní Bělé do Plzně vede v podstatě přímá cesta přes Horní Břízu.. Přejetí tohoto pásma je normální, ale z jakého důvodu je do této trasy ještě protažené Třemošenské pásmo, které s tímto územím nemá nic společného mi hlava nebere... Zřejmě proto, že jsou tam linky vytíženy velmi slušně a přejet dvě pásma je výhodnější... Takže jezdím dál autem, přátelé.
Asi ne všude. Např. slevu do Vejprnic si platila obec Vejprnice, tedy není důvod jí rušit, pokud si to nepřeje sama obec. Stejně tak si Globus platí spoje do Globusu a nikdo tam nebude zavádět dvojnásobné jízdné, když si to nebude přát ten kdo to platí...
Plzni to finančně nic nepřinese, akorát víc aut z těch obcí, kde se dojíždí třeba jen pár zastávek a zdražení bude skokově na dvojnásobek. Kraji to taky nic nepřinese, ten tu dopravu taky neplatí, MHD za Plzeň platí obce, mělo by to tedy fungovat podle představ toho kdo platí.