- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K čemu, proboha? Jestli se do vozovny nevejdou, můžou předat pár autobusů ČSAD, stejně mají PMDP nejdražší cenu za kilometr široko daleko. Hlavně že je to jen o dva články výš nad tím, jak stát připraví Plzeň o slušnou porci daní...
Je to fraška. Domnívám se, že vítěz je předem jasný a tedy i to, kam potečou desítky let městské peníze. Stavbu depa bych ještě pochopil, financování je jednodušší pro město, ale proč předávat soukromníkovi údržbu vozů PMDP? Selský rozum říká, že nejlevnější musí být údržba vlastními silami (tedy pod PMDP), protože soukromník musí mít k tomu mít ještě nějaký zisk pro sebe. Pokud tedy někdo nabízí levnější cenu údržby vozů, pak je buď chyba u manažerů PMDP, nebo ta údržba bude na úkor kvality. Kromě cestujícíh to však nejdříve odnesou zaměstnanci, kteří sice přejdou pod novou firmu, ale jakmile jim vyprší kolektivní smlouva, tak se jim přiškrtí platy, seberou výhody, ... kvalitní zaměstnanci tedy odejdou jinam. Je jasné že v každém případě půjde kvalita plzeňské dopravy dolů a v konečném důsledku to odnesou cestující!!!