Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při srážce s dodávkou zemřel na dálničním přivaděči v Plzni cyklista

Na výpadovce z Plzně na Klatovy ve středu večer zemřel cyklista. Starší muž utrpěl při srážce s dodávkou těžká zranění, kterým na místě podlehl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vraker

ach jo

Tak bohužel to byl můj strýc :-/

0/0
10.8.2011 6:36

macarát

Re: ach jo

Je nám líto. Snad alespoň potrestají toho řidiče, pokud to byla jeho chyba (což považuji za dost pravděpodobné).

0/0
21.8.2011 11:24

27Raven

Cyklista

Toho pana jsem od videni znal. na kole jezdil co si pamatuju, pouzival ho jako hlavni dopravni prostredek, a na 68 let byl v dobre forme. Vsadim se, ze nebyt zrovna prehrada rozkopana, jiste by jel po stare ceste. Je to opravdu smula.

Jinak musim rict, ze nekteri ridici tam vyjedou z mesta, vidi viceproudovou silnici, a hned jedou 130 nebo vic. Pritom tam, nyni kdyz je prehrada rozkopana, jezdi i chodi dost lidi...

0/0
5.8.2011 18:45

macarát

Re: Cyklista

Tak tam má stat policie a takové *** vybodovat.

0/0
21.8.2011 11:22

Johny_V

blbá situace

nadpis je trochu zavádějící a senzacechtivý. Jedná se o silnici I/27 - tj. silnici I. třídy a na takovou není vjezd cyklistům ničím zakázán. Že to má parametry dálnice a nejsme tu schopní z toho udělat rychlostí silnici nechám stranou.Zde má jezdit max. 90 km/h a nelze počítat s tím, že tam nepojede třeba traktor či cyklista. Tady je jasný problém řidiče dodávky. Pokud mu tam ten cyklista vysloveně nevjel, tak myslím, že je to následek toho, jak bezohledně a nebezpečně jsou u nás řidiči zvyklí cyklisty předjíždět - tj.,co nejblíž,aby je to naštvalo, protože on už si přeci sportuje a já se teprve pachtím domů autem v ceně menší,než je mnohdy to kolo.

Jinak je tu tolik místa, že za krajnicí by se mělo dát jet relativně bezpečně (já osobně na kole jezdím po staré, ale kdo nechce přes kopce-tady ta rovinka je lákavá). Předjetí cyklisty na dvou souběných pruzích by taky neměl být problém. Škoda, že se už z těchto stránek nedozvíme výsledek šetření,to už totiž není taková senzace.

+1/0
5.8.2011 8:01

píšucochci

ráno

vyprávěla kolegyně,že jednoho takového (možná to byl on) nedaleko předjížděla a neměl ani blikačku- a to už bylo hodně špatně vidět díky blížící se bouřce

0/0
4.8.2011 11:52

cool-hand

Co tam dělal

Vypatlanost některých "cyklistů" nezná hranic, tento na ní doplatil cenou nejvyšší.

Proč jet po staré cestě s minimálním provozem, když se můžu motat v hustém provozu mezi náklaďáky na silnici 1. třídy.

Jezdit po vedlejších cestách a cyklostezkách je přece pro blbce, machři jezdí po 1.třídě a hlavních tazích... ;-O

0/0
4.8.2011 10:38

qwert-y

Re: Co tam dělal

tak tam prostoru je dost,ale jako cyklista bych tam nesel teda.. prostoru je dost i na dalnici a tenhjle kousek se tomu silne podobá..

0/0
4.8.2011 11:06

cool-hand

Re: Co tam dělal

právě, že se to velmi podobá dálnici, to i (a zejména) provozem. A úplně nejhorší je, že tihle machři pak pokračují dál po staré úzké silnici přes Vysokou a dál. A to u nás není problém jen této silnice. Nevím, co je na takové cesty láká. Sám na kole jezdím, tím spíš to nechápu. Nejraději jezdím po cestách, kde potkám maximálně traktor. No pro tyhle lidi je to asi zvláštní způsob masochyzmu a sebemrskačství...

