- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cože? Myslel jsem, že to rekonstruují na dvoukolejnou. Tak pak jsou to jen vyhozené peníze. Že není z německé strany elektrifikovaná trať to by se dalo snést, ta se dá dostavět, ale tohle je lameřina.
...aby se kola šoubyznysu zdárně otáčela, ne?
:
na vlastní představu o skutečném efektu PHS stačí podle mýho fyzika ze základky (kapitola "akustika"), krom toho nedej pánbů, aby se někdy něco poblíž přihodilo... takovej uvázlej osobák mezi dvojicí PHS s hořící mašinou, to by byl masakr, Kaprun hadr.
ty betonove zdi co jsou snad vsude jsou dobrym nesmyslem a zbytecne prodrazuji stavbu... jizda po nove trati je mnohem mene hlucna nez na stare, ... navic by na mnoha mistech stacila nizsi stena...
nechapu proc dopravce nenakoupi dalsi soupravy s naklapenim a na nekterych mistech mohla trat mit vetsi sklon...
nekterych mistech mohla trat mit vetsi sklon
to se měly na trati dělat při rekonstrukci dělat umělé kopce
Kilometry nesmyslnych protihlukovych sten v lese. Velkoryse rekonstruovane stanice kilometry od nejblizsich vesnic (viz. Oselin) Porovnejte si jizdni doby vlaku pred a po, lisi se o desitky sekund. Naklapeci soupravy, ktery by trat projeli rychleji nejsou, protoze penize.
Misto aby se penize investovali smysluplne tak se proste vylili do kanalu