Diskuze

OBRAZEM: Jak se měnila 140 let stará trať Plzeň-Cheb v moderní koridor

Téměř přesně 140 let poté, co byla dokončena za dob císaře Františka Josefa I. výstavba tratě z Plzně do Chebu, se toto železniční spojení dočkalo významné modernizace. V těchto dnech skončila pět let trvající přestavba na tranzitní koridor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr ze Štýřic

18. 5. 2011 14:25
Moc pěkná fotodokumentace!

0 0
možnosti

macarát

15. 5. 2011 22:20
"Moderní koridor" bych neříkal ničemu

co má jen jednu kolej.

0 0
možnosti

pletiplot

3. 6. 2011 13:28
Re:

Cože? Myslel jsem, že to rekonstruují na dvoukolejnou. Tak pak jsou to jen vyhozené peníze. Že není z německé strany elektrifikovaná trať to by se dalo snést, ta se dá dostavět, ale tohle je lameřina.

0 0
možnosti

xychteen

14. 5. 2011 16:20
Někam se ten beton nalejt musí...

...aby se kola šoubyznysu zdárně otáčela, ne?

:

na vlastní představu o skutečném efektu PHS stačí podle mýho fyzika ze základky (kapitola "akustika"), krom toho nedej pánbů, aby se někdy něco poblíž přihodilo... takovej uvázlej osobák mezi dvojicí PHS s hořící mašinou, to by byl masakr, Kaprun hadr.

0 0
možnosti

TigerM

13. 5. 2011 23:08
zbytecne betonove steny

ty betonove zdi co jsou snad vsude jsou dobrym nesmyslem a zbytecne prodrazuji stavbu... jizda po nove trati je mnohem mene hlucna nez na stare, ... navic by na mnoha mistech stacila nizsi stena...

nechapu proc dopravce nenakoupi dalsi soupravy s naklapenim a na nekterych mistech mohla trat mit vetsi sklon...

0 0
možnosti

bkv

14. 5. 2011 8:37
Re: zbytecne betonove steny

nekterych mistech mohla trat mit vetsi sklon

to se měly na trati dělat při rekonstrukci dělat umělé kopce 8-o

0 0
možnosti

Sopko

13. 5. 2011 19:47
Vyhozeny penize

Kilometry nesmyslnych protihlukovych sten v lese. Velkoryse rekonstruovane stanice kilometry od nejblizsich vesnic (viz. Oselin) Porovnejte si jizdni doby vlaku pred a po, lisi se o desitky sekund. Naklapeci soupravy, ktery by trat projeli rychleji nejsou, protoze penize.

Misto aby se penize investovali smysluplne tak se proste vylili do kanalu

0 0
možnosti