0/0
4.8.2011 11:23

tdvorak

Re: Co tam dělal

Tohle nebyl cyklista, frajer. Bylo mu 68. V tomhle věku je problém řídit i auto, natož na kole po silnici odpovídající dálnici. Chudák kluk, co ho trefil. Stačilo aby zavrávoral a kluk má trauma po zbytek života...

0/0
4.8.2011 11:18

cool-hand

Re: Co tam dělal

R^;-(

0/0
4.8.2011 11:23

luchesi

Re: Co tam dělal

jaky chudak kluk? jak vite ze je nevinnen,co kdyz dedu sestrelil za krajnici? posouzeni nechte laskave policii

0/0
4.8.2011 13:54

politicky nekorektní trolejbus

Re: Co tam dělal

dálniční přivaděč je silnicí pro motorová vozidla. Tam cyklista nemá co hledat, i kdyby krajnice byla 10metrů široká

0/0
4.8.2011 21:32

mobilis in mobili

Re: Co tam dělal

souhlas

0/0
4.8.2011 22:20

Johny_V

Re: Co tam dělal

tohle není silnice pro motorová vozidla, přestože má její parametry. Je to silnice I. třídy, čili tam ten cyklista jen naprosto legálně!

+1/0
5.8.2011 7:52

luchesi

Re: Co tam dělal

je videt, ze o dane situaci nemate ani paru. nez zacnete diskutovat zjistete si fakta. tento dalnicni privadec je klasicka silnice prvni tridy, takze zde cykliste mohou jezdit!

+1/0
5.8.2011 15:52

tdvorak

Re: Co tam dělal

Znáte tu silnici? Jestli jo, tak vám musí bejt jasný, že vyjet tam na kole je fakt pokus o sebevraždu, silnice je parametrama dálnice a stejně tak tam auta jezdí.

+1/0
4.8.2011 21:34

mobilis in mobili

Re: Co tam dělal

68 je věk na řízení auta úplně v pohodě. Pokud tedy samozřejmě k tomu nemáš nějaké vážné zdravotní problémy. Ale ty můžou mít i mladší

0/0
4.8.2011 21:26

tdvorak

Re: Co tam dělal

Jasně, jsou tací, kteří v 68 vitální a nemají problémy. Ale i tak to není věk, ve kterým by si měl člověk troufat vyrazit na kole na silnici obdobnou dálnici.

0/0
4.8.2011 21:35

mobilis in mobili

Re: Co tam dělal

Mně je 42, nedokážu podle sebe posoudit, jaký to je v 68 letech. Ale tátovi je 70, za volantem je jako doma (nakonec pracoval hodně let v autoškole :-)), na kole taky v poho, i když už trochu pomaleji :-). A blíží se doba, kdy budeme v 70 ještě možná "hákovat", takže těch 68 se mi opravdu zdá trochu málo na to, abych měl problémy v autě. Reakce jsou podle mě ještě dobré. Jinak souhlas, na takové silnci jako cyklista nemá co dělat. Já jezdím skoro denně, ale na silnici pouze výjimečně, to když dojíždím domů.

0/0
4.8.2011 22:13

tdvorak

Re: Co tam dělal

Omlouvám se pokud mé příspěvky vyzněly nevhodně. Nemyslel jsem to tak. Je mi 25 a nevím, jaké je to v 70ti, ale když jezdím autem a na motorce a vidím, čeho jsou za volantem někteří důchodci schopni, nemám pocit, že všichni  zvládají v pohodě řídit. Na silnici je to na kole o držku všude, natož na takovéhle. A když si představím, že tomu klukovi je o pár let míň než mě, a ať už za to mohl nebo ne, je mi smutno z toho, co ho po zbytek života čeká.

0/0
4.8.2011 22:25

mobilis in mobili

Re: Co tam dělal

Vůbec se neomlouvej, není důvod ;-)

0/0
4.8.2011 22:38

macarát

Re: Co tam dělal

Já obvykle jezdím prostě nejkratší legální cestou. Nechci na kole strávit mládí, ale prostě se rychle přesunout z místa na místo.

0/0
21.8.2011 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.