Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňské tramvajové tratě jsou v zoufalém stavu, potřebují miliardu

Přes miliardu korun musí město investovat do oprav tramvajových tratí v Plzni. A co hůř, tři čtvrtě z téhle částky musí do kolejí natéct co nejrychleji. Jejich stav je totiž velmi špatný. Zejména v úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají podkladní panely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herbiraff

ehm

Takže v 70.letech se dělaly koleje na 40 let. V 90.letech se dělali koleje na 20 let a nyní v 10 letech 21.století se budou dělat předpokládam na 5 let. Může mi někdo v době stále pokroku vysvětlit, jak je to možné? Příklad - Sady pětatřicátníků, kde už po 4 letech od kolaudace se objevili problémy. Takže bych za to bral jasné důsledky. Ten kdo tenkrát tohle zkolaudoval a hlavně, kdo cinkal dodavatele stavby - tj. radnice a SÚ Magistrátu, bych nechal všechny opravy zaplatit ze svého!!. Např. pan Rund, který o všem rozhoduje, ale za nic stále nemůže. Když se ho člověk zeptá, jak je tohle možné, když byl on při tom, odpoví, že se to prostě stává. Co kdybychom někdy pana Runda  vyhodili z Bartolomějského kostela s tím, že se to prostě někdy stává??...

0/0
17.7.2011 16:06

Carlos01

To se někdy stává, že

ouřada chcípne dřív než si užije úplatky.;-)

0/0
17.7.2011 20:29

mfVčera

Socializmus

Je třeba v Plzni zvýšit jednorázové jízdné na 100kč a bude hned na opravy. Je třeba myslet ekonomicky -pravicově!!!!!!R^

0/0
17.7.2011 13:10

tdvorak

Re: Socializmus

Není moderní říkat jednorázově. Podívejte na vládu, DPH zvýšíme dočasně, dočasnou máme i spotřební daň na benzín, dočasnou stokorunu na povodně (i když tam kde měli povodně neviděli ani korunu, ač sami odvádějí). To nevadí, že čtvrt republiky nebude dočasně mít co žrát...

0/0
17.7.2011 13:42

mfVčera

Re: Socializmus

To je ironie. ;-D jEDNORÁZOVÉ JIZDNÉ NEZNAMENÁ DOČASNĚ.

0/0
17.7.2011 14:36

tdvorak

Re: Socializmus

A myslíte, že jejich dočasné zdražení není jednorázové, jen s chlácholením, že jednou bude líp a daně zase snížíme? :-D

0/0
17.7.2011 14:38

Lord Helma

Tramvajové těůeso

To mi teda hlava nebere ty zabetonované pražce na samostatném tělese. Proč to neděleji jako v Ostravě - v podstatě železniční trať a opravy jsou pak mnohem levnější a rychlejši. Možná i v proto, že koleje mají v Ostravě železniční, nikoliv tramvajový profil, pozůstatek to blahé doby budování tramvajových tratí i pro dopravu nákládní, kdy vozy přecházely přímo na tramvajové tratě.

0/0
17.7.2011 11:01

bo.no

V úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají...

...panely? To nevadí, hlavně že máme novodobou, majetnou vyšší třídu. [>-]

0/0
17.7.2011 0:13

bondy_

Re: V úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají...

Musite na tom byt dost blede, kdyz i clanek o oprave tramvajovych trati ve Vas vzbudi nutkavou potrebu ventilovat sve komplexy.

0/0
17.7.2011 18:15

PLSFS

Re: V úsecích rekonstruovaných v 90. letech se propadají...

A tebe zjevne sere, ze nejsi jejim clenem ;-D

0/0
18.7.2011 11:16

energetik22

Galerie,divadlo a kašny a "záchvat" Roudná jsou důležitější.

Nechtějte po radnici logiku !;-O

0/0
16.7.2011 10:15

tato.prezdivka.jiz.existuje

Re: Galerie,divadlo a kašny a "záchvat" Roudná jsou důležitější.

Chci po radnici logiku a také si myslím, že logické kroky dělá. Komunální volby dopadly dobře, radnice dělají svoji práci i v obvodech.

0/0
16.7.2011 14:13

BimboCZ

V Plzni našli "tajných" 600 milionů

Někde by se určitě nějaké prostředky našly . Pokud se dokáže ztratit 600 mega(viz http://hn.ihned.cz/c1-40626560-v-plzni-nasli-tajnych-600-milionu ), tak tu miliardu na koleje někde najdou . Zatím sem nikde nenašel kam ty nalezené peníze investovaly . Možná že je zase ztratily :-)

0/0
16.7.2011 9:54

Bruhy

Re: V Plzni našli "tajných" 600 milionů

Az na to ze to nenasla Plzen,ale Plzensky kraj. To je zasadni rozdil,hochu!

