Diskuze

Plzeňské tramvajové tratě jsou v zoufalém stavu, potřebují miliardu

Přes miliardu korun musí město investovat do oprav tramvajových tratí v Plzni. A co hůř, tři čtvrtě z téhle částky musí do kolejí natéct co nejrychleji. Jejich stav je totiž velmi špatný. Zejména v úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají podkladní panely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

herbiraff

17. 7. 2011 16:06
ehm

Takže v 70.letech se dělaly koleje na 40 let. V 90.letech se dělali koleje na 20 let a nyní v 10 letech 21.století se budou dělat předpokládam na 5 let. Může mi někdo v době stále pokroku vysvětlit, jak je to možné? Příklad - Sady pětatřicátníků, kde už po 4 letech od kolaudace se objevili problémy. Takže bych za to bral jasné důsledky. Ten kdo tenkrát tohle zkolaudoval a hlavně, kdo cinkal dodavatele stavby - tj. radnice a SÚ Magistrátu, bych nechal všechny opravy zaplatit ze svého!!. Např. pan Rund, který o všem rozhoduje, ale za nic stále nemůže. Když se ho člověk zeptá, jak je tohle možné, když byl on při tom, odpoví, že se to prostě stává. Co kdybychom někdy pana Runda  vyhodili z Bartolomějského kostela s tím, že se to prostě někdy stává??...

0 0
možnosti
C

Carlos01

17. 7. 2011 20:29
To se někdy stává, že

ouřada chcípne dřív než si užije úplatky.;-)

0 0
možnosti
M

mfVčera

17. 7. 2011 13:10
Socializmus

Je třeba v Plzni zvýšit jednorázové jízdné na 100kč a bude hned na opravy. Je třeba myslet ekonomicky -pravicově!!!!!!R^

0 0
možnosti
T

tdvorak

17. 7. 2011 13:42
Re: Socializmus

Není moderní říkat jednorázově. Podívejte na vládu, DPH zvýšíme dočasně, dočasnou máme i spotřební daň na benzín, dočasnou stokorunu na povodně (i když tam kde měli povodně neviděli ani korunu, ač sami odvádějí). To nevadí, že čtvrt republiky nebude dočasně mít co žrát...

0 0
možnosti
PV

Lord Helma

17. 7. 2011 11:01
Tramvajové těůeso

To mi teda hlava nebere ty zabetonované pražce na samostatném tělese. Proč to neděleji jako v Ostravě - v podstatě železniční trať a opravy jsou pak mnohem levnější a rychlejši. Možná i v proto, že koleje mají v Ostravě železniční, nikoliv tramvajový profil, pozůstatek to blahé doby budování tramvajových tratí i pro dopravu nákládní, kdy vozy přecházely přímo na tramvajové tratě.

0 0
možnosti
BN

bo.no

17. 7. 2011 0:13
V úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají...

...panely? To nevadí, hlavně že máme novodobou, majetnou vyšší třídu. [>-]

0 0
možnosti

bondy_

17. 7. 2011 18:15
Re: V úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají...

Musite na tom byt dost blede, kdyz i clanek o oprave tramvajovych trati ve Vas vzbudi nutkavou potrebu ventilovat sve komplexy.

0 0
možnosti
E

energetik22

16. 7. 2011 10:15
Galerie,divadlo a kašny a "záchvat" Roudná jsou důležitější.

Nechtějte po radnici logiku !;-O

0 0
možnosti
T

tato.prezdivka.jiz.existuje

16. 7. 2011 14:13
Re: Galerie,divadlo a kašny a "záchvat" Roudná jsou důležitější.

Chci po radnici logiku a také si myslím, že logické kroky dělá. Komunální volby dopadly dobře, radnice dělají svoji práci i v obvodech.

0 0
možnosti
ZP

BimboCZ

16. 7. 2011 9:54
V Plzni našli "tajných" 600 milionů

Někde by se určitě nějaké prostředky našly . Pokud se dokáže ztratit 600 mega(viz http://hn.ihned.cz/c1-40626560-v-plzni-nasli-tajnych-600-milionu ), tak tu miliardu na koleje někde najdou . Zatím sem nikde nenašel kam ty nalezené peníze investovaly . Možná že je zase ztratily :-)

0 0
možnosti
MB

Bruhy

16. 7. 2011 20:26
Re: V Plzni našli "tajných" 600 milionů

Az na to ze to nenasla Plzen,ale Plzensky kraj. To je zasadni rozdil,hochu!

0 0
možnosti
JG

zdanovo

16. 7. 2011 8:50
No

tak hlavně ,že čutálisti budou mít kde mastit svoje ego.

0 0
možnosti