0/0
16.7.2011 20:26

BimboCZ

Re: V Plzni našli

V tom nevidím žádnou přidanou hodnotu a na věci to nic nemění .Našla to bývalá komunistka teď oblečená do oranžového Miládka Emerová jako tehdejší představitel plzeňského kraje.

0/0
17.7.2011 14:56

zdanovo

No

tak hlavně ,že čutálisti budou mít kde mastit svoje ego.

0/0
16.7.2011 8:50

ZlesaMilos

Re: No

Těch necelých 300 mega za 3 roky to vytrhne, když na koleje se potřebuje přes miliardu a hned ;-)

0/0
16.7.2011 9:19

eurogo

Re: No

ale návštěvnost tramvají bude určitě větší, než toho stadionu :-)

0/0
16.7.2011 10:24

Marqui

Re: No

tak se přestěhuj, ať jdou tvoje peníze na lepší věci....!!!! ;-D

já třeba na fotbal zajdu, ale tramvají jedu hodně vyjímečně....!!!! sorry, ale jezdit v zapocený tramvaji s oknem metr x 15 cm, který jde otevřít na 5ti centimentrovou mezeru.... a sedět tam hodinu ve 40 stupních...... i cenově je to auto levnější.... a přes léto kolo, pokud to jde....

0/0
16.7.2011 11:47

tdvorak

Re: No

Tak cenově neni auto levnější ani kdyby ste se rozkrájel. Roční jízdenka stojí 3500. To dám víc za povinný ručení. A nepočítám náklady na pořízení auta, opravy, výměny spotřebního materiálu (olej, brzdy, filtry, svíčky). MHD vás vyjde na 10Kč/den, auto tak na 10Kč/km. Ale jinak souhlas, autem je to pohodlnější. A když je hezky, kolo je ideální.

0/0
17.7.2011 11:45

Marqui

Re: No

tak jelikož potřebuju auto k práci, náklady si navíc můžu odečítat, tak garantuju, že auto levnější je...!! 10 kč/km by bylo spolu se všemi náklady, co píšete.... jinak mi náklady vyjdou max. 2 kč / km a to na to musím šlapat.... jinak na kole se snažím přes léto pořát, pokud nejedu do práce... to by asi nebylo ideální... :)

0/0
17.7.2011 12:23

tdvorak

Re: No

Jo, pokud myslíte jen náklady na benzín, pak asi ano, i když jen tak 5 km denně, pak už je jízdné výhodnější. Já si to platim sám všechno, tak to střídám podle potřeby a počasí (auto, motorka, kolo, MHD). Ono jen pneumatiky na auto stály tolik co 4 roky jízdného MHD... :-)

0/0
17.7.2011 12:33

herbiraff

Re: No

Tak to jsme se tedy zasmáli. Pán má asi služební auto jehož provoz platí zaměstnavatel, že? Pak to vychází logicky méně, než hromadná doprava. Jinak pokud jezdíte sám, tak je dokázáno, že hromadka je nejlevnější a leckdy i nejrychlejší, když je někde zácpa. Pak je šofeři koukají jak ugrilovan kuřata, když na Karlovarské je zácpa, venku 35 ve stínu a tramvaje kolem nich frčí jedna za druhou;-D

0/0
17.7.2011 16:11

Marqui

Re: No

Asi jsem se zasmál víc... ;-) kdybyste to četl cele nebo u toho víc uvažoval, tak kdybych měl služební auto, tak si to nemůžu odecitat...

Jestli tomu rozumím dobře, tak jelikož jezdím sám, měl bych mít na 5ti vyjezdech z Plzně auto, tam si dojet MHD a pak jet pracovně mimo Plzeň autem, nebo ČSAD..

Podle Vašeho příspěvku je to spis závist, než logické a pragmatické uvažování. Na té karlovarské jsem asi 2x stál, a koukal jsem jak ugrilované kuře z auta vychlazeného na 22, a kolem frčela tramvaj nacpaná upocených lidi, kdy v tramvaji by bylo 40 a potom vylezli do těch 35'.

Pokud autem jet nemusím, tak jezdím taky městskou (nebo na kole).

0/0
17.7.2011 16:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.